Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Ik denk dat dat er wel degelijk iets mee te maken heeft: iemand die zelfmoord pleegt heeft ook emotionele problemen en kan op dat moment niet helder denken. In mijn ogen is dat wel vergelijkbaar. Ik heb het nu niet zozeer over deze kwestie, maar over emotionele/geestelijke problemen in het algemeen: er wordt in dit topic heel makkelijk over gedaan van 'ja je moet je gewoon gedragen', maar dat is lang niet in alle situaties mogelijk: je weet niet wat erachter zit.
Claudia__ schreef:Ik vind het echt BELACHELIJK en helemaal nergens op slaan, waar halen ze het lef vandaan om zo tegen een leerkracht te praten? Die mensen staan er voor jou, en ook al interesseert het je niet- breng dan in ieder geval nog een beetje respect op om die mensen te laten doen waarvoor ze er zijn; lesgeven.
Zo heb je ook een paar van die types bij mij in de klas, vooral eentje.
Gisteren ook weer- meisje was te laat dus die docent zegt dat ze een briefje moest halen.
Toen werd ze al helemaal boos en nam ze haar tas mee, dus docent zegt: 'Ga maar weg want hier heb ik geen zin in.'
Later komt dat meisje weer terug, helemaal boos en uitschelden ('Jij bent echt een mongooltje' 'Jij hebt echt een kronkel in je kop' zijn maar een paar quotes van de dingen die ze zei). Ze zei ook nog dat de docent grote problemen zou krijgen, maar ik denk toch eerder dat zij die krijgt.... Wat vinden jullie hier nou van dat is toch niet normaal meer? Echt triest vind ik dat, dom kind