LisaLuna schreef:VivaLaVida schreef:ik weet niet.. maar ik zie een beetje een andere kant van het verhaal.
wij hadden pas snachts een vos in ons kippenhok (op stal). die heeft er een stuk of 7 doodgebeten, zonder op te eten of wat dan ook.. Zo'n beest kan je wel wegjagen, maar als ie weet waar je het kan halen dan blijven ze terugkomen.
Ons gaas is heel sterk maar hij heeft het toch kapot kunnen bijten.. de staleigenaar is snachts naar buitengerend en heeft hem met n bijl in 1 klap gedood. Je kan zo;n beest gewoon niet laten gaan, dan kun je al je kippen weg gedag zeggen! devolgende dag heeft hij hem naar een leerlooier gebracht om er een hoed van te laten maken
terwjl zij zelf ook heel veel dieren hebben en hij vond het ook naar om te moeten doen.
Voor t zelfde gelkd had ie de staartafgesneden omdat ie die mooi vond en m ergens buiten gedumpt omdat je m niet zomaar in de kliko kan doen.. en die vos was later gevonden en dan is het ineens gruwelijke dierenmishandeling...
kijk t kan natuurlijk zijn, maar iedereen gtgelijk van het ergse uit..
Nee wauw wat onwijs komisch dat hij er een hoe van liet maken ,leuk dat smileytje er achter ook!.
En daarom zou het natuurlijk niet erg zijn als iemand een staart van een vos afsnijd en dan leuk dumpt.
Zóveel dieren doen wat fout niet alleen vossen , en dus als een paard b.v elke keer honden trapt moet daar ook maar een hoed van gemaakt worden?![]()
Ja beetje flauw voorbeeld, maar ik wist even niks en dit kwam als enige in me op.
Als enige?? Hmm misschien moet je dan de volgende keer wat langer nadenken

Ik vond het wel komisch ja, dat hij er een hoed van wilde. Het was uit respect voor de vos, hij vond het echt naar om te doen en het was zo'n mooi beest zei hij

En wat een dom voorbeeld, dat gaat natuurlijk nergens over?
Wat een vergelijking haha! Als je dat dan met een paard wil vergelijken, doe het dan zo:
als een wild paard elke keer buurten in gaat en daar alles overhoop haalt, dingen vernielt en andere dieren verslind (of half doodmaakt, leuk hoor die kippen halfdood de hele nacht lijden) dan word ie uiteraard ook afgeschoten.'
Als iemand vervolgens dat paard wil op wil zetten, omdat het wel een erg mooi dier was, doe je dat toch lekker??
Ik zou dr niet mee zitten hoor