hond dood door vuurwerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: hond dood door vuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 12:18

OMG, wat een achterelijke *PIEEEP* gasten zeg!! Serieus, waar gaat het heen!!! Vuurwerk meten ze idd afschaffen!! Zeker vuurwerk gooiende gozers die zo vroeg al vuurwerk afsteken....

Wat een zieke wereld toch ook Verdrietig
Arme hond....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 12:46

Jemig, wat vreselijk. Dat arme dier. Inderdaad afschaffen dat vuurwerk.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 12:54

Ik heb al een hekel aan vuurwerk en begin ook steeds meer een gruwel tegen de mensheid te krijgen
en dit dikt het nog even aan!

Hier zijn ze ook al bezig met fikse bommen enz...en hier wonen ook van die etterbakken die poezen en weet ik veel wat voor dieren pesten met rotjes gooien

Nou ik kan je zeggen......als ik er 1 te pakken kan krijgen dan trap ik m met mijn kisten echt bont en blauw!
Ik weet dat je met geweld ook niet veel beter bent ,maar ze zijn anders echt niet op hun plaats te zetten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:10

Dat soort stelletje klootzakken mogen ze mij part direct wat aandoen. Ik heb zelf ook de neiging om die rotlui de nek om te draaien.
Ze hebben vanmiddag een rotje naar mijn kat gegooid, ze heeft last van haar oortjes en zit schichtig in een hoekje, nu is ze wat gekalmeerd en zit veilig bij mij op schoot. Ik moet niet zien wie dat soort dingen doet, ik bel de politie of ik draai ze eigenhandig de nek om.

Ik heb de mensheid sowieso niet al te hoog zitten jongeren vaak al helemaal niet en dan voorl de jeugdige jongens die stoer moeten doen.
Ik zit ook net te denken aan dat koolmeesje die ontploft op de telegraaf stond vorig jaar, doordat een snotaap een rotje in het vogelhokje had gesmeten Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 10:29

Ze moeten lui die zoiets uit vreten veel harder aan gaan pakken...daar wringt hem imo te schoen.
Stuur ze maar op een soort van werkkamp.
Ipv op straat hangen met de hand een sloot graven en de achterste kan hem weer dicht smijten...15 uur op een dag...
Kijken of ze dan daarna nog zin hebben in rotzooi schoppen...