Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbara_m schreef:Ik vind dit bericht wel heel erg overdreven. Ik weet welke mensen dit zijn waar is ingebroken, en waar dit topic over gaat.
Heeft jullie moeder/vader jullie niet een keer alleen gelaten, 's middags, wanneer de ouders even naar vrienden gaan die nog geen 100 meter uit de buurt wonen?
Niet erg aardig dit allemaal!
Barbara_m schreef:Ik vind dit bericht wel heel erg overdreven. Ik weet welke mensen dit zijn waar is ingebroken, en waar dit topic over gaat.
Heeft jullie moeder/vader jullie niet een keer alleen gelaten, 's middags, wanneer de ouders even naar vrienden gaan die nog geen 100 meter uit de buurt wonen?
Niet erg aardig dit allemaal!
Barbara_m schreef:Hoe hadden zij nou kunnen vermoeden dat ze nog terug zouden komen? Dit is gewoon vreselijk opgeblazen door de media.
Citaat:De inbraak heeft de jongen flink doen schrikken. Niet vreemd, want zaterdagavond hadden de dieven al geprobeerd om in de vrijstaande villa in te breken. Toen Robin de volgende dag geen zin had om met zijn ouders mee te gaan naar een strandtent in de buurt, instrueerde zijn vader hem om op z’n slaapkamer te blijven met de deur op slot en de telefoon bij zich. ,,Want misschien zouden ze terugkomen.’’ En dat gebeurde.
Miska schreef:Ik heb de ervaring gehad om een kindje niet volledig te mogen dragen en weet heel goed hoe het moedergevoel werkt!
Juist door de gehechtheid aan bepaalde dingen los te laten, ben ik het leven anders gaan bekijken en merk dat het een stuk makkelijker leeft!
KiWiKo schreef:mijn kind van 9 is ook alleen thuis soms........... maar mijn huis is totaal niet inbraakgevoelig, kan zelfs niet op slot![]()
![]()
maar ik woon met nog twee andere gezinnen in EEN boerderij, midden tussen de weilandendus kost zowizo al veel moeite om hier te komen, dan moet je nog langs de waakhond, en als je dat overleefd heb dan moet je nog langs mijn twee honden.........
neeeuh, bij mij inbreken zal niet snel gebeuren joh
Nadya schreef:Ben met je eens dat de media tegenwoordig een handje heeft van overdrijven.![]()
Lees de gemiddelde Telegraaf eens, wat een 'journalistieke' onzin zie je daarin staan....![]()
Elk verhaal heeft 2 kanten, soms wel eens 3, omdat de waarheid ook in het midden van beide kanten kan liggen.![]()
Wat ik alleen maar wilde zeggen is, dat in het ene geval het makkelijker loslaten is als iets gebeurt dan in het andere geval. Als mijn kind verkracht, mishandeld of doodgeslagen wordt door een mafketel, is dat lastig los te laten, hoor.