Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Schimmelig: Je kan ook overdrijven hoor.
Demone schreef:Ik ben wel nieuwschierig nu naar het filmpje, zou iemand de link mij kunnen sturen?
runningkawa schreef:Ik weet ook niet wat ik zou doen
Nu vast heel stoer roepen; helpen.
Maar als ik er werkelijk voor zou staan?
Misschien wel zo verbouwereerd, zo vol angst dat je aan de grond genageld staat?
En wat je vandaag doet kan je misschien morgen niet omdat elke situatie toch weer anders is.
Tegen een ander zeggen, je had dit en dat moeten doen...mmmm, dat vind ik dan pas makkelijk praten vanaf de zij lijn
Schimmelig schreef:De meeste Nederlanders zijn gewoon ongelofelijk laf, blijven lekker op een afstandje staan en toe kijken. Niet gek hoor, het wordt ons geleerd! "112, daar red je levens mee" reclame. Natuurlijk staat er niet binnen 1 minuut politie en ambulance voor je neus! Weet je hoe snel iemand 70 steken kan uitdelen? Kijk het filmpje maar eens terug, ogen dicht, ogen open en het is gebeurd.
Dat sommige mensen andere mensen hier verwijten 'dom' te zijn als zij inspringen, ongelofelijk. Ik zeg jullie maar 1 ding, liever dom dan laf! Ergens ben ik blij dat ik vooraf weet dat ik niet op mijn medelanders rekenen kan, wordt zo gedwongen mijn eigen hachje ten alle tijden te kunnen redden. Zeer effectief, zeker als ik dit topic lees. Als ik word neergestoken weet ik wie er kijken, bedankt
Demone schreef:Ik heb hier echt geen woorden voor.. Echt belachelijk, dit film je toch niet?!