Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wiifke schreef:ik heb al verschillende keren gehad dat ik echt serieus het kwijl van onder mijn kin weg kon vegen..
Maar die was wel op de grote dat ik mijn hoofd een beetje op zijn schouder kon leggen... Hij heeft het dus ook weer teruggekregen... Op een subtiele manier, dat wel

Moet wel zeggen dat als ik vroeger met een jongen zoende die er niets van bakte, was het snel over.
'
was helemaal van de waps en spontaan vergeten wat ik moest doen. ondanks die eerste slechte kus toch al een jaar samen, ik moet zeggen dat het nu ook 150% beter is
maarre eerste kus zegt natuurlijk niet alles
Hij had heel m'n lippen en een cm daarbuiten ondergekwijlt, en ook met z'n tong haalde hij rare fratsen uit.. God wat een afknapper. Durfde het kwijl ook niet af te vegen, dat staat ook zo banketstaaf he. Daarna nog wel 2x gezoend, maar geen verbetering. Dus dat was ook na 3 dagen over. Aw, wel zielig, was echt een leuke jongen. Maar ik heb nu serieus een zoen-fobie door hem, ik ben nu hardstikke bang dat ik net zo ga kwijlen als hem!! Whaha (al heb ik bij m'n vorige ex wel bewezen dat dit niet zo is
). Wow, ja vaag hoe zo'n zoen het zo kan bepalen. Maar wel een echte afknapper

Een van mijn exen kon wel prima zoenen maar dat is niet voor niks mijn ex, op bijna alle andere vlakken was het een stuk minder