runningkawa schreef:Maar als er 2 ministers dood gaan? preekt men dan ook over de 1 meer dan de ander?
Want nu zijn het ook gewoon 2 soldaten, met dezelfde missie
ik snap wat je bedoeld maar zo werkt het nu eenmaal,,dennis om heel cruw te zijn met alle respect natuurlijk voor schouwink want zijn verlies is net zo erg,,maar dennis was nu juist de zoon van,,,en die is juist heel belangrijk en juist een dag dat hij was aangesteld als generaal kan hij de volgende dag de dood aankondigen van zijn eigen zoon dat is zo wrang en omdat ijn huldiging ook op de tv is geweest en hij nu eenmaal een belangrijk man is ,,,is dit logisch ,,,eerlijk,, dat kan ik niet zeggen, niks is eerlijk hun dood is niet eerlijk,,fam van schouwink heeft groot praat over hun oon niet nodig om te weten dat hun zoon speciaal was.
voor mijzelf,,ik vind het vreselijk om hem op tv te zien in de kist,,dennis had thuis moeten komen en kunnen genieten van een zwempartij en zijn whiky,cola.
ik zal hem missen en door al dee aandacht maakt het echt niet makkelijk juis niet het tegenovergestelde juist.
ik mis hem.