Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minkie schreef:goed hij had niet die camera kapot hoeven maken maar ik kan me voorstellen dat hij kwaad werd!!
dat hij bij de politie zat was hij noogal luchtig over de zaak:(ik citeer uit de VK)
"na afloop van de 2e voorstelling moet hij mee naar het politiebureau voor verhoor. hij vertelt dat hij had doorgegeven dat fotograferen niet gewenst was. Jan Jaap van der Wal die Maassen had aangekondigd had alleen maar gezegd dat er niet geflitst mocht worden. Maassen conclussie over dat misverstand luidt dan ook: "Je moet je nooit laten aankondigen door een komiek met een hazelip".
Apple schreef:Camera van 5000 euro. Geleende lens van Canon van 10.000 euro.
En ja, een lens zit vaak aan een camera vast dus als je de een kapot gooit dan overleefd de ander het ook niet.
Anoeska schreef:Ze kon z'n grens niet respecteren, want ze wist het niet. Dus dat is al onzin.
En jij meent dat Cabaratiers het vermakelijkst worden gevonden als ze niet beschaafd zijn. Tja, misschien geldt dat voor jou (en misschien ook wel voor veel andere mensen). Ik zelf hou meer van een ander soort cabaretiers, die met wat meer intelligente grappen, die niet ten koste gaan van anderen. Ieder z'n smaak.
detour schreef:Wist ze het niet? of zegt ze dat achteraf?...![]()
Sjonge jonge word weer aangevallen; nee, ik houd niet van dat grove gedoe. Sterker nog, dan gaat de tv uit, Maar dat wil niet zeggen dat een groot deel van het volk er toch naar toe gaat, het weet, er om lacht; laten we niet scheinheilig wezen.
Dus oordeel niet zo vlug, dat komt nl niet zo intelligent over als dat jij je neerzet!