Zal hem eens ervanaf gooien met een bigsmile

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juul schreef:Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.
AaronYve schreef:Denk dat het eerder de boosheid is die spreekt
Ilzjuh schreef:[naam] schreef:Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.
En dan zit er een groot verschil tussen zeggen en doen.Ik voel inderdaad de neiging hem er achteraan te gooien hoor, maar als ik oog in oog met die vent zou staan zou ik hem op z'n hoogst een klap voor z'n kop verkopen.
Juul schreef:Dus? Omdat hij ervoor gekozen heeft mag hij niet gek worden? Wat is dat nou voor een opmerking.. Je weet van te voren niet wat je allemaal gaat zien en meemaken als je op missie wordt gestuurd.
Juul schreef:Ik vind het al fout als je die woorden uit durft te spreken, dan ben je imo ook behoorlijk fout bezig. Maar dat is mijn mening.
Ilzjuh schreef:[naam] schreef:Dus? Omdat hij ervoor gekozen heeft mag hij niet gek worden? Wat is dat nou voor een opmerking.. Je weet van te voren niet wat je allemaal gaat zien en meemaken als je op missie wordt gestuurd.
Nee, want daar word je natuurlijk absoluut niet op voorbereid..
Ilsje_ schreef:@ [naam]; Er zijn ook heel veel mensen die niet van dieren houden he. Vergeet dat niet. maar idd. oorlog doet gekke dingen met mensen. (p.s ik vind het gewoon een grandiose klootzak)
crossmonster schreef:Ik heb vol afgrijzen toch maar het filmpje bekeken, ben er misselijk van.
Het zijn engelse (?) soldaten, het gaat om een goed gevoedde pup, en ze doden het arme dier voor de lol
gadverdamme,zulke lui moet ik niet tegenkomen , BAH !!!!![]()
![]()
Ilsje_ schreef:@ [naam]; Zo komt het wel op mij over
Juul schreef:Maar weet jij of dit een man is die niet van dieren houd Ils..?
Juul schreef:Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.