Katinka Simonse, wat vinden jullie daar nu van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guuus

Re: Katinka Simonse, wat vinden jullie daar nu van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 16:19

Ik vind haar geweldig.

En ook de stukken die ze maakt. Respect dat je ondanks de reacties van mensen gewoon door gaat met wat je aan het doen bent. Sommige kunst wordt al eeuwen als schokkend ervaren, ook stukken waarvan wij in 2008 zeggen, maakte ze zich daar zo druk om?

Ik hoop zeker nog meer van haar te gaan horen. Lachen

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 16:48

Nouks schreef:
Mag jij me eens uitleggen wat normale kunst inhoudt, en wat talent voor normale kunst dan inhoudt. Alsof alleen de werken van Da Vinci of Dalí onder kunst vallen. Dat jij geen diepere motivatie hebt kunnen ontdekken wil niet zeggen dat deze er niet was. Mijns inziens laat Tinkebell anderen er gewoon zelf naar op zoek gaan. Beetje jammer alleen dat 'ie mijns inziens té veel wordt overschaduwd door de manier waarop.

Normale kunst is eigenlijk alle kunst die niet overschaduwd door de manier waarop. Ik gebruik jouw eigen woorden maar Haha!. Mensen op zoek laten gaan is wel mooi omschreven, maar zelf zie ik dat niet zo goed. Ze vindt het namelijk te leuk als mensen afwijzend reageren. Dit alles is slechts mijn mening, andere mensen kunnen natuurlijk een andere mening hebben. Kunst is toch persoonlijk.
Meestal vind ik kunst wat je bijna geen kunst kan noemen wel leuk, dus dat is het niet.

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 16:57

Waarom moet kunst nou gedefineerd worden? Bestaat er eigenlijk wel zoiets als normale kunst?

Aangezien kunst zo ontzettend persoonlijk kan zijn, geloof ik niet in ''normale'' kunst.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 17:22

Guuus schreef:
Waarom moet kunst nou gedefineerd worden? Bestaat er eigenlijk wel zoiets als normale kunst?

Aangezien kunst zo ontzettend persoonlijk kan zijn, geloof ik niet in ''normale'' kunst.

Je hebt gelijk: er bestaat kunst en er bestaat werk van Katinka Duivel

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 17:26

Haha! Haha!

Haha, achja. Ik denk niet dat je het ooit eens kan worden over de stukken van Katinka. Knipoog Wat de een als kunst ervaart, ervaart de ander als zielig en schokkend. Er moet wel veel gebeuren voordat ik een stuk als schokkend ervaar.

Maar juist de discussie die deze kunst oproept is dan wel weer interessant, de manier waarop mensen verschillend tegen kunst en alles wat daarom heen hangt aankijken.

Oftewel zoals Picasso ooit zei; Kunst moet gevaarlijk zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:04

stef schreef:
maar wat gebeurt er met die hamsters ná haar actie?

Door hopeloos veel regeltjes en wetten zitten die waarschijnlijk nog steeds ergens in kleine prutshokjes weg te rotten. Boos!

Op een knaagdierforum is namelijk iemand met een knaagdieropvang die ze graag wil opvangen in ruime kooien, maar het zal nog wel maanden duren voordat ze eindelijk zijn vrijgegeven. Boos!