Maximaal 10 jaar celstraf Fritzl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doerakje

Re: Maximaal 10 jaar celstraf Fritzl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:56

JEETJE MINA tien jaar max???
alle betrokkenen zijn levens lang getekend en hij hoog uit tien jaar????? ik ben er stil van

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:56

10 jaar veel te kort voor deze klootzak! Schoot mij wel ineens te binnen dat ze misschien het hokje nog iets kleiner kunnen maken zodat die 10 jaar wel een eeuw lijkt te duren.

eigenlijk hoop ik dat 1 dag voordat ie vrijgelaten word doodgaat.

Belachelijke rotvent is het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:57

patsur schreef:
Citaat:
Uit het misbruik werden zeven kinderen geboren, die in 2008 tussen de 5 en 19 jaar oud zijn.[1] Drie van hen (Lisa, Monika en Alexander) werden door Josef Fritzl en zijn vrouw Rosemarie opgevoed. Eén kind (Michael, de helft van een tweeling) overleed enkele dagen na de geboorte. Het lijkje van Michael werd door Fritzl verbrand in een oven. De andere drie kinderen (Kerstin, Stefan en Felix) bleven met de moeder gevangen in de kelder. Zij kwamen nooit naar buiten en gingen niet naar school, de buitenwereld kenden ze alleen van de televisie.[2]

Met zijn vrouw Rosemarie heeft Fritzl ook zeven kinderen

Volgens Wikipedia was hij idd getrouwd.. Vraag me af hoe hij dat verteld heeft aan de buitenwereld waarom er 3 kids extra waren... Even verder lezen..

hij heeft gezegd dat zijn dochter in een sekte zat, en de kinderen daar neer had gelegd..

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:12

Imo moet de vrouw ook straf krijgen! ze gaan samen op vakantie naar een luxe kuuroord ofzo en laat haar eigen dochter + kinderen verhongeren!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:12

10 jaar lang beschermen in de gevangenis lukt nooit, laat ze er daar maar mee afrekenen.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:14

Adriana schreef:
10 jaar lang beschermen in de gevangenis lukt nooit, laat ze er daar maar mee afrekenen.

Nou helemaal niet erg als ze die vent doodschieten. Lopen we in ieder geval geen risico dat deze draak de wereld nog in komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:14

C_arola schreef:
Imo moet de vrouw ook straf krijgen! ze gaan samen op vakantie naar een luxe kuuroord ofzo en laat haar eigen dochter + kinderen verhongeren!

makkelijk om te zeggen.. die vrouw wist van niets..

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:17

Ik weet wel een goede cel voor hem voor de komende 10 jaar. Gewoon die fijne plek die hij zelf gebouwd heeft, onder zijn huis. Daar waar geen straaltje zonlicht komt.

Eén keer per dag beetje brood en water door een luik naar beneden gooien en verder lekker weg laten rotten. Dan maakt hij die 10 jaar echt niet vol denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:32

Van mij mogen ze hem eigenlijk wel tussen andere gevangen zetten, dan mogen hun kijken wat ze met hem doen. Haha!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:33

_Sigrid_ schreef:
Ik weet wel een goede cel voor hem voor de komende 10 jaar. Gewoon die fijne plek die hij zelf gebouwd heeft, onder zijn huis. Daar waar geen straaltje zonlicht komt.

Eén keer per dag beetje brood en water door een luik naar beneden gooien en verder lekker weg laten rotten. Dan maakt hij die 10 jaar echt niet vol denk ik...

Behalve wanneer je op vakantie gaat, dan vergeet je ''toevallig'' eten te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:34

Ja of de ratten en muizen eten z'n brood op terwijl hij ligt te slapen. Allemaal helemaal prima, wat een rotvent is die man!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:36

dees_daan schreef:
hij heeft gezegd dat zijn dochter in een sekte zat, en de kinderen daar neer had gelegd..

Ik zag het.. Maar toch bizar dat zijn vrouw er niks vanaf wist. Kinderen te vondeling gelegd Verward Eigen dochter bij een sekte Verward
En pa vind ze alledrie, right...

En dat die vrouw dan 24 jaar niet in haar eigen kelder heeft gekeken, lijkt me ook een beetje bizar. Je wil daar toch ook een keer schoonmaken, of spullen uitzoeken/droppen?

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:38

_Sigrid_ schreef:

Dat is de oplossing! En als we op vakantie gaan. Pech voor die vent. moet ie maar iets minder eten of een beetje bewaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:40

patsur schreef:
dees_daan schreef:

Ik zag het.. Maar toch bizar dat zijn vrouw er niks vanaf wist. Kinderen te vondeling gelegd Verward Eigen dochter bij een sekte Verward
En pa vind ze alledrie, right...

En dat die vrouw dan 24 jaar niet in haar eigen kelder heeft gekeken, lijkt me ook een beetje bizar. Je wil daar toch ook een keer schoonmaken, of spullen uitzoeken/droppen?

misschien heeft hij ze ook wel voor de deur gelegd? dat zij ze gevonden heeft? misschien was hij wel heel agressief, en durfde ze daarom niet te gaan kijken, want zij mocht er niet komen van hem, geloof dat hij zei dat hij met een schuilkelder bezig was ofzo..
tjsa, ik denk niet dat je snel aan je man wil of gaat twijfelen.. kan toch dat de dochter in een sekte zit? zij mocht absoluut niet in die kelder komen, dus ik denk dat ze dat gewoon niet gedurfd heeft.. ik denk dat die vrouw zich al schuldig genoeg voelt

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:55

Ik denk dat de moeder het wist, maar te bang was..

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:24

Maar toch blijft het bizar, dat iemand gewoon 24 jaar niet in een ruimte in zn eigen huis komt of ben ik zo'n vreemd persoon Tong uitsteken

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:26

Het blijft idd bizar, ik weet niet wat ik er van moet denken..
Er zat een slot op die deur naar de kelder.. En je leeft met een bepaalde persoon, zou het denk ik ook niet wagen als je met zo'n persoon samen leeft..

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:47

10 jaar?!
Zelfs 10 jaar in zn eigen horrorkelder was niet genoeg geweest.
Achterlijk strafrecht hebben ze daar dan ook, als je maar voor één feit veroordeeld mag worden..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 06:55

ik geloof er niks van dat die vrouw niets wist..........

bah walgelijk,10 jaartjes maar krijgen.
de criminelen in deze wereld worden beter behandeld dan de slachtoffers.

ik hoop dat ze hem grijpen in de gevangenis

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:52

10...ik dacht meer aan vieren delen op een hele langzame wijze....
10 jaar...veeeeeeeeeeeeelste weinig zeg...hij 10 jaar en de slachtoffers hebben hier wel levenslang last van...Nou dacht het niet.

Vieren delen daar ben ik voor!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:30

ja dat vind ik een goede...........dat verdient die engerd

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:37

en dan aan zijn armen en benen een touw wat verbonden is met een paard en dan heel langzaam stappen en dan opeens en rengalop...dat is zijn verdiende loon!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:41

Gewoon los laten zo'n vent, krijgt hij in no- time de straf die hij verdient... Whoosh! Extreme duivel

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:41

ik denk dat dat tegenvalt.
je ziet het met die radovan karadciz,die heeft ook jaren verkleed rondgelopen

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:42

Ja dat is toch een verhaal apart van die karadciz..vooral dat ie het cafe onder zijn eigen foto ging zitten...de gek!