Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
..... snap niet dat mensen dit een dier kunnen aandoen..... esperance schreef:Vresselijk.
Ga altijd bijna huilen als ik dit soort berichten lees.. Arme arme dieren..
Aldewereld schreef:slimmerik schreef:Eigenares is geen verdachte maar ik vind het vreemd dat ze zich nu pas meldt terwijl de hond zaterdag al gevonden is.

Uthrick schreef:Ik heb in Biddinghuizen gewoond en ik wist/weet echt niet van iedereen of en zo ja wat voor hond hij/zij had hoor!
Daarbij heeft de eigenaar zich misschien wel zo laat gemeld omdat de hond was weggelopen/meegenomen en ze wel amivedi enz had ingeschakeld maar de politie was vergeten!
), maar als mijn buren of wie dan ook in mijn omgeving een bordeaux dog zouden hebben en die zie ik van de één op de andere dag ineens ineens niet meer, dan gaan er bij mij wel bellen rinkelen en zal ik hier wel melding van maken bij de politie.Uthrick schreef:Ik ben moe en heb een duffe kop van het weer maar het 1e wat nu in mij opkomt is: dierenmishandeling valt onder vernieling ( art 350 lid 2 strafrecht)en die straffen zijn niet zo hoog ( als wij graag hadden gezien) hoogstens 2 jaar voorlopige hechtenis of een geldboete van de 4e categorie.
Let wel, dit is HOOGSTENS en wordt vaak NIET gegeven