BabsieJana schreef:Adil18 schreef:lekker snugger...

Dus jij vind dit niet erg? aan je reactie + emoticon te zien?
Ik quote even mezelf, dan weet je hoe ik er over denk...
esperance schreef:Eigen schuld vind ik best cru. Als hij had geweten dat het zo kon aflopen had hij het waarschijnlijk niet gedaan.
adil18 schreef:het risico op het ergens opknallen en iets breken moet bekend zijn...ook dat het water raken met een dergelijke snelheid gelijk is aan knallen op het beton als je verkeerd land is toch echt wel bij vrijwel iedereen bekend...En bovendien: Als er geen risico aan zou zitten (als het dus niet gevaarlijk zou zijn...) zou het niet stoer zijn en zou men het niet filmen om later pocherig op het internet te zetten. Nee, het risico was bekend en is aangegaan voor een paar daagjes waardeloze internet-roem...Nou ja, die heeft hij wel nu, al mag hij er niet meer van genieten...
Sorry, maar elke idioot kent het risico van zulke geintjes...
Roken doet men veelal ook omdat het stoer is en toch weet iedereen dat het kankerverwekkend is...Maar het is zo stoer
Gewoon een egotripper die zijn geluk op de proef stelde en verloor.
Ongelooflijk triest voorde nabestaanden, absoluut, maar niets meer dan een domme daad van de jongen, welke invloed van media of vrienden dan ook
Edit: de vergelijken met paardensport is natuurlijk en beetje apart. Ik ken ook iemand die basketbal speelde en nu in een rolstoel zit omdat hij achterover viel en zijn ruggegraat brak en verlamd raakt. Paardrijden is een sport met veel risico en ja, maar we zoeken het niet op, niet op de manier zoals deze jongen het doet. Dit is gewoon een stommiteit. Als iemand met een 3-jarige wat absoluut niks kent een schietterrein op galoppeerd waar mensen aan het schieten zijn, het paard slaat op hol en hij/zij dondert er vanaf met dodelijke afloop zeg ik ook: Eigen schuld...
Maar iemand die harmonieus met een paard omgaat en weet wat hij doet weet het risico aanzienlijk te beperken...Ach, alles heeft risico. Autorijden ook, en toch stap ik elke dag weer in de auto. Maar dit hier is vragen om, groot risico onnodig opzoeken. Dit kan je niet vergelijken met de dagelijkse risico's in ons leven, want die maken een deel uit van het leven. Van een brug springen met de kans op dodelijk letsel maakt geen deel uit van onze dagelijkse, tot het leven behorende risico's toch?
Dus om je vraag direct te beantwoorden: Ja, ik vind het erg voor de nabestaanden en nee, de hele situatie aanzich vind ik niet grappig maar wel zo oerdom dat ik wel kan grijnsen om de dommigheid.
De clown-smile was misschien meer bedoeld voor hem in de zinnen van: zo dom als een clown/clownesk gedrag etc.
Snappie?