Hangjongeren verjagen met een pieptoon.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje_

Re: Hangjongeren verjagen met een pieptoon.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:09

Zo haha, ik krijg echt kippenvel van 2, daar kan ik écht niet tegen.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:13

Als ze dit hier in de buurt gaan doen om de hangjongeren weg te jagen word ik echt doof. Ik hoop niet dat ze dat hier gaan doen.. Verdrietig

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:37

Mijn vriend hoort geen een pieptoon Huilen van het lachen . Nou is ie wel lichtelijk doof (ook vooral Oost-Indisch *grapje* Tong uitsteken Tong uitsteken ).

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 00:24

Ongelofelijk onzin, vind ook niet dat je dit kan maken. Als jongeren voor overlast zorgen op bepaalde plekken stuur je ze daar lekker weg, maar zolang ze daar rustig zitten hebben ze er alle recht toe toch?
En bovendien, wie heeft er last van als een groep van 10 mensen in een park ver van huizen een beetje loopt te ouwehoeren?
Beetje enge facistische maatregel dit.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:37

het moet niet gekker worden haha, sjonge wat een actie. Cool.

als die jongeren dusdanig overlast bezorgen uit verveling of groepsgedrag of frustratie weet ik veel allemaal.. dan is het toch werk voor de jongerenwerkers of buurtvaders en dat soort dingen..

nee stuur ze op de vlucht met een piepje.. lekker makkelijk de problemen verjagen.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:46

Sophiee schreef:
Ongelofelijk onzin, vind ook niet dat je dit kan maken. Als jongeren voor overlast zorgen op bepaalde plekken stuur je ze daar lekker weg, maar zolang ze daar rustig zitten hebben ze er alle recht toe toch?
En bovendien, wie heeft er last van als een groep van 10 mensen in een park ver van huizen een beetje loopt te ouwehoeren?

Maar daar hangen ze toch ook niet! Het gaat om de plekken waar ze overlast bezorgen!! Geen overlast = geen piepjes Vork

Overigens hoor ik de laatste niet Clown

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 22:15

Vreselijk zeg, kijken als m'n mams ze ook hoort Tong uitsteken

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 23:51

Haha mijn mams hoort ze alle 4 niet, wel apart!

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:01

De laatste 2 hoor ik niet... OMG!! Ik ben nog maar 17....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:04

Sophiee schreef:

Heb jij wel eens een groep vervelende hangjongeren weggestuurd? In veel gevallen is het idd gezellig en dat mag ook. Maar soms blijft het niet bij gezellig kletsen en wordt het een dronken, vervelende en agressieve groep. Ze slopen dingen en zijn vervelend tegenover mensen die voorbij komen, vervolgens zeg je er wat van en kan je een klap voor je bek krijgen. Mensen krijgen hierdoor een naar gevoel als ze langs zulke groepjes moeten lopen en in sommige gevallen word dit nog bevestigd ook als je een rotopmerking naar je kop krijgt. Er zijn zelfs mensen die een blokje om lopen om de hangjongeren te ontwijken. Dat is toch van de gekken? Dit is dus bijna wel de enigste manier om ze weg te jagen.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:41

wegsturen of verjagen is zowiezo nutteloos. want het probleem word er niet mee opgelost. ik zie dit wel in mijn eigen wijk.
het blijft bij wegsturen. werkstraffen. waarschuwingen enzovoort..

maar word er iets aan het probleem gedaan?? nee, want papa en mama hebben alleen interesse voor hun kratje bier. en de politie is enkel goed in het maken van aantekeningen.
hoe raken jongeren van het pad af..... waar is de sociale controle dat ieder mens nodig heeft