( wordt ik al irritant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:@ RK
Ik denk niet dat dat de dingen zijn waar je perse direct geld uit moet halen, maar wat dacht je uit dingen als: defensie, onderzoek naar buitenaards leven, elk jaar nieuwe verkeersborden, etc. Daar kan echt wel wat minder in geïnvesteerd worden i.m.o.
Pellie schreef:runningkawa schreef:Denk dat veel criminelen eens achter de oortjes gaan krabben of overal schijt aan hebben nog wel leuk is....
die zijn dik in de minderheid hoor...
en kijk uit over je oordeel, je staat er dichterbij dan je soms denkt.
er gaat een hoop aan vooraf bij mensen die gesepareerd worden, en is er gevaarsindicatie. dan lukt het niet meer met praten, of andere methodes. het is heus niet leuk hoor, om iemand te moeten separeren, en bij elke separatie is er 24 uurs zorg van verpleegkundigen, behandelverantwoordelijke/gedragswetenschapper, psychiater, en dan natuurlijk nog de begeleiders.
ik lees dat er een hoop wordt afgegeven op dit stelsel, maar vertel maar eens hoe het dan wel moetik ben wel nieuwsgierig wat jullie zouden doen als je tijdens de behandeling/begeleiding van een client wordt aangevallen of is zo zelfdestructief dat het ernstig gevaar voor de persoon gaat opleveren.
Kanelly schreef:Oke leuk, de reacties!
schimmelig, je gaat bellen / piepen om versterking, prima. En dan?
Mooie omschrijving van 'jouw instelling'
Hamers hebben we helaas wel nodig, ook wij moeten wel eens wat repareren
Alles zacht bekleden, geniaal plan, zal een hoop schade voorkomenHelaas staat het niet zo huiselijk
Het meeste staat inderdaad al vast ( bedden / kasten e.d.) stoelen / salontafels / banken niet, dat eet zo lastig en maakt zo lastig schoon
Kortom, het houdt wat in
jaantsje schreef:Als ik het stuk lees dan zie ik dat de familie meerdere keren heeft gevraagd om de isolatie te beëindigen.
Hadden ze de papieren ingevuld dan was het waarschijnlijk anders gegaan!
Het komt op mij over als is er meer fout gegaan.
delerium schreef:Er is genoeg geld in de gehandicaptenzorg, het wordt alleen belachelijk uitgegeven.
Pellie schreef:RK, ik baseer dat op wat jij hier verteld. jij komt niet verder dan kreten als 'watjesgedoe', 'knuffelen voor slecht gedrag', 'crimineel zijn kies je' etc. Daarmee laat je het tegenovergestelde zien van wat de insiders weten, ik vraag me dan ook af waarop jouw woorden gebaseerd zijn; een bekende die in de bajes zit/zat? die toevallig past in jouw beeld van crimineel?