Ik werk bij varkensKI , en jeuj die beren hebben het beter dan een gemiddeld manegepaard. Dat ze eens wat aan de situatie op sommige maneges gaan doen, ipv zulk soort rare wetten invoeren
Kan iemand mij in jip en janneketaal uitleggen wat PvdD nu eigenlijk bedoelt met dat stuk tekt over KI? Ik begrijp dat ze het niet willen verbieden, maar er alleen hun vraagtekens bij zetten omdat de wetsvoorstel over verbod Sex met Dieren een beetje krom of vaag geschreven is?
Misschien een leuk plaatje wat in het verlengde van deze discussie ligt:
Volgens mij is hun punt gewoon (voorzover ik het begrijp), dat het voor het dier niet uitmaakt of er nou een dierenarts in hun vagina zit te wroeten, of dat er een man 's nachts in hun weiland komt. Dus waar trek je dan de grens? Hoe zeer het ook voor hun 'bestwil' is, vanuit het zichtspunt van het dier zal er (waarschijnlijk) weinig verschil zitten tussen de goedwillende dierenarts en degene die seks met ze wilt hebben. Het is puur de menselijke moraal die het (over het algemeen) verwerpelijk vindt. Neemt niet weg dat ik het ook walgelijk vind...
Om maar even een punt te noemen, hygiene Tenzij die kerel natuurlijk een condoom gebruikt, maar dat lijkt me sterk. Bij KI is hygiene één van de belangrijkste dingen, dus tja..