Vlindie schreef:Wat men al niet doet om me te verrassen op 10-09........ juust ja, ben dan jarig......
Ik ook! Krijgen we toch nog een BIG BANG

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vlindie schreef:Wat men al niet doet om me te verrassen op 10-09........ juust ja, ben dan jarig......
Vlindie schreef:Ik ook! Krijgen we toch nog een BIG BANG
Yessy schreef:Dat geef je zoveel geld uit voor een machine, en vervolgens blaas je hem op. Volgends mij zijn ze allang blij dat dat ding eindelijk doet waarvoor hij is gemaakt, dan gaan ze echt geen zwarte gaten creeeren
Citaat:Dat maakt het nog niet veilig. Orkanen gebeuren ook in de natuur, meteorietinslagen idem.
Een wetenschapper vergeet in zijn fascinatie nog wel eens dat een experiment ook derden (of zelfs de testpersoon) in gevaar kan brengen.
En aannames maken over iets waar je niks vanaf weet maar zoveel kracht heeft is onverantwoord.
Citaat:Tot nu toe is het enige zekere doomsday scenario dat de zon ooit gaat sterven. Maar dat zal normaal pas over miljarden jaren gebeuren. Geen probleem voor ons dus, tenzij je gelooft in reïncarnatie .
detour schreef:ook betuig ik mijn spijt aan allen die door mij een OW of Ban hebben gekregen en zich tekoert gedaan voelen...