Zet koningin uit regering’

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Zet koningin uit regering’

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 11:59

nickyu schreef:
je hebt echt geen idee hoeveel mensen er niet op vakantie gaan
kiezen tussen kerst en sint en ook daar op de stuiver moeten letten

er is zoveel verstopte armoede in nl

Geloof mij maar, ik weet heel goed dat er (verstopte) armoede is Ja . Maar het gros heeft het helemaal niet slecht, eerder te goed. De rijken worden steeds rijker en de armen steeds armer. En daar ben ik geen voorstander van, maar onze sociale voorzieningen worden steeds beroerder. Als ik zie wat wij aan ziektenkostenverzekeringen betalen voor ons hele gezin en als ik zie wat we zelf erbij moeten leggen...... Slechte zaak.
Daarbij vind ik ook dat er grenzen zijn aan bepaalde zaken, maar je kunt niet hele bevolkingsgroepen ongenuanceerd over 1 kam scheren. Dat gaat mij veel te ver.

En Doom; JIJ had het over lichte taakstraffen e.d. bij buitenlanders, vandaar mijn opmerking dat dat net zo goed ook geldt voor de witte Hollanders. Natuurlijk geldt de wet voor iedereen, dus de 'Nederlanders' krijgen dezelfde straffen, ja. Ik vind al jaren dat criminelen hier te makkelijk wegkomen, maar ja..... Nu hoor je ineens iedereen erover, vooral m.b.t. de buitenlanders. Maar het is al jaren zo, hoor. Knipoog

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:53

sarabande schreef:
_Ella_ schreef:
Maar uit wat ik hoorde, vond ik het wel héél duidelijk waar ze op doelde. Ze heeft alleen zijn naam niet gezegd.

Kijk en daarin verschillen we nu van mening. De koningin heeft het over de tendens in de maatschappij, jij vindt dat ze het over Wilders heeft.

Als ze het over Wilders persoonlijk zou hebben zou ze haar boekje te buiten gaan. En misschien heeft ze het wel over o.a. Wilders, maar zolang ze dat niet benoemt, en hij de enige is die zichzelf herkent (zelfkennis is een groot goed) is het geen inmenging in de regering, hoogstends het constateren van bewegingen binnen het land waar zij staatshoofd van is.
Daar spreekt ze haar ongerustheid over uit, wat ze overigens ieder jaar zo doet.
Vershil met voorgaande jaren is niet de inhoud van de toespraak, maar de media aandacht die Wilders er dit jaar opeens voor opeistte

Ik ben het inderdaad met je eens dat dit lijkt op wéér een grote publiciteitsstunt van Wilders. En dat wordt zo langzamerhand strontvervelend.
Om eerlijk te zijn, is dit het eerste jaar dat ik er bij stil sta dat de koningin een kerstrede gehouden heeft, de voorgaande jaren heb ik me er niet in verdiept. Ik weet dus niet wat de inhoud was van die toespraken, maar het lijkt me niet voor de hand liggend dat daarin dit onderwerp ook aan bod kwam. Simpelweg omdat deze zaken toen nog niet speelden. Maar goed, daar gaat het hier niet om.

Heb toch de hele kerstrede maar eens nagelezen. Nog steeds ben ik van mening dat het vrij duidelijk is dat ze met "Vandaag zien we een neiging tegenstellingen juist te verscherpen. Grofheid in woord en daad tast de verdraagzaamheid aan. Discussies ontaarden in verharde verhoudingen. In zo'n sfeer worden mensen al snel als groep over één kam geschoren en worden vooroordelen als waarheid aangenomen. Daarmee erodeert de gemeenschapszin." doelt op Wilders, of tenminste de gelijkgestemden van Wilders. Maar, het is maar één passage in de hele rede. Het is niet zo dat Wilders er volledig van langs krijgt Knipoog Wel weet ik zo langzamerhand wie Bea níet stemt Lachen

MoonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:59

wilders moet gewoon van ons koningshuis afblijven.
Ons koningshuis is een kostbaar bezit, veel landen zijn er jaloers op.
en hij wil dat afschaffen..

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 14:00

darkmoona schreef:
wilders moet gewoon van ons koningshuis afblijven.
Ons koningshuis is een kostbaar bezit, veel landen zijn er jaloers op.
en hij wil dat afschaffen..

Hij wilt dat ze zich niet bemoeit met de politiek maar het gewoon houd op lintjes door knippen! Knipoog

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 14:01

Citaat:
Vandaag zien we een neiging tegenstellingen juist te verscherpen. Grofheid in woord en daad tast de verdraagzaamheid aan. Discussies ontaarden in verharde verhoudingen. In zo'n sfeer worden mensen al snel als groep over één kam geschoren en worden vooroordelen als waarheid aangenomen. Daarmee erodeert de gemeenschapszin."

Je moet toch wel heel raar zijn als je dit stukje als iets negatiefs wil zien. Gestoord Wilders is gewoon weer eens aandacht aan het trekken...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 14:18

_Ella_ schreef:
Ik ben het inderdaad met je eens dat dit lijkt op wéér een grote publiciteitsstunt van Wilders. En dat wordt zo langzamerhand strontvervelend.

Dat is het mooie aan een goede discussie, je standpunt toelichten en verklaren en dan zien dat je toch dichter bij elkaar zit dan je aanvankelijk dacht OK dan!

Overigens moge het duidelijk zijn dat ik Beatrix niet toejuich, ik vind haar rede, vooral na de beelden in het nieuws van de hele familie in Argentinie, aardig hypocriet overkomen.
Heel gemakkelijk vanuit die hoogte te oordelen, terwijl je zwemt in weelde en lekker in de zon zit.

Wilders voelde die stemming onder de bevolking haarscherp aan en heeft er onmiddelijk media aandacht mee gescoord.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 16:24

weetje wat de regering moet doen.
de celstraffen aanpakken. dat scheelt al een hoop met de criminaliteit.
Maak minimumstraffen die NIET verlaagd kunnen worden.
Allochtoonse criminelen in het herkomstland hun straf uit laten zitten en paspoort afpakken. probleemjongeren harder aanpakken en evt een retourtje survival kamp op de noordpool waar je ze een maand zonder eten zelf laat vangen en samen werken. of laat ze daar..

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 16:26

Jolandaa_ schreef:
weetje wat de regering moet doen.
de celstraffen aanpakken. dat scheelt al een hoop met de criminaliteit.
Maak minimumstraffen die NIET verlaagd kunnen worden.
Allochtoonse criminelen in het herkomstland hun straf uit laten zitten en paspoort afpakken. probleemjongeren harder aanpakken en evt een retourtje survival kamp op de noordpool waar je ze een maand zonder eten zelf laat vangen en samen werken. of laat ze daar..

Afgod Afgod Afgod Afgod Afgod Afgod Afgod Afgod Afgod Afgod

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 17:57

Ik ben lid van de hyves van Geert Wilders
IN 1 van zijn eerste blogs geeft hij een korte samenvatting voor waar de PVV voor staat.
Misschien voor een aantal mensen interessant om te lezen zodat er zoals het nu ook is een goede en duidelijk discussie plaats vind Knipoog
Je hoeft hier natuurlijk niks mee te doen... maar ik zelf vond het wel een goed artikeltje met de duidelijke standpunten.

VERKIEZINGSPAMFLET Partij voor de Vrijheid

Nederland is een prachtig land. Maar het staat onder druk. Om tal van redenen. De politieke elite in Nederland negeert stelselmatig de belangen en problemen van de burger.

Het is nog steeds niet veilig op straat door onvoldoende politie en te lage straffen. Het aantal vreemdelingen dat jaarlijks naar ons land komt is nog steeds excessief hoog. De demografische ontwikkelingen zijn ronduit zorgelijk: de meerderheid van de jongeren in de grote steden is nu al van niet-westerse afkomst. De overheid is veel te groot en heft te veel belastingen zowel op landelijk als gemeentelijk niveau zodat burgers iedere maand opnieuw te weinig van hun eigen verdiende geld overhouden. En kwetsbare mensen zoals ouderen in verpleeg- en verzorgingshuizen leiden te vaak een mensonwaardig bestaan. Ondertussen wordt een politieke partij voor pedofielen opgericht en worden dierenmishandelaars ongestraft of met hooguit een boete naar huis gestuurd. Dat kan en moet allemaal zoveel beter. Het fatsoen moet terug in onze samenleving.

Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid en een duurzaam sterkere economie. Een land, waarin naast een kleine doelmatige overheid en het verantwoordelijke individu, ook het maatschappelijke middenveld (maatschappelijke organisaties, verenigingsleven, gezin, kerk, etc.) de rol krijgt die het verdient. Een land dat trots is op zijn eigen identiteit, die identiteit ook durft te benoemen en voor het behoud daarvan durft op te komen, ook binnen het steeds verder uitdijende Europa. Een land dat meer investeert in betere veiligheid voor zijn inwoners, beter onderwijs voor zijn kinderen en menswaardigere zorg voor zijn ouderen. Een land dat crimineel gedrag op straat en islamitisch terrorisme keihard aanpakt en bestraft. Een land met een bestuur dat problemen van de burgers oplost. Een land met politici die meer naar die burgers luisteren en minder met zichzelf bezig zijn. Kortom: een beter en sterker Nederland!

De Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid heeft de afgelopen anderhalf jaar een groot aantal voorstellen gedaan om tot zo'n beter en sterker Nederland te komen. In de Onafhankelijkheidsverklaring, het Plan voor een Nieuwe Gouden Eeuw en in Klare Wijn zijn al veel concrete voorstellen te vinden. In Nieuw Realisme hebben wij onze ideologische kaders geschetst. In dit verkiezingspamflet geven wij - kort en krachtig - onze belangrijkste voorstellen weer. Vernieuwende en gedurfde voorstellen die leiden tot een beter en sterker Nederland.

Een Nederland om weer trots op te zijn!

I. Belastingverlaging

16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
Miljard extra voor AOW'ers
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door:
- wegsnijden bureaucratie en overhead, en:
- benutting van een deel mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren
Lagere benzineprijzen door terugdraaien ‘kwartje van Kok'
Onverkort handhaven hypotheekrenteaftrek
Minder ministeries, minder ambtenaren
Geen stijging gemeentelijke lasten

II. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme

Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
Minder taakstraffen
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
Introductie heropvoedingskampen
Preventief fouilleren in het hele land
Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
Wettelijk verbod op pedofielenpartij
Professionelere hulp voor slachtoffers
Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
Kraakverbod
Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD

III. Onderwijs en gezin
Meer aandacht voor onderwijs, gezin en opvoeding kinderen: veilige scholen, kwaliteitsverbetering lerarenopleiding, normen en waarden terug in gezin en onderwijs, ouders meer verantwoordelijk voor crimineel gedrag van hun minderjarige kinderen (waar van toepassing ook als het gaat om hun eigen verblijfsstatus)
Geschiedenis en nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen
Menselijke maat terug in onderwijs: kleinere scholen, primaat bij docenten en ouders
Afschaffen tweede fase/studiehuis en VMBO, herinvoering ambachts- en tuchtscholen
Sociale dienstverlening/maatschappelijke stage verplicht onderdeel schoolcurriculum voortgezet onderwijs (3 maanden: ouderenbezoek etc.)
Handhaving artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs), maar moratorium van 5 jaar op nieuwe islamitische scholen
Wachtlijsten jeugdzorg wegwerken

IV. Immigratiestop / Integratie
Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
Invoering quotum asielzoekers van maximaal 5.000 per jaar, opvang in eigen regio
Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen
Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams
Verbod op buitenlandse financiering of buitenlandse bestuurlijke invloed moskeeën
Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders
Teksten vanwege de overheid op (voorlichtings- en informatie-)folders uitsluitend in de Nederlandse taal
Afschaffen dubbele nationaliteit
Geen medische zorg voor illegalen behoudens spoedeisende hulp
Naturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd
Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering
Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf
Geen export van uitkeringen buiten de EU
Uitvoering motie-Wilders inzake burqaverbod in openbare ruimte
Verbod hoofddoekjes in publieke functies
Bevorderen vrijwillige remigratie

V. Directe democratie: meer invloed van de burgers
Meer directe democratie: invoering bindende referenda, te beginnen met (1) Turks lidmaatschap EU, (2) wenselijkheid Euro en (3) Antillen wel of niet in Koninkrijk
Invoering districtenstelsel, gekozen burgemeester en gekozen minister-president
Afschaffen Eerste Kamer
Terugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100
Afschaffen wachtgeldregelingen voor politici, zelfde sociale zekerheidsrechten als andere burgers. Onmiddellijke invoering sollicitatieplicht voor oud-politici
Geen salarisverhoging voor ministers, kamerleden en andere politici/bestuurders
Geen overheidssubsidies voor politieke partijen

VI. Zorg / Sociale Zaken
Extra geld voor verpleeghuiszorg: minder bureaucratie/overhead en meer handen aan het bed
Nette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenen
Belastingvrij loon voor vrijwillig werkende 65-plussers
Grenzen zo lang mogelijk dichthouden voor Oost-Europese werknemers
Werken voor een uitkering
Geen fiscalisering AOW, vergroting draagvlak AOW door meer werkenden onder de 65 jaar

VII. Infrastructuur / Ruimtelijk ordening / Energie
Meer investeren in wegen en automobiliteit: meer wegen, prioriteit bij knelpunten
Geen tolheffing, geen rekeningrijden, afschaffen trajectcontroles
Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts
Tweede nationale luchthaven in Flevopolder of in zee
Van Groene Hart naar Kloppend Hart: wonen, werken en recreëren
Bouw nieuwe kerncentrales

VIII. Europese Unie / Vredesoperaties / Buitenlands beleid
Geen nieuwe landen bij Europese Unie
Turkije in de EU dan Nederland eruit
Afschaffen Schengen-visa, Nederland gaat weer geheel over eigen toelatingsbeleid vreemdelingen
Geen nieuwe Europese Grondwet of overdracht nationale bevoegdheden aan Brussel
Samenwerking EU vooral economisch, terugbrengen politieke zeggenschap naar nationale parlementen
Afschaffen Europees Parlement, sterke beperking Europese Commissie en stoppen met jaarlijkse Nederlandse miljardenafdrachten aan Brussel
Minder Nederlandse militaire bijdragen aan internationale (vredes)operaties, alleen nog deelname aan NAVO-operaties
Meer prioriteit voor mensenrechten in buitenlands beleid
Verhoging efficiency krijgsmacht
Verbetering zorg en nazorg thuisfront uitgezonden en teruggekeerde militairen
Steun voor strijd tegen internationaal terrorisme zoals Al-Qaida, Hezbollah en Hamas

IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
Rechten van het dier in de Grondwet
Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)
Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113
Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:14

je moest eens weten waar wij als belastingbetalers wel niet alleemaal ons geld voor neerleggen wat ten doele voor het koningshuis is.

Benhet niet meWilders eens dat ze op moet rotten mar er mag zeker weleens een limitiet aan belachelijke uitgaven, kijk eerst eens naar je bedolking waarvan delen naar de voedselbank moeten, voordat er weer geld moet worden gegeven aan dure jachten , partijen en nog meer onzinnigheden.

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:07

sarabande schreef:
Dat is het mooie aan een goede discussie, je standpunt toelichten en verklaren en dan zien dat je toch dichter bij elkaar zit dan je aanvankelijk dacht OK dan!

Vond ik ook al Knipoog

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 20:26

Citaat:
je hebt echt geen idee hoeveel mensen er niet op vakantie gaan
kiezen tussen kerst en sint en ook daar op de stuiver moeten letten

Jij hebt dan laatst ook niet gehoord hoeeel meer geld er weer uitgegeven is aan kado's, vreetwerk (wat er dan 2 janu. als een noodgang weer afgewerkt moet worden Verward ) etc etc.

We hebben het helemaal niet slecht hier...we denken het alleen maar en we zeggen het maar al te graag.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 20:33

Nog niet te spreken wat er over een paar dagen de lucht in geknald wordt.
Hier op Bokt, om even bij huis te blijven, klagen mensen over armoe terwijl ze paarden hebben.
Iemand die een paard heeft waar hij voor zijn inkomen niet van afhankelijk is, verlegt zijn uitgaven een paard onderhouden kost zowiezo geld, dat is eigen keuze.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:53

ik denk niet dat men vanaf een toetsenbord kan oordelen over andermans portemonnaie en uitgav/bestedingspatroon.

Vind het van mensen die koste wat kost toch de verantwoordelijkheid en verzorging van hun dier proberen te blijven voldoen, alleen maar meer waard dan van mensen die dierlief weg brengen naar asiels etc als ze op vakatie gaan.

En er is zeker wel armoe in NL, zoalng je dat zelf niet van dichtbij hebt gezien, meegemaakt kan je mi ook niet standvast zeggen dat we het in nederland niet slecht hebben.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:59

Moest je zeggen weg met het koningshuis, denk dat 90 procent van de belgen akkoord zouden gaan. Zowiezo hebben ze niets te zeggen in de regering, en zitten ze er voor te schijn, voor fraudage (legergeld) en de kerstboodschap

weg met de koning van belgie, met plezier Lachen
Die van nederland zijn tenminste nog sociaal ingesteld en normale personen

1 op de 7 lijd aan armoede nederland en belgie is wel degenlijk slecht aan toe, spijtig dat mensen dat nog altijd niet willen inzien. Daklozen zijn hier een normaal straatbeeld geworden, die mensen kunnen nergens terecht, ja één centra maar die zit constant vol, en de asielcentrums waar plaats genoeg is zijn alleen voor asielzoekers
Laatst bijgewerkt door lesilla op 29-12-07 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:01

Ik ben geen fan van Wilders, moet altijd lachen als ik deze man zie of hoor praten... Haha!

Maar ben ook geen fan van het koningshuis, een geld verslindende instelling. De een na rijkste koninklijke familie van de wereld maar moeten toch van onze belastingcenten leven, moeten salarisverhogingen krijgen en dat zijn geen tientjes per maand Boos! , lopen een beetje te paraderen in kleren die een keer gedragen worden, peperdure banketten chique te doen, kinderen te fokken die bergen geld mogen kosten en toelages mogen krijgen van de belastingbetaler.

En wat voor nut hebben ze???Je mag nog geen eens een foto maken als je dat zelf wil, dat moet aangevraagd worden en onze Willem zal wel even vertellen wanneer het moment is anders klaagt hij je aan.....

Onze Bea is geen koningin van het volk, diplomatieke reisjes die voor ons ondoorzichtig zijn, gewoon lekker leven, even er uit gevoel krijg ik er altijd weer bij als ik hoor dat ze weer op een bezoekreisje ergens zit.... Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:02

katiavl schreef:

Haha, nou nee hoor, niks normale personen. Het ene schandaal na het andere. Hoezo sociaal ingesteld??

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:07

russel schreef:
katiavl schreef:

Haha, nou nee hoor, niks normale personen. Het ene schandaal na het andere. Hoezo sociaal ingesteld??

Had het idee dat zij nog normaal tegen personen praten, inplaats van neerkijkend maar mischien is dat omdat ik het nederlands koningshuis niet echt volg. Ach, ze kunnen tenminste nederlands in tegenstelling tot Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:10

Nee hoor, dat denk je maar. Alles voor de camera.

En Bea is helemaal gespitst op protocollen, die wenst ook als majesteit aangesproken te worden, ze is altijd gespitst of iedereen wel klapt voor haar. Geef mij Juultje maar. Zij was koningin.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 12:29

Bea is een naar berekenend mens, mijn Da vertelde dat ze hier nogal eens kwam paardrijden en dan moest iemand van de praktijk mee + politie te paard.
En geen vriendelijk woord voor iemand en niets aannemen nog geen glaasje water alles wordt meegenomen.

Het koningshuis is niet meer van deze tijd, zie ook waar ze mee trouwen. Als ze hun status hadden willen houden hadden ze met andere vorstenkinderen moeten trouwen en niet met gangstermeisjes, of een dochter van een misdadiger.
Het heeft zo weinig koninklijks meer.

Dat is het gevoel dat bij meer mensen heerst en Wilders trekt daar profijt van.
Het volgende Wilders schandaal staat al weer in de steigers
Zijn anti moslim film

Er wordt nu al gekeken of hij niet naar een zwaarder bewaakt huis moet verhuizen en of zijn fractiegenoten niet ook beschermd moeten worden.
Tijdens en na de uitzending van die film komen en duizenden politiemannen meer op straat om diverse gebouwen en mensen te beschermen.
Maak daar maar eens een financieel plaatje van.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 18:29

Even vooropgesteld: de Kersttoespraak van de Koningin spreekt zij uit op persoonlijke titel! Het is dus vantevoren bekend dat ze haar eigen mening zou ventileren en dat recht heeft ze net als ieder ander Nederlander.

Wat Wilders betreft; zijn naam is niet een keer gevallen in heel die toespraak. Die man doet me steeds meer aan dat liedje denken: 'You're so vain, you probably think this song is about you'.... en hij laat zich wel ontzettend kennen zo zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:08

Ach als je het boek van Kahled Hosseini, duizend schitterende zonnen leest wordt je wel anti moslim. Een geloof dat zo laag met vrouwen omgaat is niet van deze tijd.
Van geen een tijd.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:37

Ik heb geen problemen met het koningshuis, ik vind het wel iets dat bij ons land hoort en zou het eigenlijk niet zomaar af willen schaffen.

Ik snap ook niet waarom iedereen zich zo druk maakt om zo'n kerstspeech. Die vrouw is samen met haar familie zo'n beetje de enige in nederland die der mening NIET mag uiten. Laat haar ook eens een keer der gang gaan. Kan daar niet warm of koud van worden eerlijk gezegd.

Laat wilders zich druk maken om andere dingen.

Ow nee, die zin moet ik anders zeggen.

Laat wilders zich eens met iets NUTTIGS bezig houden. Voor die pipo weer een of ander onzinnig iets verzint.

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:42

Ik ben het helemaal met Wilders eens.....

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:13

Ik hoorde vandaag op het radio journaal
dat wilders aangifte heeft gedaan.
er waren twee jongeren die op een website een filmpje hebben gemaakt over wilders dat zijn nek wordt door gesneden he verdorrie hoe heet die site nou ook alweer Boos!