Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:misschien een stomme opmerking maar op die EO jongeredagen die in de ArenA etc worden gehouden wordt toch toch ook popmuziek gespeeld/gedraaid?
. Maar om maar even een voorbeeld te noemen, er werd ook Living on a prayer, van Bon Jovi gespeeld. 
)
Succes. Stelletje sukkels
Ongelooflijk dat er mensen zijn met dit soort ideeen. Ga toch eens met de tijd mee en accepteer de dingen zoals ze zijn. Qimm schreef:en dan ook pop muziek, de braafst tussen de rock, metal, trance, hardstyle en hardcore
Mag ik even lachend over de grond rollen.
.
Dit vind ik echt heel grappig. Popmuziek zou aanzetten tot drank en drugsgebruik? Natuurlijk, wat zij willen. Cavaliere schreef:ik vind dit nergens op slaan, volgens mij zet hardcore ed meer aan tot drugs en drank gebruik

Maar ook dan is nog maar net de vraag of je dan maar zo beïnvloedbaar moet zijn om ernaar te luisteren en even met z'n allen een lijntje coke moet gaan snuiven omdat je dat in een liedje voorbij hoort komen.Nouks schreef:Jongens... Het gaat hier overduidelijk over de overkoepelende term "popmuziek" voor alle "moderne muziek" (anders dan jazz en klassiek dus).
. Vreselijk vind ik dat, ik erger me er elke minuut aan. Sizzle schreef:haha als ik ergens agressief van wordt is het wel Jazz. Vreselijk vind ik dat, ik erger me er elke minuut aan.
Nee dán krijg ik spontaan de neiging een jointje op te steken. 
Nouks schreef:Jazz word ik ook niet blij van inderdaad... Maar dat is muziek voor intellectuelen dus dat hoef je dan weer niet te verbieden denk ik
Nouks schreef:Jazz word ik ook niet blij van inderdaad... Maar dat is muziek voor intellectuelen dus dat hoef je dan weer niet te verbieden denk ik
. Nouks schreef:Ey, ik denk effe vanuit het oogpunt van de SGP he, die vinden zelf waarschijnlijk stuk voor stuk jazz en/of klassiek best de moeite waard.
Qimm schreef:en dan ook pop muziek, de braafst tussen de rock, metal, trance, hardstyle en hardcore
Mag ik even lachend over de grond rollen.