Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharona_ schreef:ik heb hem toen bij jensen gezien en daar kwam hij op mij wel over alsof hij de waarheid sprak....maar zoals ik het nu allemaal weer hoor weet ik het ook niet. Als hij er echt wat mee te maken heeft kan hij "goed"liegen inderdaad !
_sharona_ schreef:ik heb hem toen bij jensen gezien en daar kwam hij op mij wel over alsof hij de waarheid sprak....maar zoals ik het nu allemaal weer hoor weet ik het ook niet. Als hij er echt wat mee te maken heeft kan hij "goed"liegen inderdaad !
Nadya schreef:De waarheid moet naar boven komen, want het lijkt me vreselijk om je dochter zo te verliezen.... Ik zou helemaal hysterisch en kapot zijn, als ik niet zou weten wat er met mijn dochter gebeurd zou zijn. En ja, dan zou ik vast heel raar overkomen op mensen die mij niet kennen, maar ik zou er absoluut mijn levenswerk van maken om de waarheid te achterhalen.![]()
Anders zou ik geen rust meer hebben... Dus ik kan me iets bij het gedrag van die mensen voorstellen.
LindyH schreef:Filmpje op YouTube:
http://nl.youtube.com/watch?v=h91UYgOVROQ
Ik vind die moeder echt eng, vooral op het einde. Ik vind dit soort taal niet kunnen tegeover een verdachte. Is Maurice de Hond niet vandaag veroordeeld omdat hij hetzelfde heeft gedaan met 'de klusjesman'?
De waarheid moet boven tafel komen en die moeder moet niet doen alsof ze de waarheid al kent. Ze kan een leuke claim tegemoet zien als Joran straks onschuldig blijkt te zijn.
Ik zeg trouwens niet dat Joran het niet gedaan heeft ofzo, ik weet het gewoon niet. Ik wacht de waarheid af. Daarna hebben we nog alle tijd om boos te zijn op de dader.
gohya schreef:Ik zie géén moordenaar in Joran. Evenals in Lucia de B en die Laurens.[deventer moordzaak?]
gohya schreef:Ja dat klopt,waar je het nooit van zou verwachten is het juist wel! Maar ik zie in Joran een bange jongen.Maar kan ook goed zijn dat ik me vergis hoor.