barbara1970 schreef:alsjeblieft zeg waarom denk je dat het in Nederland niet mag.
In Nederland mag het absoluut wel.......... onder toezicht van de AID zijn de slachthuizen gewoon open voor rituele slachtingen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
barbara1970 schreef:alsjeblieft zeg waarom denk je dat het in Nederland niet mag.
Kir_Ples schreef:Voor foto: http://www.denoordoostpolder.nl/noordoo ... 75542d.jpg
Als je niet tegen dood kunt niet kijken.
KiWiKo schreef:Kir_Ples schreef:Voor foto: http://www.denoordoostpolder.nl/noordoo ... 75542d.jpg
Als je niet tegen dood kunt niet kijken.
bizar!!!!
barbara1970 schreef:Ja maar een bepaald aantal slachthuizen en wel onder toezicht maar gelukkig niet lang meer omdat er gelukkig steeds meer stemmingen opgaan om ook hier een einde aan te maken.
Maar zegt wel iets dat dat onder toezicht moet gebeuren.
weetergeen schreef:Schapen worden zelfs regelmatig bij mensen thuis in de badkamer geslacht......
meissielief schreef:Ik vind dat ritueel slachten verboden moet worden in Nederland. Al zal er dan nog steeds stiekem ritueel geslacht worden.
KiWiKo schreef:Barbara.......... haal de foto weg.......... kan niet!
barbara1970 schreef:Kiwiko ritueel slachten is echt anders als altijd verteld word.
De halsslagader word daar bij door gesneden maar je kunt dan ook wel bedenken dat het nog altijd enige minuten duurt voordat de hersenen geen zuurstof of bloed meer hebben.
Het is echt een bizar iets, je ziet de dieren lijden, pijn hebben en vooral heel erg bang zijn.
Die minuten dat ze nog leven daar kun je niet aan veranderen, de halsslagader is iets anders dan een dier door zijn hoofd het centrale punt raken zodat er geen pijn of emoties afgegeven word.
Het kwetst mij als mensen dit goed praten want het is een lijdensweg voor de dieren, ik weet waar ik over praat want heb het talloze keren gezien, helaas.
Het hoort bij de moslim cultuur en daarom geen oordeel maar persoonlijk vind ik het een walgelijk iets.
barbara1970 schreef:KiWiKo schreef:Barbara.......... haal de foto weg.......... kan niet!
Je hebt gelijk, is verwijderd, sorry.
KiWiKo schreef:Zaina schreef:.
op stelen staat namelijk een flinke straf in de de islamitische wetgeving , amputatie van de rechter hand.
iets zegt me dat moslims in Nederland daar iets om lachen aangezien die straf hier vast niet ten uitvoer wordt gebracht![]()
![]()
KiWiKo schreef:weetergeen schreef:Schapen worden zelfs regelmatig bij mensen thuis in de badkamer geslacht......
Meis ik heb het bloed van boven in mijn balkon gehad.............. geloof me
KiWiKo schreef:hahaha 1/0![]()
![]()
meneer
![]()
Sorrie
Redrumfox schreef:Dat snap ik ook wel, maar als je twee keer nadenkt dan kun je nagaan dat niet alleen Moslims op deze manier kunnen slachten: je hoeft er geen Moslim voor te zijn om de Koran te lezen, zo hoef je ook geen Moslim te zijn om een schaap op deze manier te slachten. Het kan net zo goed iemand zijn die de gek wil steken met de Islam, of die het een keer wil proberen (tja je hebt gekken genoeg..). Ik wil niet uitsluiten dat het een Moslim is geweest, absoluut niet, maar ik vind het dan zo cru om meteen te denken 'ja het zullen die Moslims wel weer geweest zijn...'.
Sorry, ik heb er voelsprieten voor dus reageer hier nogal ''fanatiek'' (niet het goede woord) op.
Citaat:hier in Nederland wordt onder supervisie van de AID geslacht......... dus dat gebeurt goed....... PUNT