Soldaat gooit puppy in ravijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kellyy

Re: Soldaat gooit puppy in ravijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:16

Vieze achterlijke ^&%&$&&*#% , kan wel janken,arm beest .
Zal hem eens ervanaf gooien met een bigsmile Stoom uit je oren

Ilzjuh

Juul schreef:
Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.

En dan zit er een groot verschil tussen zeggen en doen. Knipoog Ik voel inderdaad de neiging hem er achteraan te gooien hoor, maar als ik oog in oog met die vent zou staan zou ik hem op z'n hoogst een klap voor z'n kop verkopen. Knipoog

Anoniem

AaronYve schreef:
Denk dat het eerder de boosheid is die spreekt Knipoog

Als je het over die man z'n boosheid hebt, idd. Ja

Machonito

Ik zag het gisteren op de tv Boos!
Ik werd er gewoon koud van. Afbeelding
Misselijk idee hoe halen ze dit in hun hoofd en maar erbij lachen. Afbeelding
Ik zei gelijk afschieten die gasten Afbeelding bah Stoom uit je oren

Anoniem

Ilzjuh schreef:
[naam] schreef:
Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.

En dan zit er een groot verschil tussen zeggen en doen. Knipoog Ik voel inderdaad de neiging hem er achteraan te gooien hoor, maar als ik oog in oog met die vent zou staan zou ik hem op z'n hoogst een klap voor z'n kop verkopen. Knipoog

Ik vind het al fout als je die woorden uit durft te spreken, dan ben je imo ook behoorlijk fout bezig. Maar dat is mijn mening.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:17

Juul schreef:
Dus? Omdat hij ervoor gekozen heeft mag hij niet gek worden? Wat is dat nou voor een opmerking.. Je weet van te voren niet wat je allemaal gaat zien en meemaken als je op missie wordt gestuurd.

Nee, want daar word je natuurlijk absoluut niet op voorbereid..

Ilsje_

@ juul; Er zijn ook heel veel mensen die niet van dieren houden he. Vergeet dat niet. maar idd. oorlog doet gekke dingen met mensen. (p.s ik vind het gewoon een grandiose klootzak)

Authentic

Wat voor situatie ook, niemand heeft het recht om te oordelen over het leven van een onschuldig wezen, ik zag op een andere website z'n volledige naam en adres, ik hoop dat hij door de hate mail moet zwemmen om bij z'n huis te komen wanneer hij thuis komt...

D'r staan idd meer van die soldatenfilmpjes... 't Begint met een puppy en 't eindigd met kinderen en hele families. Boos!

RZDLover

Hoor dat beestje piepen... Verdrietig

Stelletje geschifte maloten...
Boven een ravijn uit een helicopter gooien die handel

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:18

Juul schreef:
Ik vind het al fout als je die woorden uit durft te spreken, dan ben je imo ook behoorlijk fout bezig. Maar dat is mijn mening.

Hmm.. Dan vrees ik dat jij en ik het niet eens gaan worden. Woorden zijn slechts woorden in mijn ogen namelijk. Praatjes maar geen daden, en zolang dat zo is vind ik het prima wat mensen zeggen.

Anoniem

Ilzjuh schreef:
[naam] schreef:
Dus? Omdat hij ervoor gekozen heeft mag hij niet gek worden? Wat is dat nou voor een opmerking.. Je weet van te voren niet wat je allemaal gaat zien en meemaken als je op missie wordt gestuurd.

Nee, want daar word je natuurlijk absoluut niet op voorbereid..

Inderdaad daar word je niet helemaal op voorbereid. Ooit een docu gezien over soldaten en hoe hun dat beleven? Dat doet echt je ogen openen.

Anoniem

Ilsje_ schreef:
@ [naam]; Er zijn ook heel veel mensen die niet van dieren houden he. Vergeet dat niet. maar idd. oorlog doet gekke dingen met mensen. (p.s ik vind het gewoon een grandiose klootzak)

Maar weet jij of dit een man is die niet van dieren houd Ils..?

Kwanyin

Het gaat niet over 1 vent waar nu toevallig een filmpje over is gemaakt. Het gaat over incidenten aan de lopende band waarvan de meeste het daglicht in het Westen niet te zien krijgen. Ah nee, want dat is slecht voor het imago.

Ja, oorlog kan hele gekke dingen doen met mensen. Geef mensen macht en zelfs de gewone man kan een sadist worden.
Daarom dat die oorlog ook helemaal niets oplost, het is alleen maar bewezen dat Irak niet het schoolvoorbeeld is van democratie (wie zegt dat de mensen daar niet hetzelfde syndroom hebben als Westerse soldaten?), maar Amerika evenmin.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:19

Laffe gefrustreerde mannetjes met zwakke karakters....en dat moet een land helpen opbouwen? Van de wal in de sloot zeker. Minkukel. Bah. Op staande voet oneervol ontslaan.

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:20

crossmonster schreef:
Ik heb vol afgrijzen toch maar het filmpje bekeken, ben er misselijk van.
Het zijn engelse (?) soldaten, het gaat om een goed gevoedde pup, en ze doden het arme dier voor de lol
gadverdamme,zulke lui moet ik niet tegenkomen , BAH !!!!

Misselijk Misselijk Misselijk

niks aan toe te voegen

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:20

ze worden er wel op voorbereid, maar op zoiets heftigs kan je je bijna niet voorbereiden. als ze het oefenen is het toch maar een "oefening" maar ze leren wel veel dingen over (b.v) irakezen of afganen. (denk aan mensen die ineens heel netjes gekleed zijn, dan moet je maken dat je weg komt. of dat de vrouwen en kinderen aan de kant zijn (ofniet in huis) dan moet je ook maken dat je weg bent.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:21

@ juul; Zo komt het wel op mij over Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:21

Ilsje_ schreef:
@ [naam]; Zo komt het wel op mij over Huilen van het lachen

Ik snap. Schijnheilig
Maar je weet het nooit.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:22

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:22

Juul schreef:
Maar weet jij of dit een man is die niet van dieren houd Ils..?

Nee hij gaat met puppies bij een ravijn smijten omdat hij ze zo lief vindt..

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:23

dat is echt een zielige soldaat, hij is gek in zijn hoofd

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 19:24

Nee had het niet over die man zijn boosheid, want wat hij heeft gedaan kan en wil ik niet begrijpen zoiets doe je gewoon niet! Als je boos bent dan ga je je maar nog meer op het werk storten, vraag een andere functie aan waarbij je meer mag vechten ofzo maar ga niet zo'n dingen doen.
Ik denk dat hij zoets heeft van, ik kan doen en laten wat ik wil dus dit ook, dag hondje.. en dat is diep triest. Zijn gekheid en wat hij heeft gedaan ermee kan je niet verdedigen, er zijn ook psygologen of andere geestendokters Knipoog mee op uitzending Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:28

AaronYve: Ik raad je aan om een keer een docu te kijken over wat soldaten doormaken. Knipoog

Ilzjuh: Jou ook zelfde als AaronYve. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:29

Juul schreef:

Van mij mag je wel meer dingen doen met die vent dan alleen maar erachter aan gooien, bah. Boos!
Zieke, zieke gast. Van mij mogen ze al z'n botten breken, ophangen, neerknallen, wurgen.. En gooi hem dan maar lekker erachter aan. Boos!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-03-08 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:30

Ik geloof best dat het een behoorlijke hel zal zijn, maar ik blijf er echt bij dat ze er zelf voor gekozen hebben (de meeste dan), en dat ik het absoluut geen excuus vind om maar levende wezens in een ravijn te gaan pleuren. Lachen Dit vind ik dan ook absoluut niet goed te praten.