Dan zit je toch al aardig diep weggezakt get a live!!
Geen hand voor maar een land vol, wat een moeilijk gedoe allemaal zeg
om je te kunnen verstoppen onder je eigen ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:breezy302 schreef:dat je dan je vriend opbeld en dat die je dan weer helemaal oppept en dat kan dan niet meer want je vent zit bij een ander
....het is net zo goed mogelijk dat dit omvat dat jij met twee fijne kerels samenwoont die allebei niet bij een ander maar bij jóu zitten.
Bij polyamorie is het nl de crux dat iedereen gewoon thuis zit.
hc
Yamcha schreef:Huertecilla schreef:
....het is net zo goed mogelijk dat dit omvat dat jij met twee fijne kerels samenwoont die allebei niet bij een ander maar bij jóu zitten.
Bij polyamorie is het nl de crux dat iedereen gewoon thuis zit.
hc
Dáár zou ik dan wel wel weer mee kunnen levenHeel goed zelfs. Met 2 mannen, jawel.
Maar de relatie met de 1 zou dan platonisch zijn, en zou ik meer de naam 'vriendschap' geven, terwijl de relatie met de ander wel sexueel zou zijn. Die sexuele relatie zou dan wel exclusief zijn....
Maar ik vraag me af wat voor naam je dat zou geven?
Of is dat ook polyamorie?
Yamcha schreef:Maar ik vraag me af wat voor naam je dat zou geven?
Huertecilla schreef:Yamcha schreef:Maar ik vraag me af wat voor naam je dat zou geven?
Een stel met een huisvriend...
Wat polyamorie is, is off-topic dus![]()
hc
detour schreef:Lekker overzichtelijk, he Yam?
Ik denk trouwens best dat een mens prima kan houden van meerdere mensen, maar of dat dan op dezelfde wijze wordt beleefd, lijkt me erg lastig en vermoeiend.
detour schreef:Lekker overzichtelijk, he Yam?
Ik denk trouwens best dat een mens prima kan houden van meerdere mensen, maar of dat dan op dezelfde wijze wordt beleefd, lijkt me erg lastig en vermoeiend.
Vjestagirl schreef:detour schreef:Lekker overzichtelijk, he Yam?
Ik ken mensen die t doen. Meerdere relaties. Ik weet dat n vriend van me absoluut geen monogame relatie aan wil gaan, hij voelt zich dan ontzettend beperkt in zijn vrijheid om zichzelf te zien...
Yamcha schreef:detour schreef:Lekker overzichtelijk, he Yam?
Ik kan heel goed van meer mensen houden, jawel.....
Alleen niet van allemaal op dezelfde manier.
Met mijn echtgenoot deel ik álles (idd heel overzichtelijk detour)
En daarnaast heb ik meerdere heel goede vrienden. Mijn beste vriend is overigens een man. Dat is mijn soulmate.
Vjestagirl schreef:Moet 'zichzelf zijn' zijn
Kymalin schreef:Ik geloof er ook niet in;
van ruilen komt huilen;
kijken mag, maar gewoon thuis komen eten.
MarcoBorsato schreef:Helemaal monogaam ben ik niet, dwz ik zoen zeer af en toe eens een ander, en mijn lief doet hetzelfde, maar 1 ding hebben we afgesproken en dat is dat de seks tussen ons blijft. Aan zoenen hecht ik niet zoveel waarde, en ik ben ook niet jaloers aangelegd, mijn lief ook niet. Soms krijg ik wel eens vlinders van een jongen waar ik mee zoen, maar het gaat nooit zo diep als met Theun.