Zo heeft mijn oude geschiedenisdocent in zijn begin jaren als leraar een meisje in de klas gehad dat Uijtebroeck heette van haar achternaam.. Drie keer raden wat voor voornaam haar ouders haar hadden gegeven.. Cybille Uijtebroeck

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malih schreef:ja maar dat is toch minder erg denk ik.
Want stel je bent ergens...en mensen roepen bijv in mijn geval hier is: Marit Lianne Heinsius En in jou geval Kimberley Hut. Maar met zo'n rare naam krijg je.
Hier is: zietse vliegen, Ziebillen uit den broek, Anne-wil pijpe
vind ik toch best schokkend.
JoT schreef:Zal het vrijdagmiddaggevoel wel zijn, maar ik sluit me bij Otje aan
Blinnii schreef:Whahaha die van je dochter is best grappig.
Zo heeft mijn oude geschiedenisdocent in zijn begin jaren als leraar een meisje in de klas gehad dat Uijtebroeck heette van haar achternaam.. Drie keer raden wat voor voornaam haar ouders haar hadden gegeven.. Cybille Uijtebroeck.
Liezel1 schreef:Ach, zo had ik een collega die zich op zijn vakantie in de USA de hele vakantie heeft voorgesteld als zijnde "Dick de Cock". Zo heette hij overigens niet hoor...
Liezel1 schreef:Ach, zo had ik een collega die zich op zijn vakantie in de USA de hele vakantie heeft voorgesteld als zijnde "Dick de Cock". Zo heette hij overigens niet hoor...
Rock schreef:Haha dan noem je je kind Anne-Wil Zomers, en dan trouwt ze alsnog met iemand die Pijpen heet
Rock schreef:Haha dan noem je je kind Anne-Wil Zomers, en dan trouwt ze alsnog met iemand die Pijpen heet
malih schreef:Rock schreef:Haha dan noem je je kind Anne-Wil Zomers, en dan trouwt ze alsnog met iemand die Pijpen heet
Dan krijg je dit : Anne-Wil Zomers Pijpen