Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:misschien een stomme opmerking maar op die EO jongeredagen die in de ArenA etc worden gehouden wordt toch toch ook popmuziek gespeeld/gedraaid?
Qimm schreef:en dan ook pop muziek, de braafst tussen de rock, metal, trance, hardstyle en hardcore
Mag ik even lachend over de grond rollen.
Cavaliere schreef:ik vind dit nergens op slaan, volgens mij zet hardcore ed meer aan tot drugs en drank gebruik
Nouks schreef:Jongens... Het gaat hier overduidelijk over de overkoepelende term "popmuziek" voor alle "moderne muziek" (anders dan jazz en klassiek dus).
Sizzle schreef:haha als ik ergens agressief van wordt is het wel Jazz. Vreselijk vind ik dat, ik erger me er elke minuut aan.
Nouks schreef:Jazz word ik ook niet blij van inderdaad... Maar dat is muziek voor intellectuelen dus dat hoef je dan weer niet te verbieden denk ik
Nouks schreef:Jazz word ik ook niet blij van inderdaad... Maar dat is muziek voor intellectuelen dus dat hoef je dan weer niet te verbieden denk ik
Nouks schreef:Ey, ik denk effe vanuit het oogpunt van de SGP he, die vinden zelf waarschijnlijk stuk voor stuk jazz en/of klassiek best de moeite waard.
Qimm schreef:en dan ook pop muziek, de braafst tussen de rock, metal, trance, hardstyle en hardcore
Mag ik even lachend over de grond rollen.