ik heb al verschillende keren gehad dat ik echt serieus het kwijl van onder mijn kin weg kon vegen..
Heb ik ook Maar die was wel op de grote dat ik mijn hoofd een beetje op zijn schouder kon leggen... Hij heeft het dus ook weer teruggekregen... Op een subtiele manier, dat wel
Haha de beste en lekkerste zoen die ik ooit gehad heb, krijg ik nu al bijna 7 jaar lang Moet wel zeggen dat als ik vroeger met een jongen zoende die er niets van bakte, was het snel over.
Heel erg grappig. En ik moet ook toegeven dat iemand die goed zoent bonus scoort. Maar hoe zit dat dan met iemand die eerst niet zo goed zoent, maar later toch wel een zoengod blijkt te zijn?
het is ook zo banketstaaf om tijdens het zoenen zo van 'Ja wacht eens even, je kwijlt, even me mond afvegen! ja en nu mag je weer, en denk eraan, minder kwijlen he '
mijn eerste zoen met mijn vriend was echt vreselijk, was helemaal van de waps en spontaan vergeten wat ik moest doen. ondanks die eerste slechte kus toch al een jaar samen, ik moet zeggen dat het nu ook 150% beter is maarre eerste kus zegt natuurlijk niet alles
Nou de kus met mijn eerste 'vriend' was vreselijk Hij had heel m'n lippen en een cm daarbuiten ondergekwijlt, en ook met z'n tong haalde hij rare fratsen uit.. God wat een afknapper. Durfde het kwijl ook niet af te vegen, dat staat ook zo banketstaaf he. Daarna nog wel 2x gezoend, maar geen verbetering. Dus dat was ook na 3 dagen over. Aw, wel zielig, was echt een leuke jongen. Maar ik heb nu serieus een zoen-fobie door hem, ik ben nu hardstikke bang dat ik net zo ga kwijlen als hem!! Whaha (al heb ik bij m'n vorige ex wel bewezen dat dit niet zo is ). Wow, ja vaag hoe zo'n zoen het zo kan bepalen. Maar wel een echte afknapper
Ik ben het er wel mee eens eigenlijk! Ik vind wel dat het zoenen moet 'klikken' , anders knap ik af en hoef ik al helemaal niet te weten hoe hij in bed is! Ach,soms weleens een foutje gemaakt, kon niet zoenen,en juist, in bed was hij ook vreselijk
Niet mee eens, mijn vriend had voor mij nog nooit een vriendin gehad en ook niet echt veel scharrels, dus om nou te zeggen dat ie een great kisser was... Maar alles valt te leren en heb er bijna een jaar later nog steeds geen spijt van Een van mijn exen kon wel prima zoenen maar dat is niet voor niks mijn ex, op bijna alle andere vlakken was het een stuk minder
Zeker weten wel! Iemand die slecht zoent hoef ik niet weer te zien.. en dan bedoel ik dus de kwijlgevallen enz. (de dramatische zeg maar). Mijn eerste vriend (inmiddels ex) was een goede zoener maar het nam tijdens de relatie af.. beetje wazig