Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Dat deed ik ook altijd wanneer er een van m'n vissen dood ging...
Kitty schreef:Anthea schreef:Dat deed ik ook altijd wanneer er een van m'n vissen dood ging...
![]()
Iemand vermoorden kan hoe dan ook niet door de beugel en moet bestraft worden. Wat de reden dan ook is... De hoogte van de straf kan naar mijn mening dan wel weer afhangen van de omstandigheden.
Maar door de wc spoelen... op de bijsluiter van tampons staat dat je die niet door de wc mag spoelen. Moet ze haar man wel in hele kleine stukjes gemaakt hebben.
Juul schreef:Scheiden is niet zo makkelijk in die cultuur
Nadya schreef:Tja, als je echt gek wordt van je vent en er is geen andere mogelijkheid. Die vrouw moet wanhopig geweest zijn.
Echwel schreef:Nadya schreef:Tja, als je echt gek wordt van je vent en er is geen andere mogelijkheid. Die vrouw moet wanhopig geweest zijn.
Dat bedoel ik dus.
Wie weet wat ze heeft doorstaan, dus om maar gelijk te veroordelen..
Hetzelfde als iemand jouw kind mishandeld en verkracht, mag jij hem dan doodschioeten
Nee dat mag niet, maar zijn er verzachtende omstandigheden, ja dat dan weer wel
Dus eerst maar even laten uitzoeken wat en hoe het gebeurd is en dan veroordelen.
katiavl schreef:Denk veel moeders nadyakan het niet kwalijk nemen ook
Nadya schreef:Ja, ik heb dat verhaal ook gelezen over dat 14-jarige meisje met die 51-jarige vieze vent. Brrrrr, je nachtmerrie als moeder.......
Nadya schreef:katiavl schreef:Denk veel moeders nadyakan het niet kwalijk nemen ook
Ik weet hoe het is om met de gevolgen van zoiets te leven, dus ik zal nog wat extremer reageren dan de gemiddelde moeder, vrees ik.