Vrouw op klaarlichte dag 70 keer gestoken. (filmpje)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imposantje

Re: Vrouw op klaarlichte dag 70 keer gestoken. (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:53

Het is wel echt een psyco die vent! Wat een mafkees zeg!!! Op welke site is dat filmpje eigenlijk te vinden?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:01

Speciaal voor alle Bokkers die liever aan de kant zitten en toekijken Tong uitsteken Dit is een manier iemand te ontwapenen van zijn mes:
http://nl.youtube.com/watch?v=mWSTd8JO5EA

Krav Maga kan iedereen leren en is de meest effectief geteste vechtsport in het veld Ja

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:06

Tjjeee, ik heb net gekeken maar die vent is echt niet normaal meer.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:11

Las 70 keer en dacht dit is een passiemoord, blijkt dus ook te zijn. Hopelijk krijgt hij hele zware straf

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:12

Ik had het filmpje een paar dagen geleden al gezien. Deze man zit overgens niet in de gevangenis maar is opgenomen in een tbs kliniek, gevangenisstraf hoeft hij nieteens uit te zitten .

Vind de reacties wel erg dom. 'Ik zou ingrijpen' tuurlijk zeg je dat nu, nu weet je dat die man de vrouw kende en alleen haar wilde vermoorden. Maar op het moment zelf weet je dat niet, wei weet heeft hij gewoon de eerste de beste wildvreemde gepakt en als je je ermee gaat bemoeien ben jij de volgende? Je weet het niet.
Als je het filmpje kijkt wil je haar helpen, vraag je je af waarom niemand eerder ingrijpt, maar als ik daar daadwerkelijk zou zijn weet ik niet of ik ingegrepen zou hebben, denk niet dat ik mijn leven zou wagen voor een wildvreemde, hoe laf het ook klinkt. Terwijl als ik van tevoren zou weten dat hij het alleen op haar gemumt heeft zou ik zeker weten ingrijpen.
De jongens die hem van haar af hebben gehaald vind ik dan ook heel dapper OK dan! .

Buiten je eigen veiligheid is nederland ook nog zo krom dat als jij die vent iets had aangedaan jij degene was die nu in de gevangenis zat. Ken meerdere mensen die een gevangenisstraf hebben moeten uitzitten omdat zij zichzelf verdedigden bij een overval en de overvallers het ziekenhuis in sloegen (en die gewoon op vrije voeten kwamen).

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:15

Ik heb net het flimpje opgezocht.
Ik vind het erg dapper van de mensen die hem tegen de grond houden en die hem van haar hebben afgehaalt..

Ik stond er echt van te kijken dat die vrouw zo opstond, had ik niet verwacht.. Bloos!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:16

Kerel hoort ook hulp te krijgen en in tbs te zitten, maar dan wel langer dan die straf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:18

Hulp...? zo iemand is niet te genezen...

En straf..levenslang met weggegooide sleutel....
Te gek voor woorden...

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:20

Hij heeft levenslang tbs, maar hoe vaak zijn er vorig jaar al wel niet tbs-ers ontsnapt?
Ik had hem liever levenslang in de gevangenis gezien, dit is toch overduidelijk poging tot moord.

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:21

Ik heb het filmpje niet gezien, zou iemand het even per PB door willen sturen?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:21

De meeste Nederlanders zijn gewoon ongelofelijk laf, blijven lekker op een afstandje staan en toe kijken. Niet gek hoor, het wordt ons geleerd! "112, daar red je levens mee" reclame. Natuurlijk staat er niet binnen 1 minuut politie en ambulance voor je neus! Weet je hoe snel iemand 70 steken kan uitdelen? Kijk het filmpje maar eens terug, ogen dicht, ogen open en het is gebeurd.

Dat sommige mensen andere mensen hier verwijten 'dom' te zijn als zij inspringen, ongelofelijk. Ik zeg jullie maar 1 ding, liever dom dan laf! Ergens ben ik blij dat ik vooraf weet dat ik niet op mijn medelanders rekenen kan, wordt zo gedwongen mijn eigen hachje ten alle tijden te kunnen redden. Zeer effectief, zeker als ik dit topic lees. Als ik word neergestoken weet ik wie er kijken, bedankt Nors opkijken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:23

Ik snap eigenlijk niet wie zo iets filmt, dat zou toch niet in men hoofd opkomen

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:23

Schimmelig: Je kan ook overdrijven hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:24

Ik weet ook niet wat ik zou doen
Nu vast heel stoer roepen; helpen.
Maar als ik er werkelijk voor zou staan?
Misschien wel zo verbouwereerd, zo vol angst dat je aan de grond genageld staat?
En wat je vandaag doet kan je misschien morgen niet omdat elke situatie toch weer anders is.
Tegen een ander zeggen, je had dit en dat moeten doen...mmmm, dat vind ik dan pas makkelijk praten vanaf de zij lijn Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:25

Needje schreef:
Schimmelig: Je kan ook overdrijven hoor.

Wat vind je zo overdreven? Dat ikzelf wel iemand zou helpen voordat zij 70 steken toegediend krijg? Lachen

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:26

Ik ben wel nieuwschierig nu naar het filmpje, zou iemand de link mij kunnen sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:27

ON --> NM.

ON is bedoeld voor paardgerelateerd nieuws Lachen

Moderatoropmerking:
Overigens kan het ook geen kwaad om wel een beetje begrip in de reacties over en weer te tonen Lachen Wordt het een stuk gezelliger van op Bokt Lachen

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:27

Demone schreef:
Ik ben wel nieuwschierig nu naar het filmpje, zou iemand de link mij kunnen sturen?

Ik ook wel.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:28

ik zou ook wel graag het filmpje willen zien.
ik vind het echt belachelijk dat dit in ons land voorkomt Bloos!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:28

runningkawa schreef:
Ik weet ook niet wat ik zou doen
Nu vast heel stoer roepen; helpen.
Maar als ik er werkelijk voor zou staan?
Misschien wel zo verbouwereerd, zo vol angst dat je aan de grond genageld staat?
En wat je vandaag doet kan je misschien morgen niet omdat elke situatie toch weer anders is.
Tegen een ander zeggen, je had dit en dat moeten doen...mmmm, dat vind ik dan pas makkelijk praten vanaf de zij lijn Lachen

Ik heb zelf niet altijd aan de zijlijn gestaan, maar dit fragment slaat gewoon echt alles. In plaats van dat iedereen in actie komt, staan ze het allemaal aan te gapen. Ik kan daar gewoon niet helemaal bij 'alle redenen waarom je geen poot zou uitsteken'.

Ook mensen die in dit topic nog herkauwen dat ze ook niks hadden gedaan, eigenlijk word ik dan gewoon best triest van binnen. Weet ik weer in wat voor een maatschappij ik woon en besef dat ik alleen mijzelf veranderen kan en alleen maar mag hopen dat er mensen zijn die er hetzelfde over denken i.p.v. roepen 'mij niet gezien, te gevaarlijk'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:31

Je hebt niet altijd aan de zijlijn gestaan..maar vergeet niet dat elke situatie anders is Lachen
Dus ook jij kunt nooit voorspellen wat je een volgende keer (die hopelijk nooit komt) zult doen.

Ik zeg nu ook, ik ga helpen...maar doe ik dat ook als het er op aan komt?
Ik durf dat dus niet zeggen... ik hoop alleen maar dat mijn instinct dan zegt, doen!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:35

Schimmelig schreef:
De meeste Nederlanders zijn gewoon ongelofelijk laf, blijven lekker op een afstandje staan en toe kijken. Niet gek hoor, het wordt ons geleerd! "112, daar red je levens mee" reclame. Natuurlijk staat er niet binnen 1 minuut politie en ambulance voor je neus! Weet je hoe snel iemand 70 steken kan uitdelen? Kijk het filmpje maar eens terug, ogen dicht, ogen open en het is gebeurd.

Dat sommige mensen andere mensen hier verwijten 'dom' te zijn als zij inspringen, ongelofelijk. Ik zeg jullie maar 1 ding, liever dom dan laf! Ergens ben ik blij dat ik vooraf weet dat ik niet op mijn medelanders rekenen kan, wordt zo gedwongen mijn eigen hachje ten alle tijden te kunnen redden. Zeer effectief, zeker als ik dit topic lees. Als ik word neergestoken weet ik wie er kijken, bedankt Nors opkijken

Waarom denk je dat de politie zegt... niet er tussen in springen. In deze situatie hadden de omstanders mazzel. Deze vrouw heeft ultiem veel mazzel gehad, één keer een mm opzij en de aorta of een andere slagader was geraakt en het hoeft maar 1 keer te zijn!
Ik ben ook wel eens tussen 2 jongens ingesprongen maar daarvan wist ik dat ze nog rationeel konden denken en mij niet zouden slaan oid. Van deze man zou ik het niet zo zeker weten.. en dan kan je heel stoer met je ontwapeningstechniek aankomen zetten.. zelfs dan redt je het vaak niet tegen iemand die geflipt is. Politie heeft daar zelfs genoeg moeite mee en worden niet voor niks ook wel eens gestoken.
Aan impulsief handelen heeft niemand iets tenzij je ook graag het ziekenhuis in wil. Deze man van een afstandje trappen was geen stom idee.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:35

Ik heb het filmpje bekeken..
jeetje heb het er helemaal warm van gekregen(mn bloed ging koken van woede), en nu weer helemaal koud..
Wat afschuwelijk dat dit soort dingen gebeuren...en dat dit ook doodleuk op internet staat.
Het is net een stuk klei waar doodleuk op wordt ingeprikt.
Wat een wonder dat die vrouw nog leeft! Die had echt een engeltje op haar schouder zitten hoor!

Het lijkt me heel moeilijk om op zo'n situatie iets te doen. Maar als je dan toch aan het trappen bent als omstander..Geeft hem dan meteen een goeie harde trap tegen zn slaap Bloos

Wel goed dat er iemand is die het goed op film heeft staan. Maar je hoort idd veel stemmen. Samen hadden ze sterk gestaan en met die stok een minuut eerder paar tikken uitdelen had ook geen kwaad gekunt imo. Elke steek kan de laatste zijn die ze nog kon trekken..

bah..bah..bah..

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:36

Ik heb hier echt geen woorden voor.. Echt belachelijk, dit film je toch niet?!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:37

Demone schreef:
Ik heb hier echt geen woorden voor.. Echt belachelijk, dit film je toch niet?!

Nou je ziet maar, nu komt het van pas. Ik heb het net zitten te bekijken, en jeetje wat heftig. En dat die vrouw het overleefd heeft, nadat je die man zo tekeer ziet gaan