Ik kan me hier vreselijk opwinden over de reacties van veel mensen!
Die mensen hebben duidelijk last van het roodkapjesyndroom. Wolven eten niet zomaar je kind op hoor. Ow ja toch wel in 1 hap, en dan snij je hem open en dan stapt dat kind er zo weer uit
Ook je paard is geen prooi voor de wolven. Die beesten zijn bang er voor ons dan wij voor hun. Wat je niet moet doen is 's nachts in je eentje je geit uit gaan laten ofzo. Maar dat lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk.
Ik denk overigens dat de wolven die daar komen te zitten veel meer van ons te vrezen hebben dan andersom. Ik denk dat de mensen weer zo'n zieke geest hebben dat ze vrezen voor het leven van hun kleuters en dan fijn 's nachts die wolven even af gaan schieten. Niemand die weet wie het gedaan zal hebben, daar kom je toch niet achter.
Nee ik zou het geweldig vinden als ze er waren, en dan zou ik ook zeker wel het bos in gaan daar, je hebt er echt niks van te vrezen. In hemelsnaam hoe denk je dan dat al die mensen overleven die in canada oid in het zelfde bos wonen en lopen als de wolven?
Aan de andere kant hoop ik juist niet dat ze er komen, vanwege die zieken mensen die er toch zullen zijn, die de dieren in vallen zullen laten lopen, of afschieten oid.
kennelijk is het roodkapje syndroom erg hardnekkig, en niet zo maar te genezen...