Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Direct na het incident werden de overige Nederlanders met hun aanhang door de directie van het dolfinarium apart genomen. "Ze moesten in een kleedkamer foto's en filmmateriaal afstaan. Het werd ter plaatse vernietigd. Bovendien werden ze bedreigd door bewakingspersoneel van het dolfinarium om over het voorval niets in de openbaarheid te brengen", zegt John Baselmans, woordvoerder namens de Nederlandse slachtoffers.
Lowara schreef:maar.. ( kom ik weer aan) na het lezen van jullie berichten vraag ik mij af, iedereen is er zo op tegen dat die dolfijnen gevangen zitten en moeten werken,maar we zijn zelf geen haar beter met pak hem beet onze paarden
Lowara schreef:maar.. ( kom ik weer aan) na het lezen van jullie berichten vraag ik mij af, iedereen is er zo op tegen dat die dolfijnen gevangen zitten en moeten werken,maar we zijn zelf geen haar beter met pak hem beet onze paarden
Nadya schreef:Lowara schreef:maar.. ( kom ik weer aan) na het lezen van jullie berichten vraag ik mij af, iedereen is er zo op tegen dat die dolfijnen gevangen zitten en moeten werken,maar we zijn zelf geen haar beter met pak hem beet onze paarden
Ik ben ook niet bepaald een voorstander van paarden op stal, hoor.
Moest ze dat zelf doen?Citaat:De vrouw moest zich met verlammingsverschijnselen bij de eerste hulp van het plaatselijke ziekenhuis melden.
Cassidy schreef:Lowara schreef:maar.. ( kom ik weer aan) na het lezen van jullie berichten vraag ik mij af, iedereen is er zo op tegen dat die dolfijnen gevangen zitten en moeten werken,maar we zijn zelf geen haar beter met pak hem beet onze paarden
Ik kan me voorstellen dat de vergelijking met paarden voor de hand ligt, maar in mijn ogen zijn paarden al wat langer gedomesticeerd dan dolfijnen. Vergelijking gaat dan ook in mijn ogen niet helemaal op....
HorseyDude schreef:Dus dan moeten de dieren dan maar 24/7 in de wei staan? Lijkt mij ook geen pretje hoor! Beter een dak boven hun hoofd, toch?
Lowara schreef:Cassidy schreef:Ik kan me voorstellen dat de vergelijking met paarden voor de hand ligt, maar in mijn ogen zijn paarden al wat langer gedomesticeerd dan dolfijnen. Vergelijking gaat dan ook in mijn ogen niet helemaal op....
dus het feit dat we ze langer in gevangenschap hebben maakt het wel weer goed?