Imo zijn de salarissen van JP en co trouwens nog schappelijk in vergelijking met wat de topmannen in het bedrijfsleven en voetbal alleen al krijgen aan vertrekpremies!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Montana schreef:sunshine schreef:KiWiKo : Precies, je hebt dan gewoon een auto nodig !
Enne, ze zijn nu toch al zover dat auto's ook op wat anders kunnen rijden ?
Wat dus WEL milieuvriendelijk is.
Maar nee, dat doen ze NIET, want daar verdienen ze natuurlijk niet op !!
Die hoge mensen daar, geven helemaal niks om het milieu, geloof mij maar !
Idd, er is allang al een manier om benzine te vervangenMaar dit wordt tegengehouden door de hoge bazen vanwege het geld. Zij verdienen niets meer als we overgaan op iets anders dan benzine. En helaas óm zoiets als milieuvriendelijk rijden te stimuleren heb je geld nodig. En wie hebben het geld? Juist ja.
sunshine schreef:Enne, ze zijn nu toch al zover dat auto's ook op wat anders kunnen rijden ?
Wat dus WEL milieuvriendelijk is.
Maar nee, dat doen ze NIET, want daar verdienen ze natuurlijk niet op !!
BrittKitt schreef:In de winter om kwart voor 7 op je fietsje zitten in de winter in een buitengebied, nee daar bedank ik voor
BrittKitt schreef:omdat het bij de benzinestations (nog) niet te verkrijgen is, dus echt handig zal het niet zijn
Maar zelfs als ze die brandstoffen volpompen met belasting zal het goedkoper blijven dan wat de benzine en diesel hier nu kosten
Nimmy schreef:BrittKitt schreef:In de winter om kwart voor 7 op je fietsje zitten in de winter in een buitengebied, nee daar bedank ik voor
al helemaal als t zo'n roteind is, dan ben ik blij met mn auto...
runningkawa schreef:En dat is nog een schappelijk tijd kwart voor 7
Je zou om 6 of 7 uur moeten beginnen...leuk...
Vjestagirl schreef:Ik heb jarenlang tussen de weilanden doorgefietst, vanaf dat ik 13/14 was al. 's morgens vroeg, in mijn eentje.
En ja, er is milieuvriendelijke benzine, dat word gemaakt van stro. Dus als we daar allemaal op gaan rijden gaat iedereen klagen dat het stro zo duur is en dat een paard houden onmogelijk wordt.
Daarbij is LPG een goedkoper en milieuvriendelijker alternatief. Waarom rijden dan zo weinig auto's erop? Omdat het systeem iets duurder is... Je kan ook nog aan een hybride auto denken.
rijoyco schreef:Waarom , waarom ,waarom kan dit niet worden ingevoerd op allen nieuwe auto's?!
Nouks schreef:Enn een tweede topic die we langzaam richting HK kunnen werken?
Vjestagirl schreef:[
Dan moet je niet klagen. Het is prima te fietsen. Als een 14 jarige het kan kan jij het ook. En ja, ook als het vroor, handschoenen aan, na een kwartiertje voel je de kou niet meer en dan kan je genieten van het winterlandschap... En als je dat niet wilt, ja, dan moet je betalen ja.
Cyntje schreef:De reden dat we sinds het mooi weer is en ik aan het sonjabakkeren ben voor bijna alles de fiets nemen.
Tankte voorheen voor 80/100 euro in de maand.
Tegenwoordig kunnen we het zeker met 50 af in de maand...
Al moeten we dit weekend flink reizen met de auto...
*AU* portemonnee