Heb er gewoon geen woorden voor...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimDai schreef:Nou ik vind wel dat het bewijst wat voor effect zo'n spel op mensen heeft. Dan kunnen mensen zeggen van niet maar ik ken meerdere gameliefhebbers die toch echt eng worden als ze een computerspelletje spelen. Zelfs agressief als ze verliezen.
Een flightsimulator leert mensen vliegen...een vechtsimulator leert mensen vechten. Ondanks dat veel mensen het hier waarschijnlijk niet mee eens zijn dat ik dit zo stellig beweer. Maar ik geloof er echt in dat geweldadige computerspelletjes hier wel mee te maken kunnen hebben.
En ook apart dat ze niet iemand van hun eigen grote uitkiezen. Dit is natuurlijk makkelijk winnen....of eigenlijk verliezen.
Sok schreef:A_lette schreef:En dat spel kan maar beter meteen uit de markt gehaald worden...
Lijkt me persoonlijk onzin.. Dat er 2 idioten zo dom zijn om het op mensen te testen hoeft toch niet te betekenen dat het maar aan het spel ligt?
maikeltje schreef:Ik werd kotsmisselijk bij het lezen van dit verhaal.
Moniek schreef:ik geloof dat merlyn manson ook de schuld kreeg van de schiet partij op columbine toen in amerika,dat vond ik toen ookal onzin!
xx_Irisje schreef:Die jongens hebben echt al een afwijking ergens gehad, daar heeft dat spel en de drank niks mee te maken..
Er staat echter dat ze het meisje een hartmassage hebben gegeven en onder de douche hebben gezet..
waarom onder de douche ??
patsur schreef:xx_Irisje schreef:Die jongens hebben echt al een afwijking ergens gehad, daar heeft dat spel en de drank niks mee te maken..
Er staat echter dat ze het meisje een hartmassage hebben gegeven en onder de douche hebben gezet..
waarom onder de douche ??
Hoe hebben ze haar in godsnaam in die douche gekregen? Denk niet dat het kind nog kon staan?