Man geeft les aan z'n 18 kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boev

Re: Man geeft les aan z'n 18 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:49

Ilzjuh schreef:
Urielle schreef:
Waarom nou toch weer die hak naar het VMBO? Boos!
Bijna 60% van de Nederlandse jeugd zit daar op! Klopt, allemaal criminelen Slapen
Ik geef les op het VMBO en ik vind het bepaald niet leuk dat die scholen altijd maar omlaag gehaald worden. HAVO-VWO is the happy few en omdat de VMBO leerlingen misschien iets minder presteren op schoolgebied wil niet gelijk zeggen dat de kwaliteit van de scholen slecht is en de leerlingen tuig!
Ik hoop dat je er even bij stilstaat dat je met zo'n rotopmerking ook mensen RAAKT (en zeker een aantal VMBO-leerlingen die zich vaak toch al minderwaardig voelen tov HAVO-VWO leerlingen..)

Sorry voor het offtopic gaan maar dit kan ik echt even niet over mijn kant laten gaan.

Toch zit er een aardig groot verschil tussen VWO/HAVO en VMBO. En hiermee wil ik echt niet zeggen dat alle kinderen op het VMBO tuig en jeugdige criminelen zijn (dan zou ik dat immers over mezelf ook zeggen), maar het verschil is er.

Maargoed, dat is off-topic.

Als die kinderen inderdaad wel gewoon vrienden mogen hebben en dergelijke, zie ik het probleem niet zo. Waarschijnlijk weten ze niet veel beter. Vraag me inderdaad wel af hoe dat zit met diploma en studeren enz enz.

Ik bedoel met mijn reactie ook niet dat het VMBO slecht is, ik kan me alleen niet voorstellen dat alle 18 kinderen op hetzelfde niveau zitten. Zoals je zegt is 60% VMBO dat zijn dus ongeveer 11 van de 18 kinderen, de andere 7 krijgen dus boven of onder hun niveau les. (ervanuitgaande dat dit gemiddelde hier ook opgaat). En ik kan me dan weer niet voorstellen dat de kinderen die op een verkeer niveau les krijgen geen achterstand oplopen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:50

Ach na de 5e ploepen ze er zo uit Haha!

Tussen de soep en de aardappels

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:51

beetje of-topic, maar een vrouw van 44 met 18 kinderen, dan ben je ook bijna non-stop zwanger Clown Niet veel last van menstruatiepijn iig!

Ik vind wel dat de kinderen naar een gewone school moeten, goed voor sociale contacten, als ze straks gaan werken krijgen ze helemaal een shock

vuurneon

Dat krijg je ervan als je geen electra hebt Haha!
Dan ga je vroeg op bed en je hebt geen man die voor de buis blijft plakken Nagelbijten / Gniffelen
Dan ga je het samen gezellig maken, 18 keer Nagelbijten / Gniffelen

MJ_

Sizzle schreef:
Kan je nog sterker vertellen. Toen mijn moeder voor het eerst gezoend had (op haar 17e of zo) was ze bang dat ze zwanger zou zijn ROFL
Op TV was sex toen nog taboe uiteraard en dan zag ze zoenende mensen op tv die daarna ineens een kind hadden. Zo dacht zij dus dat je van zoenen zwanger werd Haha!

en toch gewoon gaan zoenen he?!!
Haha!

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:52

IKbenEllen schreef:
Ach na de 5e ploepen ze er zo uit Haha!

Tussen de soep en de aardappels

en na de 10e voelt ze het niet eens meer volgens mij.....

moet al niet aan 1 uitpoepen denken laat staan 18!!!!

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:52

ben ik blij dat ik niet 1 van de 18 ben. ook al had ik dan waarschijnlijk niet beter geweten Clown
Wonen die mensen in een grot ofzo? geen gas en licht, ze hebben dan hopelijk wel lucifers *LOL*

ik vind het wel overdreven hoor in , geen tv enzo, volgens mij weten ze zelf niet eens dat ze in het nieuws zijn geweest Tong uitsteken

Vind het zielig voor die kinderen. School is wel de plek waar je veel nieuwe vrienden leert kennen. En als die jongens in het bedrijf van hun vader gaan werken, misschien willen ze wel iets heel anders. Al zullen ze misschien niet eens weten wat er allemaal aan opleidingen bestaat!

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:53

Sneu. Dit worden wereldvreemde kinderen.
Hoe gaan die zich ooit redden in de (keiharde) maatschappij.
18 kinderen, mijn hemel... dat krijg je zonder tv en internet

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:53

paardje2005 schreef:

Ach gut ze hoeven niet alle 18 tegelijk hoor Haha!

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:54

shera schreef:

of.. dat krijg je als je geen seksuele voorlichting hebt gehad Haha!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:55

Doet een beetje denken aan Monty Python en 'The meaning of live ' waarbij ineens een kind uit die vrouw valt terwijl ze de was ophangt. Haha! Vervolgens gaan ze dan dat liedje zingen van every sperm is sacred.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 22-01-08 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:56

Nannes schreef:
shera schreef:

of.. dat krijg je als je geen seksuele voorlichting hebt gehad Haha!

En je maar afvragen waar al die kinderen toch steeds vandaan komen.... ROFL

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:56

paardje2005 schreef:

Heb jij ook thuisscholing gehad? Bloos! Nee toch?
Kinderen komen namelijk niet uit je poëpgat Lips are sealed

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:57

Hoi ,

Zelf kom ik ook uit Spakenburg (heet ook Koelewijn en nee ze zijn geen familie maar wel bekende)
Zoals het er daar aan toe gaat is natuurlijk wel een beetje vreemd, de oudste dochters zorgen ook voor de kleintjes en werken daarnaast ook in een winkel. de Jongens werken bij hun vader die leert ze om een bepaald soort voegen (voegen tussen de bakstenen van een huis) te maken dacht dat het snijvoegen heette maar heb daar zelf geen verstand van. Ik denk zelf dat die kinderen beperkt worden in hun ontwikkeling net als andere kinderen met heel streng gelovige ouders maar zielig zou ik het niet willen noemen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:58

Cyntje schreef:

Damn Cyntje, are you kiddin'?

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:58

Cyntje schreef:
paardje2005 schreef:

whaha, nou, ik zat een hele tijd geleden naar zo'n kraamprogramma te kijken en daar was een Belgische vrouw die moest bevallen. De verloskundige zat anders ook heel hard te schreeuwen: POEPEN POEPEN! *LOL*
sorry, ik ga nu wel heel erg offtopic Bloos

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:00

Bij ons in het dorp woont ook een zwaargelovig gezin, waar de kinderen ook thuis les krijgen. Ook de basisschool. Als ik me niet vergis krijgen deze kinderen les van moeder, of de oudste zus ofzo. Deze zus/moeder/tante (?) heeft iig wel een opleiding gehad om les te mogen geven.
Dit is dan geen gezin met 18 kinderen, maar er krijgen bij hun thuis nog meer kinderen les, dit zijn kinderen van familie en kennissen. Deze mensen zijn allemaal heel hecht met elkaar, en echt contact met mensen uit de buitenwereld is er niet. Mijn vader heeft een opslagschuur gehad naast hun huis, die zij later gekocht hebben, ook om school in te houden. Dit is een flinke schuur, dus ik ga er vanuit dat er dus al aardig wat leerlingen zijn. Volgens mij zijn de kinderen er niet ongelukkig mee, ze weten natuurlijk ook niet beter. Voor de rest kan ik eigenlijk niet anders zeggen dat het heel aardige mensen zijn, alleen met een andere opvatting dan jij en ik. Ze mishandelen hun kinderen niet, en doen verder niemand kwaad.

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:01

Een beetje offtopic maar ik zat even te rekenen.
18 kinderen x 9 maanden zwanger = 162 maanden
162 maanden/12 maanden= 13,5 jaar.
Die moeder is dus 13,5 jaar zwanger geweest! Pfoe....

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:02

Citaat:
paardje2005 schreef:

Citaat:

Citaat:
whaha, nou, ik zat een hele tijd geleden naar zo'n kraamprogramma te kijken en daar was een Belgische vrouw die moest bevallen. De verloskundige zat anders ook heel hard te schreeuwen: POEPEN POEPEN! *LOL*

ja dat had ik ook gezien Lachen oliebol he. weer een droom uit de wereld geholpen. waar komen ze dan weg Ziek
Laatst bijgewerkt door paardje2005 op 22-01-08 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:03

Nannes schreef:

Bloos! Dat betekent in Belgie iets heel anders, denk dat dat het LAATSTE was waar die vrouw trek in had ROFL

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:06

IKbenEllen schreef:
Nannes schreef:

Bloos! Dat betekent in Belgie iets heel anders, denk dat dat het LAATSTE was waar die vrouw trek in had ROFL

Wat betekend dat dan? Schijnheilig Bloos
@ Paardje2005: kinderen komen van de ooievaar, wist je dat niet Gestoord

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:07

IKbenEllen schreef:
Nannes schreef:

ja nu je dat zegt, whahahahaha ROFL Ik weet precies wat je bedoeld Haha! *LOL*

Mungbean

Sizzle schreef:
Doet een beetje denken aan Monty Python en 'The meaning of live ' waarbij ineens een kind uit die vrouw valt terwijl ze de was ophangt. Haha! Vervolgens gaan ze dan dat liedje zingen van every sperm is sacred.

kheb 'm gevonden Tong uitsteken

http://www.noolmusic.com/blogs/YouTube_ ... cred.shtml

Nannes

Cyntje schreef:
Wat betekend dat dan? Schijnheilig Bloos

uhm, doppen, zeg maar Tong uitsteken

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:14

Ik vind het nogal kort door de bocht om te zeggen dat het zielig is voor die kinderen. Ik vind het namelijk zieliger dat er miljoenen kinderen zijn op de wereld die zelfs nog niet moeten denken aan onderwijs, laat staan ouders die het zo goed met de kinderen voorhebben.
Ik weet niet wat voor effect dit op de kinderen zal hebben, maar ik ga zeker niet zeggen dat ze later niet goed kunnen meedraaien in de maatschappij. Dat zal de toekomst uit moeten wijzen.
En geloof is geloof en dat maakt ieder voor zichzelf uit. Dat is een recht van ieder mens. Of dat nu voor ons 'ouderwets' lijkt of niet, soms benijd ik die mensen: dat ze gelukkig kunnen zijn zonder veel te hebben.