Kind van 9 slaat 2 kinderboerderijdieren dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saffire

Re: Kind van 9 slaat 2 kinderboerderijdieren dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:46

nou ik ben vrijwilliger op een kinderboerderij
en als ze dat flikken bij ons dan sta ik niet voor mezelf in Bloos

bij mijn wete heb je dan geen verstand Huilen

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:59

pff verschrikkelijk, mij maak je niet wijs dat het jongetje dat allemaal nog niet weet..

ik woon dan zelf ong. naast een kinderboederij, en daar gebeurde het ook. door grote stoere jongens van ongeveer 16 jaar,
als er dan kleine geitjes waren dan tilde ze die op ( boven de stenen) gooide ze in de lucht en rende keihard weg.
en ik als klein mormel helemaal boos, tot ik een woordje terug kreeg, dan zat ik huilend bij mamma op schoot, want 16 jarige zijn wel heel eng en heel groot.

maar om even niet oftopic te gaan, kunnen ze die jongen niet meer weigeren daar?
en een 6 jarige gaat toch nog niet alleen? waar waren de ouders?
of de mensen van de kinderboederij? die moeten toch ook daarop letten?
hoe dan ook, erg zonde dat dit heeft moete gebeuren, arme dieren Ach gut

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:56

oei als het mijn kind was geweest had ik hem zo hard geslagen dattie nooit meer in zn leven 1 keer naar een diertje zou wijzen Clown wat bezielt al die kinderen tegenwoordig toch...

met oud&nieuw is het ook altijd weer nodig om rotjes naar eendjes te gooien.. stelletje

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:57

Dat jongetje heeft volgens mij mentale problemen Huilen

Annekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:58

kind of volwassene in zulke situaties zie ik daar geen verschil in, Zo'n kind verdient straf flinke straf!! Mijn part zetten ze hem een paar jaar vast.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:05

vreselijk!
Of dat kind heeft een steekje los, of hij is zelf slachtoffer van geweld. Dit is niet normaal, arme dieren Gestoord

Een jaartje geleden moest mijn vriend me nog tegen houden dat ik een koter niet vermoorde. Hij liep een verblijf binnen van de schildpadden (wat niet toegestaan was) en moest er 1 aanraken om stoer te doen. Ik ontplofte bijna en heb 'm eruit gesleurd Extreme duivel en toen kwam mijn vriend Schijnheilig
Hij was wel onder indruk en denk niet dat hij het ooit nog en x probeerd Haha!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 00:18

damn,
waar is het respect Verdrietig

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 11:51

Vreselijk, het gaat op zo'n jonge leeftijd al mis.... Ik zou wel meer van de achtergrond van deze kids willen weten. Kijken waarom dit soort kids nu al zo verknipt zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 11:55

Bloos! Da's ónze kinderboerderij!

Helaas is er niet altijd iemand echt aanwezig van de houders zelf... Althans, ze zijn er wel, maar letten totaal nergens op, negeren soms zelfs mensen die binnen komen lopen...

Maar die beestjes verdienen dit niet Hoop niet dat ik die kinderen ooit tegenkom... En zeker de ouders!

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 11:59

VRE-SE-LIJK! Verdrietig Op nieuwspagina's lees ik zoveel dierenleed, ik wordt er verdrietig van. Is dierenmishandeling en -verwaarlozing een hype ofzo? Wat doen mensen/ kinderen bij dieren als ze 'slechte' ideeën hebben? Ik vraag me af of de kinderboerderijen niet beter kunnen sluiten. Als er geen cavia's 'geplet' worden, dan worden er wel geiten en konijnen gruwelijk gedood. Boos!

Dat jongetje zou absoluut in mijn buurt moeten komen, ben bang dat ik hem dan niet heel laat. Ik kan er absoluut niet tegen als mensen/ kinderen zo respectloos dieren behandelen. Verdrietig

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:00

Ik zou me als ouders kapot schamen als ik een kind had met zulke afschuwelijke neigingen. Ik vraag me af wat de achtergrond hiervan is. 9 jaar oud en dan al zo verknipt. Boos!

Maar goed, als ik dit soort berichten lees, dan kan ik niet begripvol meer reageren. Verschrikkelijk!!!! Dat arme konijntje. Verdrietig

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:11

Ik wordt zo treurig van di soort berichten.... *zucht*

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:15

Annekie schreef:
kind of volwassene in zulke situaties zie ik daar geen verschil in, Zo'n kind verdient straf flinke straf!! Mijn part zetten ze hem een paar jaar vast.

Alsof hij daar een beter mens gaat worden.... Slapen
Het lijkt mij een beter idee dat de ouders op moeten draaien voor bijvoorbeeld een geldboete en het kind verplicht een bepaald aantal weken konijnehokken en varkensstallen moet schoonmaken e.d. onder begeleiding van een van zijn ouders. Je kunt alleen maar hopen dat je dan beter doordringt tot zo'n kind.
ALs een een kind nooit geleerd heeft dat een dier iets 'liefs' is dan kun je gewoon weinig inlevingsvermogen verwachten. Hoeveel kinderen trekken geen pootjes uit langpoot muggen als ze een jaar of 4 oud zijn en stampen mieren dood. Als er dan geen ouder is die er op wijst dat dat ook een beestje met gevoel is, dan gaat dat van kwaad tot erger.
Mijn moeder had een jongetje in de straat die steeds op de tenen van haar hond ging staan. Het kind vond de reactie wel grappig en realiseerde niet dat het pijn deed. De ouders deden niets om het te corrigeren. Toen mijn moeder het nog een keer zag is ze spontaan op de tenen van dat jongetje gaan staan tot hij begon te huilen. Zo, zei ze. Dat doet zeer he, dat heeft die hond nu ook.
Het jochie begreep het toen vervolgens wel en deed het niet meer.

jorincka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:18

vreselijk zeg hoe kunnen ze dat nou een dier aandoen Boos!
weten de ouders er niet van en wat hebben ze er aangedaan
echt afschuwlijk gewoon armen dieren Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:19

Stond een tijdje terug in de krant idd.. maar toen wisten ze nog niet wie het hadden gedaan.. pff zulke kleine kinderen?! Nagelbijten / Gniffelen Reed er gister nog langs met de trein, moest er nog aan denken.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:54

Hoe kan een 9 jarig jochie zoiets nou kunnen doen, hoe verknipt is hij dan wel niet en nog een grotere vraag hoe had hij zo verknipt kunnen worden. En die arme beesten dan ook.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:00

hoe kan dit nu weer gebeuren,er is toch toezicht op z'on kinderboerderij??je hoeft niet steeds op de kinderen te letten,maar af en toe een oogje erop kan toch geen kwaad dacht ik,dit heeft hij echt niet in een minuut gedaan hoor.....
dat kind vind ik zwaar gestoord,mentale problemen,problemen thuis op school,zal allemaal wel....misschien eens laten voelen hoe die dieren zich hebben gevoeld,die kinderen kunnen zich niet verplaatsen in een gevoelswereld van mens of dier....veel succes met dit kind in de toekomst......
De grootste vraag is hoe gevaarlijk verknipt gaat hij nog worden??

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:02

Op deze leeftijd begint het met dieren ja Nagelbijten / Gniffelen

Waar moet dit heen? Waar gaat hij zich later op uitleven? Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:10

geerke schreef:
hoe kan dit nu weer gebeuren,er is toch toezicht op z'on kinderboerderij??

Nee, nauwelijks dus op deze kinderboerderij.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:28

ik vind sommige reacties hier bijna net zo schokkend als het feit zelf. Wanneer kinderen van die leeftijd dit soort dingen doen moet je je een aantal dingen ernstig afvragen.
Als eerst vraag ik me af, of zo'n kind wel geleerd heeft dat dieren ook gevoel hebben, en hoe je met dieren moet omgaan.
Daarbij kan dit gedrag ook uiting zijn van onmacht/frustratie omdat het kind zelf mishandeldt en geslagen wordt thuis, geen rare gedachte want dan gebeuren dit soort dingen vaker, eigenlijk een schreeuw om aandacht
Daarbij ben ik van mening dat je als ouder op je kind dient te letten en dit duidelijk een fout in opvoeding is!

om direct maar te roepen dat zo'n kind later seriemoordenaar etc wordt vind ik echt te ver gaan, om maar niet te praten over kinderen een spuitje geven! weet je wel wat je zegt? een vriend van mij heeft 2 kinderen verloren en er zijn vast wel mensen op bokt die ook dergelijke dingen hebben meegemaakt. vind het echt heel heel ziek dat dat soort dingen gezegd worden

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:42

Ik moet dat soort kinderen echt niet tegenkomen! Ik denk dat ze die ouders én die kinderen taakstraf moeten geven op de kinderboerderij, zodat ze allemaal iets leren van de waarde van het leven, van zowel mens als dier.
Het is gewoon ziek wat er tegenwoordig gebeurt met dieren door kinderen, bewust of door ontwetenheid, die kinderen moeten zo snel mogelijk gecorrigeerd worden. Een tijd geleden is er bij onze kinderboerderij een konijn (volgens mij ook nog andere dieren, maar iig 1 konijn) in de fik gestoken door een jongen... Hamer

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:43

zo, als ik hemzie hè, dan krijgtie toch echt een paar flinke schoppen onder z'n kont!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:45

Ik denk dat het vermoorden en mishandelen van dieren trouwens iets is van alle tijden, hoor. Door de media hoor je het sneller, maar dit soort dingen zijn er helaas altijd al geweest.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:45

Nou, die ouders mogen ze ook wel wat aandoen, weten ze niet hoe ze een kind moeten opvoeden ofzo.
En hoe zal dat jochie later dan wel niet zijn? Boos!

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:46

wat verschikkelijk zeg !!! daar wordt ik dus echt heel erg boos van he ! ik kan daar dus echt niet tegen als ik dat zou hebben gezien weet ik zeker dat ik dat kind aangevlogen was en er niks meer van over had gelaten. 9 of niet ! je mishandeld geen dieren die kunnen niks terug doen!!! ik had nog bijna liever gehad dat ie dan dan jongetje van 6 had gepakt. ook al is dat ook verschrikkelijk! maar daar doen mensen eerder iets aan dan aan dieren mishandeling. ik wordt er zoooo booos van he grrrrr Boos! Boos! Boos!