Ik kijk hem er zo graag uit....De wereld biedt gewoon geen plaats meer voor goedgelovigheid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adil18 schreef:Ik hou van mijn kat in de boom![]()
![]()
Ik kijk hem er zo graag uit....De wereld biedt gewoon geen plaats meer voor goedgelovigheid
MISTRAL94 schreef:Adil18 schreef:Ik hou van mijn kat in de boom![]()
![]()
Als het daadwerkelijk zo is, dan kunnen we idd wel stellen dat de wereld met de dag zieker wordt!
slimmerik schreef:Onbedoeld heeft hij wel een discussie geopend. Zulke mensen zijn er echt. En de hopeloosheid van dergelijke mensen mag best een beetje aandacht.
katiavl schreef:Omdat er één geval is die zo doet, is dat een veralgemening van heel de wereld.
Dit gebeurd door de eeuwen heen, maar we hadden gewoon geen ramptoeristische mensen die internet bezaten
MISTRAL94 schreef:slimmerik schreef:Onbedoeld heeft hij wel een discussie geopend. Zulke mensen zijn er echt. En de hopeloosheid van dergelijke mensen mag best een beetje aandacht.
Eigenlijk moet je met deze mensen juist enorme medelijden hebben. Want hij is wel degelijk ziek dan.
MISTRAL94 schreef:Adil18 schreef:Ik hou van mijn kat in de boom![]()
![]()
Als het daadwerkelijk zo is, dan kunnen we idd wel stellen dat de wereld met de dag zieker wordt!
Miracle_ schreef:Wie heeft er hier nou daadwerkelijk bewezen dat het een pers-stunt is?
Tot nu toe is het tegendeel van de waarheid helemaal niet bewezen, dus ik snap niet dar hierover gespeculeerd word.
Pas als bewezen is dat het niet echt is, dan pas kan je oordelen.
Karin schreef:Aan het verhaal van de beller wordt getwijfeld, maar als er een nieuwssite met slechts vermoedens op de proppen komt worden die vermoedens klakkeloos aangenomen?
Wacht nou eerst maar eens of díe aannames wel kloppen.
pubelia schreef:Ik vind het niet netjes dat de media zijn naam al bekend maakt, zonder dat hij het persoonlijk heeft bekend. Zo worden helaas veel mensen veroordeeld.... Erg jammer....
ze hebben in zijn hyves ook gekrabbeld dat ze wilde dat zijn directe omgeving k*nker kreeg... sorry dit gaat naar mijn mening te ver....
manie schreef:Gut gut, het naïeve deel van onze maatschappij is er achter dat het nep is.![]()
En wat werden de nonbelievers in het begin van dit topic 'respectloos' gevonden.
Ik sta oprecht te kijken van de naïviteit van mensen....
Citaat:LET OP: Het is niet helemaal zeker of Ceriel van E. het persoon is die het telefoontje heeft gepleegd, maar de stem lijkt er ernstig veel op. Omdat wij ook andere dingen in ons leven te doen hebben, zullen we morgen na 14:30 verder updaten over deze zaak!
Miracle_ schreef:Karin schreef:Aan het verhaal van de beller wordt getwijfeld, maar als er een nieuwssite met slechts vermoedens op de proppen komt worden die vermoedens klakkeloos aangenomen?
Wacht nou eerst maar eens of díe aannames wel kloppen.
Precies. Ik vind het respectloos hoe sommige reageren.
Moet je je voorstellen, als dit gewoon echt is, hoe die familie zich voelt. Wat die doormaken.
Die jongen is op 19-jarige leeftijd 'overleden' aan een gruwelijke ziekte.
Dat daar aan getwijfeld word kán, maar hou die twijfels dan voor je, totdat het zeker is.
WildWings schreef:ik ben 100x liever naief als het een grap blijkt te zijn,
dan respectloos tegenover de nabestaanden als het wel waar blijkt te zijn.
WildWings schreef:manie schreef:Gut gut, het naïeve deel van onze maatschappij is er achter dat het nep is.![]()
En wat werden de nonbelievers in het begin van dit topic 'respectloos' gevonden.
Ik sta oprecht te kijken van de naïviteit van mensen....
Jee, nu snap ik wat mensen bedoelen als ze het over een 'botte kop' hebben zegmaar... pfoe.
Daarbij maar nog een keer...
ik ben 100x liever naief als het een grap blijkt te zijn,
dan respectloos tegenover de nabestaanden als het wel waar blijkt te zijn.
Enne, even goed lezen.Citaat:LET OP: Het is niet helemaal zeker of Ceriel van E. het persoon is die het telefoontje heeft gepleegd, maar de stem lijkt er ernstig veel op. Omdat wij ook andere dingen in ons leven te doen hebben, zullen we morgen na 14:30 verder updaten over deze zaak!
Karin schreef:Miracle_ schreef:Wie heeft er hier nou daadwerkelijk bewezen dat het een pers-stunt is?
Tot nu toe is het tegendeel van de waarheid helemaal niet bewezen, dus ik snap niet dar hierover gespeculeerd word.
Pas als bewezen is dat het niet echt is, dan pas kan je oordelen.
Er is idd nog niets bewezen, niet of het echt is en niet of het fake is. Laten we dat eerst maar eens afwachten voordat er definitieve conclusies worden getrokken.
manie schreef:Je mag me bot noemen hoor
Het heeft me voor vele valkuilen behoed, en daar ben ik erg blij om
WildWings schreef:manie schreef:Je mag me bot noemen hoor
Het heeft me voor vele valkuilen behoed, en daar ben ik erg blij om
Prachtig voor jou![]()
Maar joh, houd je mening dan af en toe voor je of nuanceer die als de kans bestaat (en die bestaat, wellicht klein, maar de kans bestaat) dat je er mensen mee kan kwetsen die net een dierbare hebben verloren..