Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ecyoj schreef:zo ga jij ff in de aanval.
Er staat nergens dat ik zeg dat het niet uitgezonden moet worden hoor.
Quellian schreef:Bah, wat een hufters
WildWings schreef:ecyoj schreef:zo ga jij ff in de aanval.
Ik ga 'in de aanval' omdat ik het een vreemde opmerking vindt. Een reactie als "ik heb t idee dat dat soort nieuws net zoals het ombrengen van mensen. andere lekker op ideen brengt" insinueert namelijk dat het eigenlijk niet handig is dit soort dingen in het nieuws te brengen, oftewel, dat het wellicht beter is het maar in de doofpot te stoppen.
Arrabel schreef:Volgens mij zie ik niet hetzelfde filmpje als jullie....
Ik zie dat een man een beetje aan de oren van een varken staat te trekken, dan komt er een dame van het nieuws die verteld wat en dan zie je nog een man met zijn voet tegen een varken aan tikken.
Ik heb wat dierenmishandeling betreft veel ergere dingen gezien.
Citaat:Er zijn ergere dingen, dus dit is helemaal niet zo erg. Sterker nog, ik vind het heel terecht dat ze dat varken zo uit de stal halen nu je het zegt... moet hij maar niet tegenwerken Boos! Tis toch maar een stom beest he? En ach, dat schoppen... dat verdienen ze. Hadden ze maar geen varken moeten worden toch? Ze moeten zichzelf gelukkig prijzen, die achterlijke varkens... dat 't geen beesten zijn die het echt slecht hebben... want zij hebben 't prima, niets te klagen!
Arrabel schreef:Veel mensen zeggen ik ga niet naar het filmpje kijken, ik wil het niet, ik kan het niet...
Dat begrijp ik ook ergens wel, want je wilt gewoon een zorgeloos leven, je niet druk hoeven maken over problemen in de wereld.
Maar ik vind het ook een beetje je ogen sluiten voor feiten die er gewoon zijn, als iedereen dat zegt: ik kijk er niet naar, ik denk er niet aan, ik doe alsof het niet bestaat, dan gebeurt er nooit wat!
Arrabel schreef:Citaat:Er zijn ergere dingen, dus dit is helemaal niet zo erg. Sterker nog, ik vind het heel terecht dat ze dat varken zo uit de stal halen nu je het zegt... moet hij maar niet tegenwerken Boos! Tis toch maar een stom beest he? En ach, dat schoppen... dat verdienen ze. Hadden ze maar geen varken moeten worden toch? Ze moeten zichzelf gelukkig prijzen, die achterlijke varkens... dat 't geen beesten zijn die het echt slecht hebben... want zij hebben 't prima, niets te klagen!
Bovenstaande zijn jouw woorden hoor WildWings niet die van mij.
Arrabel schreef:Veel mensen zeggen ik ga niet naar het filmpje kijken, ik wil het niet, ik kan het niet...
Dat begrijp ik ook ergens wel, want je wilt gewoon een zorgeloos leven, je niet druk hoeven maken over problemen in de wereld.
Maar ik vind het ook een beetje je ogen sluiten voor feiten die er gewoon zijn, als iedereen dat zegt: ik kijk er niet naar, ik denk er niet aan, ik doe alsof het niet bestaat, dan gebeurt er nooit wat!
ecyoj schreef:zo ga jij ff in de aanval.
Chiqa schreef:Ach woorden verdraaien is zo vermoeiend...Bovendien zwaar offtopic
Ik ga dit filmpje dus ook beslist NIET kijken omdat
ik de beelden niet meer kwijtkom.
Heb ooit één keer vroeger een paketje kaarten ontvangen waarop stond 'schokkende beelden'
ik heb toen wel gekeken...Die beelden van katten die voor kokende potten aan een lijntje zaten
te wachten zitten nog op mn netvlies gegrift, weet zelfs de kleur nog van de poezen.
Zo verschrikkelijk, en een paar jaar geleden een filmpje hier op bokt van een klootzak die een dasbeertje door de lucht gooit, en daarna levend filt.
Ik heb gehuild, en was laaiend.
Ik wíl en kan dat NIET aanzien, en daarom sluit ik me ook volkomen aan bij de titel van dit topic.
En dit heeft niets met doofpotten te maken.