moeder van vermoorde kinderen, wil kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elinaa

Re: moeder van vermoorde kinderen, wil kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:16

ik moest er even over na denken maar je hebt gelijk Bloos zo had ik het nog niet bekeken en al helemaal niet bedoeld Bloos

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:18

Nou het is wel iets om rekening mee te houden, dat een bepaalde aandoening dus dat kan ook een geestelijke aandoening zijn dat dit erfelijk is. Of dat het kind dat leert door bepaald gedrag van de moeder. Bijvoorbeeld borderline is niet erfelijk maar wanneer een borderline moeder een kind krijgt en zij haar kind niet de liefde kan geven die het nodig heeft omdat zij veel geestelijke problemen heeft en het gewoon niet op kan brengen kan het kind op die manier dus ook borderline trekjes krijgen door een partner of een eigen kind ook geen liefde te kunnen geven domweg omdat het kind niet weet wat dat is.

Marloe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 17:28

Het zou je moeder dan maar zijn Nagelbijten / Gniffelen Geloof niet dat dat goed gaat komen.. Zal ook weinig vriendjes krijgen als het ooit zo oud wordt dat hij/zij naar school gaat. Ik bedoel; mijn kind (hoor mij praten, ben net 17) zou daar nooit mogen gaan spelen!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:11

Ik vindt het belachelijk dat dit anno 2008 toegestaan wordt en er geen maatregelen worden getroffen..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:26

En dan vraag ik me eerlijk waar af waarom deze vrouw dan nog wel vastzit?? Bedoel, ze pleegt een aantal moorden, net een jaar geleden. Gerechtshof doet uitspraak blijkbaar zodat ze straf krijgt en nog geen jaar later mag zij intiem bezoek ontvangen om wederom de kans te krijgen een kind te krijgen?! Dan slaat haar hele gevangenisstraf toch ook nergens meer op? Hoe kunnen we de wet nou nog serieus nemen dan?
Dat ze denkt, zichzelf excuseerd met het feit dat het geestelijk goed voor haar zou zijn om weer een kind te krijgen? Na een jaar? Uberhaupt sowiezo nog kinderen?
Nee, laat dat mens dan gelijk ook maar weer vrj, want haar hele straf slaat echt nergens meer op nu.

Nee, ik sla hier echt steil van achterover, onvoorstelbaar..van de zotte.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:32

Beter was het geweest als ze weer de doodstraf in hadden gevoerd want monsters zoals dit verdienen niet beter.
Die kinderen, arme stumperds Verdrietig en moeders mag bezoek zonder toezicht, het moet niet gekker worden