Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:En nét op dat moment dat jij een slinger aan het stuur geeft komt er een tegenligger aan met 3 kinderen op de achterbank...
Redrumfox schreef:Tja.. het is maar net waar je voorkeur ligt. Ik wijk liever uit met het risico dat er iets gebeurd met mij of iemand anders dan dat ik een onschuldig dier aanrijd.
Redrumfox schreef:Tja.. het is maar net waar je voorkeur ligt. Ik wijk liever uit met het risico dat er iets gebeurd met mij of iemand anders dan dat ik een onschuldig dier aanrijd.
Lielle schreef:Zij raadden aan om wel te remmen maar daarna pas uit te wijken. En vooral langzaam rijden op dat soort wegen en ver voor je uit kijken.
runningkawa schreef:Ik denk dat veel mensen een zwieper geven...ook die nu zeggen dat niet te gaan doen
ELpatcho schreef:ik denk dat iedereen wel een reflex heeft van ontwijken en daarna past denkt van ai miss had ik dat beter niet kunnen doen (vooral als je die tegenligger raakt, of zelf ergens vol op knalt)
Jukurensha schreef:Tja, ik weet niet wie ik nu allemaal over me heen krijg, maar ik zou liever één dood hert zien, dan meerdere doden of gewonden omdat iemand probeert uit te wijken voor een dier.
Maanling schreef:Redrumfox schreef:Tja.. het is maar net waar je voorkeur ligt. Ik wijk liever uit met het risico dat er iets gebeurd met mij of iemand anders dan dat ik een onschuldig dier aanrijd.
Dus liever een onschuldig mens dood of gewond dan een onschuldig dier?