Lusi; blijf vooral berichten posten uit portugese krant, vind ik erg interessant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Ik mag blijkbaar weer geen mening geven, ik kan er niets aan doen dat ze het snel verwijderd heeft. Voor mij hoeven dergelijke reacties helemaal niet, ook niet per pb.
Lusitana schreef:Esmeralda schreef:Wat is er eigelijk tegen die zusjes vertelt
De tweeling is een jongetje en een meisje, Sean en Emily, en ze hebben gezegd dat Maddie op reis is.
patsur schreef:Faye en Lusi; als jullie je zo storen aan elkaar, lees dan elkaars berichten niet en reageer er ook niet op. Ik vind dit hardstikke interessant en zit er niet op te wachten dat het topic straks gesloten wordt..
Lusi; blijf vooral berichten posten uit portugese krant, vind ik erg interessant
faye schreef:Tenzij ze het toch niet gedaan hebben. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat zo'n grote groep mensen zo lang kan zwijgen.
faye schreef:Wil je mij dan even quoten waar mijn toon vervelend is? Misschien leer ik er nog iets van.
Kweetnietje1 schreef:Oeps...ik had nog gekeken bij berichten in nieuws en maatschappij bovenaan. Dit stond natuurlijk onderaan.
Maar waarom mag dat eigenlijk niet? Oh ik zie het al: omdat een paar bokkers zich niet konden beheersen.Laat ze die bokkers gewoon een OW geven dan !!
Karl66 schreef:Ik vind het heel vervelend dat de sfeer in dit topic na drie pagina's alweer richting het absolute nulpunt daalt. We hebben besloten dit topic open te laten in de hoop dat de gemoederen ondertussen een beetje bedaard waren.
Dit topic gaat over Maddie niet over de personen die in dit topic berichten plaatsen. Heb je wel iets persoonlijks of iets anders dat offtopic is op te merken gebruik de PB-box. Heb je daar geen behoefte aan, prima, negeer elkaar dan gewoon.
Dit topic is een discussietopic, dus meningen die over de situatie gaan, zijn gewoon toegestaan. Is iemand van mening dat de portugese politie steken laat vallen, dan is dat een mening die in dit topic geventileerd mag worden. Vindt iemand dat de britse pers alleen maar uit sensatiekranten bestaat en dat ze in deze zaak de werkelijkheid geweld aandoen, dan is dat een mening die in dit topic geventileerd mag worden. Ben je het daar niet mee eens, reageer dan inhoudelijk op het bericht en geef argumenten waarom de andere bokker in jouw ogen ongelijk heeft.