Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
garny95 schreef:[naam] schreef:Dus omdat een bepaald gedeelte Moslims zich niet wil aanpassen zou NL en Moslimstaat worden ? Yeah..Klinkt dat jouzelf ook niet een béétje in de oren als 'angst' ?
Ik ben scheitbang ja, ik heb drie dochters en ik voel me al minder veilig in dit land en dan woon ik geeneens in de stad
runningkawa schreef:Maar hoever moet tollerantie gaan?
Ik vind zelf nl veel te ver gaan....
runningkawa schreef:alleen de mishandeling gebeurd wel...en wat doet NL er aan?
En helaas, de cijfers geven toch aan dat mensen met een buitenlandse achtergrond meer criminele activiteiten plegen...helaas, maar wel waar...
Je kunt dan roepen dat is niet waar...maar dat is de kop in het zand steken
faye schreef:Waarom het absurd is? Aangifte doen tegen een film die je nog niet eens gezien hebt is waanzinnig en dan waanzinnig in de zin van geloof en doorslaan.
Juul schreef:runningkawa schreef:alleen de mishandeling gebeurd wel...en wat doet NL er aan?
En helaas, de cijfers geven toch aan dat mensen met een buitenlandse achtergrond meer criminele activiteiten plegen...helaas, maar wel waar...
Je kunt dan roepen dat is niet waar...maar dat is de kop in het zand steken
En wat maakt het uit dat Allochtonen meer criminele activiteiten plegen ? Ze hebben toch een Nederlands paspoort, verblijfsvergunning ? Wat maakt ze dan anders ? Een Engelsman, een Amerikaan.. zijn allen Allochtoon als ze hier in NL komen wonen. Maar dáár hoor je niet over.faye schreef:Waarom het absurd is? Aangifte doen tegen een film die je nog niet eens gezien hebt is waanzinnig en dan waanzinnig in de zin van geloof en doorslaan.
Er is wel min of meer bekend hoe de film eruit gaat zien, dus ik vind het terecht dat ze er aangifte tegen willen doen. Daar is niks waanzinnig aan imo, dat is meer Wilders behoeden voor een grote fout die hem wel eens zn leventje kan gaan kosten....
faye schreef:We leven goddank in een vrij land dus als Wilders een film wil maken dan mag dat. Ongeacht of je een hekel aan hem hebt of niet. Het wordt tijd voor aangifte tegen elke moskee waar gepredikt wordt dat homo's vieze varkens zijn. Want dat mag wel toch?
faye schreef:We leven goddank in een vrij land dus als Wilders een film wil maken dan mag dat. Ongeacht of je een hekel aan hem hebt of niet. Het wordt tijd voor aangifte tegen elke moskee waar gepredikt wordt dat homo's vieze varkens zijn. Want dat mag wel toch?
katiavl schreef:Dat zegt nogmaals meer over die groep, dan over wilders.
Bewijst lekker weer als het gebeurt
Juul schreef:katiavl schreef:Dat zegt nogmaals meer over die groep, dan over wilders.
Bewijst lekker weer als het gebeurt
En wat is precies 'die groep' in dit geval ?
Juul schreef:faye schreef:We leven goddank in een vrij land dus als Wilders een film wil maken dan mag dat. Ongeacht of je een hekel aan hem hebt of niet. Het wordt tijd voor aangifte tegen elke moskee waar gepredikt wordt dat homo's vieze varkens zijn. Want dat mag wel toch?
Mááár, er bestaat ( of bestond blijkbaar inmiddels ) een wet dat je geloven niet belachelijk mocht maken.
Juul schreef:Wilders wegruimen.. hmm.. wil Wilders ook niet het liefst Islamieten 'wegruimen' ? Dat is eigenlijk hetzelfde verhaal.
Juul schreef:Wilders wegruimen.. hmm.. wil Wilders ook niet het liefst Islamieten 'wegruimen' ? Dat is eigenlijk hetzelfde verhaal.
Juul schreef:Daar kan je lang en kort over praten, maar het onzin noemen vind ik slap.
Er bestond ooit zo'n wet, misschien is dat alweer lang geleden. Maar ach, de vrijheid van meningsuiting is ook niet meer wat het geweest is..
katiavl schreef:[naam] schreef:Wilders wegruimen.. hmm.. wil Wilders ook niet het liefst Islamieten 'wegruimen' ? Dat is eigenlijk hetzelfde verhaal.
Denk het niet doodsbedreigingen zijn niet normaalzelfs al zegt een persoon dingen, dan moet je de slachtoffer rol niet nemen maar tegendeel bewijzen.
Maar dingen als islam gaat heersen, en op een dag zal er een opstand komen. Maakt het natuurlijk erg makkelijk voor wilders.
En islamitisering is zeker een toekomstaspect, omdat bv in antwerpen alleen 30000 illigalen zitten, waarvan 70 procent islamitisch wat maakt meer islamieten dan niet islamieten wat islamitisering als gevolg heeft
runningkawa schreef:Zeker wilders is gestoord, die scheert alles en iedereen over 1 kam..en dat klopt niet.
Juul schreef:Daar kan je lang en kort over praten, maar het onzin noemen vind ik slap.
Er bestond ooit zo'n wet, misschien is dat alweer lang geleden. Maar ach, de vrijheid van meningsuiting is ook niet meer wat het geweest is..