geen eigen tv meer voor tieners...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

heb / had jij een eigen tv op je kamer als tiener?

ja
187 (60%)
nee
121 (39%)

Totaal aantal stemmen: 308

Anoniem

Re: geen eigen tv meer voor tieners...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:55

mooie samsung LCD breedbeeld TV Haha!
Nouja zelf betaald...

Heb verder altijd al een TV gehad... Denk dat ik er 1 op mijn 3e ofzo kreeg... odat ik GTST nog in mijn bed kon zien (was ik als peuter fervent fan van Clown)...

Eigen computer heb ik sinds mijn 8e denk ik

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:45

Ik had vanaf mijn 14e een eigen tv op mijn kamer, voor gewerkt en betaald en ik was er apetrots op.
Alleen hadden wij hetzelfde probleem thuis als asjemenou, we hadden geen kabel, wel een schotel maar die kon alleen bediend worden vanaf de televisie in de woonkamer.
Ik weet het niet precies meer maar volgens mij kon ik niet eens het signaal van die tv ontvangen in mijn kamer boven (er lag iig geen verbindingsdraadje), ofwel op mijn eigen tv keek ik ned1, ned2 en ned3.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:20

Ik ben 13- en heb een eigen tv op mijn kamer, met DVD speler.
Ik zelf vind dit hèèrlijk, je hoeft je aan niemand aan te passen, kan hem nèt zo hard zetten als je wilt enz.
Mijn school lijdt er niet onder, ik kijk d'r ook niet asociaal veel naar en eet gewoon mee met het gezin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:32

Cyntje schreef:
Buiten dat ken ik ook enkele kinderen in mijn omgeving die een pc/tv op de kamer hebben en die je dus nog zelden beneden ziet Verward
Dat gaat er bij mij niet in!

Zo ben ik ook..
Momenteel is mijn pc wel kapot, maar dan ga ik gewoon bij m'n broertje, verder kijk ik tv e.d.
Moet zeggen dat het nù redelijk meevalt, eerder liet ik me van 's ochtends tot 's avonds niet zien, nu kom ik 's middags en 's avonds d'r toch wel bijzitten weer Lachen

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:56

Ik heb dr ook een op m'n kamer, maar als ik er 1 keer per week naar kijk is t veel Clown

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:32

Ik kom behalve voor te eten weinig uit mijn kamer. Maar jah ik heb echt alles.
*samsung LCD scherm van 72cm.. staat gemiddeld 6uur per dag op
*dvd-speler ik kijk abnormaal veel films XD
*video-speler voor de nostalgie (disney films XD)
*PS2.. voor skate-spellekes te spele of een beetje Rocke (singstar)
*Stereo installatie als ik AC/DC wil hore !! lekker luid zette
*laptop (met draadloos internet) (scanner, printer en kopieerder) sta gemiddeld 6uur per dag aan, samen met de TV
*een eigen telefoon.. Haha! lekker belle met vriendinnen zonder te hoge gsm rekeningeskes XD
Dus euhmm.. eigenlijk zie ik niet echt een reden om mijn kamer uit te gaan.
Grtjs..
Laatst bijgewerkt door CandyQueen op 12-04-08 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:33

Ik heb geen tv op m'n kamer, en kom niks te kort hoor Haha!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:37

heb al jaren een tv op mijn kamer, ben nu 16 en sinds een paar weekjes een nieuwe gekregen van pap's en mam's,
maar ik kijk eigenlijk bijna nooit, alleen als ik iets wil zien en mijn ouders kijken beneden wat anders.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:42

Ik heb er ook 1, maar kijk eigenlijk maar heel weinig tv, *s ochtens staat hij aan als ik me aan het opmaken ben om mee te schreeuwen met liedjes en 's avonds heel soms. 2/3x per week is veel, tv kijk ik meestal gewoon in de woonkamer Lachen Zit wel enorm veel achter de pc, die ik ook op mijn kamer heb staan Knipoog

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 12:36

Ben 17, en heb nog nooit zelf een tv gehad. Mag hem wel. Maar moet hem wel zelf betalen. Maar heb het echt niet nodig, ik ben meer van de films en die kan ik wel op mn computer kijken.

Er is 1 programma dat ik volg, en gelukkig is mijn moeder er ook fan van Haha! . Dus kijken we altijd samen, ook nog veel gezelliger Haha! .

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:24

ik heb ook een tv op mijn kamer en kijk er best veel naar, maar ik kom ook veel buiten naar mijn paard, sporten etc, mijn tv staat meestal aan op NG of DC dat zijn echt mijn favo kanalen en ik kijk MCclouds of een film meer niet. Meestal pak ik een goed boek dat vind ik veel leuker als films Lachen

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 08:41

naja ze hebben het toch allemaal verpest voor de kinderen wat is er nog tegenwoordig op tv om naar uit te kijken?

Serieus bijna niks meer alleen herhaling na herhaling

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 21:43

Ik heb geen eigen tv en vind het eigenlijk wel best zo. Tuurlijk het is soms wel lastig als je met z'n alle 1 tv moet delen en iedereen wat anders wil kijken maar zelf heb ik niet veel dat ik graag wil kijken dus zo'n probleem heb ik er niet mee. Lachen

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 09:14

Ik had er wel een, maar stond nooit aan. Leren deed ik altijd beneden in de huiskamer, boven was het zo koud en ongezellig! Was wel iemand die haar best deed voor school. Als ik dan al eens boven zat te leren dan zette ik meestal wel iets van tmf op, dat ik iets van geluid had anders kon ik me niet concentreren Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 17:28

Ik heb een platscherm, met dvdspeler, van me broer gehad. En playstation ook maar die zit aan alle kanten onder het stof Haha! Tong uitsteken

Kijk alleen TV als ik ga slapen, of als ik op me kamer bezig ben dan heb ik tmf/mtv aan staan. Met TV val ik gemakkelijk in slaap en kan ik makkelijk wakker worden (standby als ik ga slapen en afstandsbediening naast me kussen:) ). Hij staat eigenlijk ook niet zo achterlijk veel aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:02

kensha schreef:
naja ze hebben het toch allemaal verpest voor de kinderen wat is er nog tegenwoordig op tv om naar uit te kijken?

Serieus bijna niks meer alleen herhaling na herhaling

Genoeg! Ja
Genoeg leuke programma's en als er iets herhaalt wordt kijk ik het gewoon nog een keer Haha!!
En anders gaat TMF/MTV wel op (:!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:06

Ik heb sinds m'n 10e een tv op m'n kamer, maar kijk er de laatste tijd amper meer naar. Hooguit een uurtje per dag, of het moet een DVDtje zijn. Vind al die gamedingen toch slechter (vooral voor jongere kinderen).. Ik hoor veel meer van gameverslaafden dan 'tv-verslaafden'.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:09

Ik heb nooit een eigen tv op mijn slaapkamer gehad, en moet zeggen dat ik dat eigenlijk ook helemaal niet wil. Vind het veel gezelliger om met het gezin leuk een filmpje te koekeloeren ofzo. Heb wel een eigen computer met internet, maar daar heb ik al in geen 3 maanden achter gezeten ofzo. Clown

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:12

Ja, ik heb een televisie op mijn kamer. Maar ik kijk er eigelijk alleen s'avonds naar.
Dan kijk ik 'mijn' programma af, en dan ga ik slapen.
Dus ik lig niet te laat te slapen, en mijn HW maak ik op een andere kamer.
Dus ook geen afleiding. Lachen

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 19:32

ik heb een tv op mijn kamer
maar heb er eigenlijk nooit veel mee gedaan
alleen als ik iets persee moest zien, en dit niet beneden kon omdat daar al mensen keken,
nu is hij kapot, dus nu kijk ik er helemaal niets meer op Knipoog

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 19:38

ik mag geen eigen tv heb er nu niet echt moeite mee, maar volgend jaar krijg ik als ik op kamer ga wel een eigen tv.
Denk niet dat ik daardoor meer tv zou gaan kijken en ondezonder worden denk ik ook niet.

Laurens1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 12:59

Nah nooit tv op kamer gehad, anders zou ik nog minder studeren Clown
Bovendien vind ik het ergens ook best asociaal om in je leuke eentje alleen op je kamer te vertoeven terwijl de rest van het gezin beneden naar iets anders zit te kijken.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 13:15

Ik denk dat het er ook een beetje aan ligt bij wélke tiener je een TV op de kamer neerzet..
Verantwoordelijkheid van de ouders dus..

Ik heb vanaf mijn 12e ofzo een TV op mijn kamer en nu nog steeds. En kijk er eigenlijk nauwelijks naar. Als ik ziek in bed lig dan speel ik wat DVD'tjes af en soms voordat ik ga slapen kijk ik nog even TV. Maar mijn TV gaat verder nooit aan. Ik denk dat bij mij de computer eerder een boosdoener zou zijn. Ja

Mijn broertje van 15 krijgt daarentegen geen televisie op zijn kamer, want die zou er wel hele dagen achter hangen.. Dat doet hij nu al bij de televisie beneden als hij de kans krijgt..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 13:19

Rebeccaa schreef:
Cyntje schreef:
Buiten dat ken ik ook enkele kinderen in mijn omgeving die een pc/tv op de kamer hebben en die je dus nog zelden beneden ziet Verward
Dat gaat er bij mij niet in!

Zo ben ik ook..
Momenteel is mijn pc wel kapot, maar dan ga ik gewoon bij m'n broertje, verder kijk ik tv e.d.
Moet zeggen dat het nù redelijk meevalt, eerder liet ik me van 's ochtends tot 's avonds niet zien, nu kom ik 's middags en 's avonds d'r toch wel bijzitten weer Lachen

Dan is het maar goed dat je mijn kind niet bent... dan was je die tv kwijt en mocht je beneden op de pc komen werken!
Daar kan ik dus echt met mijn pet niet bij, dat ouders dat goed vinden. Ik was een jaar of 18, denk ik, dat ik een tv op mijn kamer kreeg. Dat wil zeggen, ik kocht hem zelf en mijn vader was wel bereid om de kabel door te trekken naar boven.

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 13:20

Ik heb geen eigen tv op mn kamer. Vind het niet jammer ook. Nagelbijten / Gniffelen Dat is toch saai, in je eentje, op je bed tv kijken? Ik bedoel; het is leuker om met iedereen beneden op de bank tv te kijken. Clown