Grote brand restaurant Arnemuiden, 4 kinderen vermist.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BabsieJana

Re: Grote brand restaurant Arnemuiden, 4 kinderen vermist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:08

Echt afschuwelijk..
geen woorden voor..
Je zou maar 4 kinderen hebben, en je bent ze gewoon alle 4 kwijt. kan het echt niet begrijpen..

Het lijkt me echt erg om aan te moeten zien dat je kinderen verbrand worden.. want je kan niks doen, en je weet dat je kinderen gewoon in het vuur zijn. Verdrietig

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:10

ik hoop eigenlijk wel dat ze gestikt zijn in de rook, lijkt me minder pijnlijk dan verbranden.

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:12

_Caitje__ schreef:
ik hoop eigenlijk wel dat ze gestikt zijn in de rook, lijkt me minder pijnlijk dan verbranden.

Jaa, dat 'hoop' ik iid ook.. echt afschuwelijk..

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:14

Echt vreselijk! en dat zo vlak voor de kerst! 4 kinderen verloren, dat moet een hel zijn!!
Idd maar hopen dat ze in hun slaap al gestikt zijn en er weinig van meegekregen hebben.
heel veel sterkte aan de nabestaanden Vriendjes zijn?

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:15

De hele stoep ligt vol met knuffels enzo, dat vind ik wel heel mooi, mijn zusje heeft er ook 1 neergelegd.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:39

Echt verschrikkelijk is dit! Scheve mond
Lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen als moeder. Ik heb er geen woorden voor..
Sterkte inderdaad voor de nabestaanden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:57

diep triest vier jonge kinderen is het leven er uit gerukt,erg veel sterkte voor de nabestaanden

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 23:49

VERSCHRIKKELIJK.... Verdrietig Verdrietig
Gaat voor deze ouders ooit de zon weer schijnen? Ik kan het me niet voorstellen... Wat een drama.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:08

Beter laat dan nooit maar ik kom er nu pas achter dat er hier een topic over is.

Ik heb het allemaal meegemaakt op het dorp zelf, naja de brand zelf niet. Maar ik werk daar in een dorpswinkel en het is een klein dorpje. De dorpsgenoten zijn zo bezorgt om de mensen en steunen hun echt met heel hun hart. Er is ontzettend veel geld opgehaald, zelf heb ik ook een potje gemaakt in het winkeltje waar ik werkte en ik heb op 1 dag 160 euro opgehaald. De mensen geven gul en in elke collecte bus doen ze weer wat.

Er wordt gezegd dat het gezin niet verzekerd is, maar gelukkig hebben ze inmiddels een huisje toegewezen gekregen en is er meer dan een ton opgehaald. Waar ook weer een team opgezet is, zodat het geld goed besteed gaat worden..

Het is echt verschrikkelijk voor deze mensen... De begravenis ook, poeh er waren echt moment als ik langs het restaurant en het huis kwam rijden dat je zo ontiegelijk veel medelijden voelt. Ik wilde zo graag iets voor die mensen doen.. Ik weet ook heel goed dat ze met al dat geld hun 4 lieve kinderen niet terug zullen krijgen, maar het is in ieder geval een beetje pijn verzachtigend. Want eerst konden ze niet eens hun kinderen begraven doordat er geen geld was.

Echt TE erg.

Als er mensen zijn die willen weten wat er precies die avond gebeurt ik mag je wel pb'en. Ik heb het van een collega'tje en haar ouders moesten die ouders opvangen tijdens en na de brand, dus lijkt me redelijk betrouwbaar.. Ik heb alleen nu niet echt de zin en moed om het in dit topic te zetten, het blijft namelijk een droevig onderwerp.

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:37

C_hristel schreef:
Ik heb het allemaal meegemaakt op het dorp zelf, naja de brand zelf niet. Maar ik werk daar in een dorpswinkel en het is een klein dorpje.

werk jij in de Golf?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 18:14

nee bij bliek