Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patsur schreef:Citaat:Uit het misbruik werden zeven kinderen geboren, die in 2008 tussen de 5 en 19 jaar oud zijn.[1] Drie van hen (Lisa, Monika en Alexander) werden door Josef Fritzl en zijn vrouw Rosemarie opgevoed. Eén kind (Michael, de helft van een tweeling) overleed enkele dagen na de geboorte. Het lijkje van Michael werd door Fritzl verbrand in een oven. De andere drie kinderen (Kerstin, Stefan en Felix) bleven met de moeder gevangen in de kelder. Zij kwamen nooit naar buiten en gingen niet naar school, de buitenwereld kenden ze alleen van de televisie.[2]
Met zijn vrouw Rosemarie heeft Fritzl ook zeven kinderen
Volgens Wikipedia was hij idd getrouwd.. Vraag me af hoe hij dat verteld heeft aan de buitenwereld waarom er 3 kids extra waren... Even verder lezen..
Adriana schreef:10 jaar lang beschermen in de gevangenis lukt nooit, laat ze er daar maar mee afrekenen.
C_arola schreef:Imo moet de vrouw ook straf krijgen! ze gaan samen op vakantie naar een luxe kuuroord ofzo en laat haar eigen dochter + kinderen verhongeren!
_Sigrid_ schreef:Ik weet wel een goede cel voor hem voor de komende 10 jaar. Gewoon die fijne plek die hij zelf gebouwd heeft, onder zijn huis. Daar waar geen straaltje zonlicht komt.
Eén keer per dag beetje brood en water door een luik naar beneden gooien en verder lekker weg laten rotten. Dan maakt hij die 10 jaar echt niet vol denk ik...
dees_daan schreef:hij heeft gezegd dat zijn dochter in een sekte zat, en de kinderen daar neer had gelegd..
_Sigrid_ schreef:Ik weet wel een goede cel voor hem voor de komende 10 jaar. Gewoon die fijne plek die hij zelf gebouwd heeft, onder zijn huis. Daar waar geen straaltje zonlicht komt.
Eén keer per dag beetje brood en water door een luik naar beneden gooien en verder lekker weg laten rotten. Dan maakt hij die 10 jaar echt niet vol denk ik...
patsur schreef:dees_daan schreef:hij heeft gezegd dat zijn dochter in een sekte zat, en de kinderen daar neer had gelegd..
Ik zag het.. Maar toch bizar dat zijn vrouw er niks vanaf wist. Kinderen te vondeling gelegdEigen dochter bij een sekte
En pa vind ze alledrie, right...
En dat die vrouw dan 24 jaar niet in haar eigen kelder heeft gekeken, lijkt me ook een beetje bizar. Je wil daar toch ook een keer schoonmaken, of spullen uitzoeken/droppen?