Reuzenkat van 27 duizend euro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Reuzenkat van 27 duizend euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 00:15

Sheran schreef:
Ik zou zo'n beestje niet eens aan durven raken, uit angst dat ik wat kapot maak. Laat staan naar buiten laten. Nee, hij zou bij mij geen leuk leven hebben Tong uitsteken.

Ik denk dat die beesten bij wie-dan-ook niet naar buiten zullen komen, al was het alleen maar vanwege de prijs... Nagelbijten / Gniffelen

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 00:36

triest dat zulke dieren in huis komen. helemaal als vervanging van een tijger. laat die dieren toch lekker in het wild. niet in huis.

Afbeelding

als ik ook naar deze foto kijk dan denk ik niet, kom maar op schoot lief poesje.

en op de andere foto´s van de lifestylepets site staan ook niet echt schattige foto´s, van lieve schootpoesjes.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 00:43

Je mag wel een flinke verzekering op zo'n dier zetten zeg...straks wordt ie nog gestolen....!
Wel een onwijs gaaf velletje zeg...Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 00:48

paardje2005 schreef:
triest dat zulke dieren in huis komen. helemaal als vervanging van een tijger. laat die dieren toch lekker in het wild. niet in huis.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-U8VLSZM3.jpg

als ik ook naar deze foto kijk dan denk ik niet, kom maar op schoot lief poesje.

en op de andere foto´s van de lifestylepets site staan ook niet echt schattige foto´s, van lieve schootpoesjes.

Over het algemeen worden die dieren ook niet echt gebruikt als schootkat Knipoog

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 12:35

Belachelijk! Ik vind het een schitterend beest om te zien maar kan me niet voorstellen dat zo'n beest een prettige huisgenoot vormt. Zo'n dier in huis houden zie ik toch echt als een vorm van dierenmishandeling. Ze zullen toch minder gedomesticeerd zijn dan de meeste katten en ik kan me niet voorstellen dat deze half wilde katten lekker op een kleedje voor de verwarming leuker vinden dan op pad gaan in de buitenwereld....
Geef mij toch een van mijn eigen knuffels die lekker op schoot passen....

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:31

Prettig, mag ie in een rijtjeshuisje met 6 andere poezen zich gaan zitten vervelen. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het huis te klein is voor zo'n dier.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 23:19

Ik vind de naam "lifestyle pets" al een erg vervelende naam. Klikt als "ik ben rijk en ik moet een apart huisdier hebben". Ik vraag me ook echt af wanneer deze "kat" de overige katten in hun huis opvreet, ze kunnen wel zeggen dat ze tam zijn, maar dat kan ik me niet voorstellen. Hoeveel jaar hebben ze over deze kat gedaan? Hun instinct zal toch wel een keer boven komen drijven? En dan? Vraag me ook af hoe groot het huis van die mensen is. Ik snap ook niet waarom er weer zonodig zo'n kruising verzonnen moet worden. O ja, er staan ook nog anti-allergische katten op hun site, maar die kosten dan weer wat extra.... Alleen omdat er mensen zijn die zonodig zo'n mooi wild dier in de huiskamer willen hebben? Nee, doe mij m'n eigen kamertijgertjes maar, zonder kapjes op hun nageltjes.

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 23:30

Echt een prachtdier!

Maar het lijkt me geen pretje als het een valse-kat zou worden Clown .
En velen in dit topic hebben het over buitenlaten/genoeg ruimte anders binnen?
Ziet iemand hier al een kat van 27.000 euro buiten lopen? Haha! Dan ben je wel erg dom Nagelbijten / Gniffelen ,en nee dan moet het dier niet onder de leefomstandigheden leven.
Maar als je al zoveel geld kan betalen,neem ik aan dat je wel de ruimte hebt.
Als ik iemand daar mee zou zien lopen,met zo'n kat,zou ik nog zo denken aan een dier uit de dierentuin Clown .

Zie al kinderen en al die er heen gaan(als je ze aan een riempje? op die foto hebt) of mensen die er bij gaan staan kijken enzv..hmm nee bedankt .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:03

Letsdunit schreef:
Prettig, mag ie in een rijtjeshuisje met 6 andere poezen zich gaan zitten vervelen. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het huis te klein is voor zo'n dier.

Die mensen schijnen (volgens mijn echtgenoot, die heeft het ook ergens gelezen, met wat meer achtergrond-informatie) een gigantisch landgoed te hebben, en een grote buitenren...

Beest komt dus niet in een rijtjeshuisje terecht Lachen

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:08

hmmz 1 voordeel je kan er bijna niet over struikelen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:12

Ik kan ook over mijn Duitse Herder struikelen...

Denk ook wel over zo'n kat Lachen

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:22

jackgirl schreef:

ROFL Zou je denken, maar aangezien ik nog in staat ben om over een paard te struikelen...

Wat een ontzettend mooie dieren om te zien, wauw...(maar ja, dat vind ik van alle katachtigen wel)
Verzekeren lijkt me ook idd wel handig, ik vraag me alleen af waarvoor; diefstal van de kat of verwondingen aan passanten mocht ie in een gekke bui losbreken...

Verder vind ik het gewoon onzinnig, dat geklooi met beesten. Ondanks dat ik ze prachtig vind om te zien ben ik geen voorstander van dit soort 'experimenten'. Tuurlijk, ik wil dolgraag een eigen poema in mijn achtertuin, maar daar doe je dat dier geen plezier mee (de buren ook niet denk ik). Ook een giraf en een zebra en een tasmaans duiveltje en een komodovaraan, trouwens. Haha!
Maar als ik wakker word ben ik net zo blij met mijn HTenK tijger, die overigens een stuk goedkoper was dan dit gevalletje...

Btw, wat vreet zo'n ding wel niet?!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:23

Waarom gaan mensen ervanuit dat die beesten nooit buitenkomen? Hoe denken jullie dat dat gaat met paarden van die prijs (of hoger Knipoog ), dat die ook nooit buiten komen ofzo Verward

Zoals Yamcha zegt, als je je zoiets kan veroorloven heb je over het algemeen ook een flink landgoed waar zo'n beest buiten kan lopen of een ren.
(Overigens, wat mij opvalt... over honden die alleen uitgelaten worden en verder in huis zitten of paarden die ook niet constant naar buiten kunnen struikelt bijna niemand, maar een kat die niet naar buiten zou kunnen wel?)

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:28

Pluizebolpum schreef:
jackgirl schreef:

ROFL Zou je denken, maar aangezien ik nog in staat ben om over een paard te struikelen...

Wat een ontzettend mooie dieren om te zien, wauw...(maar ja, dat vind ik van alle katachtigen wel)
Verzekeren lijkt me ook idd wel handig, ik vraag me alleen af waarvoor; diefstal van de kat of verwondingen aan passanten mocht ie in een gekke bui losbreken...

Verder vind ik het gewoon onzinnig, dat geklooi met beesten. Ondanks dat ik ze prachtig vind om te zien ben ik geen voorstander van dit soort 'experimenten'. Tuurlijk, ik wil dolgraag een eigen poema in mijn achtertuin, maar daar doe je dat dier geen plezier mee (de buren ook niet denk ik). Ook een giraf en een zebra en een tasmaans duiveltje en een komodovaraan, trouwens. Haha!
Maar als ik wakker word ben ik net zo blij met mijn HTenK tijger, die overigens een stuk goedkoper was dan dit gevalletje...

Btw, wat vreet zo'n ding wel niet?!?

Helemaal mee eens!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:33

@ WildWings: Katten zijn vrij druk als ze hun energie niet kwijt kunnen Haha!
Die van mij dan toch Lachen

Hoewel, mijn hond kan er ook wat van, en je zou toch denken dat ie met 11 jaar wat rustiger zou zijn...

Maar ja, naar wat ik van mijn man hoor, krijgt die kat een leven waar menig HTK- kat jaloers op kan zijn... buitenren (groot) speelkameraadjes en de ruimte om zich te vermaken...

Neemt niet weg dat ik het nog altijd geen heel geschikt huisdier vind, maar ik geloof wel dat het geen "accessoire" is voor die mensen... het zijn echt wel dierenliefhebbers, naar wat ik begrepen heb...

Overigens, als je op de manier tegen bent, waarop deze mensen hun kat gaan houden, zou je ook tegen moeten zijn op tijgers in dierentuinen... of misschien überhaupt op dierentuinen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:36

Een huis is toch al een behoorlijke ruimte voor een kat om z'n energie in kwijt te kunnen naar mijn mening Bloos Daarbij moet ik zeggen dat ik behoorlijk gefrustreerd raak van kattenstront in MIJN voortuin terwijl ik geen katten heb, misschien dat dat ook wel (onbewust?) een invloed heeft op mijn mening Clown

Ik ben sowieso niet per se tegen het houden van dieren binnen- en al helemaal niet tegen het houden van deze dieren, want inderdaad: die krijgen naar hoge waarschijnlijkheid een leventje waar een heeeele hoop andere beestjes jaloers op mogen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:45

Hij kán z'n energie ook wel kwijt Clown
Alleen struikel ik dán wel over hem Haha!

Tja... ik ben niet zo'n fan van dieren binnen houden, maar ik moet zeggen, heb ook nog nooit klachten gehad van de buren...

Overigens was mijn vorige post niet op jou gericht, maar op mensen die denken dat-ie wel doodongelukkig zal zijn en in een rijtjeshuis woont...

Vraag me alleen af hoe de 6 andere katten op hem zullen reageren... Haha!

Whaha, denk dat dat nog wel wat geblaas en kapotte gordijnen oplevert Haha! Haha!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 01:09

Yamcha schreef:
Whaha, denk dat dat nog wel wat geblaas en kapotte gordijnen oplevert Haha! Haha!

Geblaas van die grote en kapotte gordijnen van die 6 katten die zich het leplazerus zijn geschrokken zeker Haha!

(alhoewel een van mijn vorige katten ook niet moeilijk deed over het eventueel elimineren van de herder van de buren...no worry's nooit gebeurd, rechtsgeldig veto van mijn kant Knipoog )

En om eerlijk te zijn ben ik niet zo'n fan van beesten binnen houden, al helemaal niet van particulier bezit van wild, maar aan de andere kant, beetje hypocriet misschien, ben ik ook niet fel tegen dierentuinen...mits ze mensen met goed verstand hebben en de beesten een zo beestachtig mogelijk leven geven.

Overigens is dat lieve kleine schatje van mij nu bezig met een staaltje binnenhuisarchitectuur; de bank wordt van een nieuw dessin voorzien...Vraag me toch af hoe dat moet met zo'n kanjer, wil je die a. wel binnen hebben en b. dan nog wel meubels...

*edit: heb net nog even op die site gekeken, maar ze prijzen hem aan als een ding Misselijk , er is ook een Ashera GD. Kom op hé, klinkt meer als een automerk! Rolleyes

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 23:55

Eerlijk gezegt zou ik echt geeeeen 27.000 euro voor een kat uitgeven ROFL
Je kunt er wel betere dingen mee doen met het geld!
Mooie kat maaare...ziet er af ntoe wel erg scary uit die kleine kop met een te groot lichaam!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 00:02

@ Pluizebolplum: valt bij mij nog mee dan... mijn hond is hier de binnenhuisarchitect... hij richt regelmatig de kamer in op geheel eigen wijze Huilen van het lachen

De katten zijn veel buiten, dus als ze binnen zijn, willen ze slapen.... maar ze zijn nu 5 en 6.

4 jaar geleden waren ze vrij wat... eh... onstuimiger, zal ik maar zeggen Huilen van het lachen

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 00:33

Haha sjonge jonge.. of nee.. wat dacht je van die Hypo-allergene hond die in 2009 'uitkomt'? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 00:38

Die is er al, hoor Lachen

De Mexicaanse Naakthond Lachen

Hij is niet mooi, maar ik heb nog nooit gehoord dat er ook maar iemand allergisch voor was Haha!

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:39

Oh nee, ik bedoelde da soort sesamhondje op hun site.
wel gewoon met haar dus. Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:44

Ik vind ze leuk. Lachen Alleen beetje apart dat ze aan een riempje zitten.. katten horen niet aan een riem. Betwijfel of hij een dierwaardig bestaan kan leiden; zal niet veel de pootjes kunnen strekken ivm. zijn waarde.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:31

Maanling schreef:
Vreselijk vind ik dit. En dan nog de uitspraak 'het is dat we geen tijgers mogen houden...' dat zegt toch alweer genoeg over deze mensen.

Helemaal mee eens! Wat kan een doorsnee mens een tijger nu bieden dat hij een fijn leven heeft als "huisdier"?

Ik vraag me af of ze deze kat ook los laten buiten, zodat deze kan poepen in andermans tuin. Dat zullen wel grote drolletjes zijn. Haha! En natuurlijk zullen er mensen zijn die de politie bellen dat er een uitheemse kat (een linx of zo) in de buurt rondloopt.

Laar schreef:
Haha sjonge jonge.. of nee.. wat dacht je van die Hypo-allergene hond die in 2009 'uitkomt'? Tong uitsteken

een hypoallergene hond is de poedel al. Vandaar dat ze deze inkruisen met labradors om zo een hulp hond te fokken voor blindgeleiden.