Papa is ook meteen opa..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:Kind weet niet beter, tot het op school komt en het niet meer begrijpt. Ik denk dat het kind zeker psychische problemen kan krijgen, al is het alleen al doordat het ontzettend gepest zal/kan worden om zijn gezinssituatie.
casperrr schreef:Ja en wat is je oma dan wel niet
Karin_88 schreef:casperrr schreef:Ja en wat is je oma dan wel niet
gewoon, de moeder van HEM
en de vroegere vrouw van hem (moeder van haar dus)
Maar sorry, ik zou mijn vader al gewoon niet WILLEN zien als een 'gewone' man in plaats van mijn vader
Karin_88 schreef:ja dat "snap" ik ook wel, maar ook na zo'n tijd hoor... Je weet dat het je vader is...
Dan zou ik toch echt nog even op zoek gaan naar een ander..
Karin_88 schreef:ja dat "snap" ik ook wel, maar ook na zo'n tijd hoor... Je weet dat het je vader is...
Dan zou ik toch echt nog even op zoek gaan naar een ander..
Milly_ schreef:ieeeuww ziek!
arm kind ook![]()
over de gezondheid van het kind, ik ken enkele inteelt-gevallen(broer+zus enzo), ook al zijn ze gezond, ze hebben toch wel een geestelijke achterstand hoor!
Heb je met dieren ook, dikwijls wel gezond, maar wel oliedom,of gewoon een kronkel in hun hersenen
x_Anne_x schreef:
Suelza schreef:Milly_ schreef:ieeeuww ziek!
arm kind ook![]()
over de gezondheid van het kind, ik ken enkele inteelt-gevallen(broer+zus enzo), ook al zijn ze gezond, ze hebben toch wel een geestelijke achterstand hoor!
Heb je met dieren ook, dikwijls wel gezond, maar wel oliedom,of gewoon een kronkel in hun hersenen
En dat is wetenschappelijk onderbouwd?!? Vind het nogal een gewaagde uitspraak...
daniella74 schreef:Het is niet voor niets bij wet verboden om neven en nichten te trouwen.