Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Ketaki schreef:@ anique_ vaarding, wat bedoel je met eed
Artsen mogen niet zo maar het leven van een patient beeindigen en hebben de eed van hippocrates moeten afleggen dat zij ongeacht de patient altijd naar allerbeste vermogen moeten handelen om de beste zorg te verlenen en iemand niet te laten sterven.
MelanieB schreef:Het staat mischien nergens, maar het is redelijk duidelijk, ze is van de verdieping afgesprongen
Dat doe je niet voor de lol.
Arm kind, als het echt zelfmoordpleging was, mag ze van mij part nadat ze beter is weer de cel in...
detour schreef:MelanieB schreef:Het staat mischien nergens, maar het is redelijk duidelijk, ze is van de verdieping afgesprongen
Dat doe je niet voor de lol.
Arm kind, als het echt zelfmoordpleging was, mag ze van mij part nadat ze beter is weer de cel in...
Pas een beetje op met wat je schrijft hier, je kunt een hoop mensen enorm kwetsen. Probeer eens te lezen wat hier o.a. beschreven is, het is erg makkelijk om keihard te oordelen vanachter je p.c.
Als de mensen in de regering zo ontzettend zwart-wit zouden regeren zoals jij denkt, dan zou de maatschappij er alleen maar harder en naarder van worden.
Dela schreef:zelfmoordgedachten leidt mensen tot waanzin, maar het kan er bij mij gewoon niet in dat ze haar kind meeneemt..
Dela schreef:zelfmoordgedachten leidt mensen tot waanzin, maar het kan er bij mij gewoon niet in dat ze haar kind meeneemt..
Haffielover schreef:Wat een gestoorde mensen zijn er zeg...Een kind lijkt me juist een reden om het op te proberen te lossen, een reden om te blijven leven..In dit geval zeer triest voor het kindje en voor de mensen die het gezien hebben..