Bijenkorf ontruimd na val moeder en kindje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bijenkorf ontruimd na val moeder en kindje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:32

daniella, had het niet beter kunnen omschrijven Knipoog

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 23:15

daniella74 schreef:
Ketaki schreef:
@ anique_ vaarding, wat bedoel je met eed Bloos!

Artsen mogen niet zo maar het leven van een patient beeindigen en hebben de eed van hippocrates moeten afleggen dat zij ongeacht de patient altijd naar allerbeste vermogen moeten handelen om de beste zorg te verlenen en iemand niet te laten sterven.

oow oke.

dank je wel Haha! Pling Cool

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 10:54

Het staat mischien nergens, maar het is redelijk duidelijk, ze is van de verdieping afgesprongen
Dat doe je niet voor de lol.

Arm kind, als het echt zelfmoordpleging was, mag ze van mij part nadat ze beter is weer de cel in... Ach gut

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:59

Als ze ooit hersteld is ze daar nu net niet op de juiste plaats. Mensen zoals deze mevrouw moeten speciale begeleiding krijgen in een gespecialiceerde instelling die die zorg ook daadwerkelijk kan bieden zonder dat zij kans krijgt om opnieuw te proberen een eind aan haar leven te maken.
Ik praat haar daad absoluut niet goed maar dit is geen moord als in de voorkomende gevallen en daarom is de gevangenis geen goede omgeving voor dit soort mensen. We weten niet wat de achterliggende reden is geweest voor deze wanhoopsdaad en ik denk dat we daarom voorzichtig moeten zijn met wat we oordelen zonder de feiten te kennen.

Ook denk ik dat we rekening moeten houden in onze reacties met het feit dat mede-Bokkers wellicht in hun familie- en vriendenkring te maken hebben gehad met zelfdoding en daarom dingen misschien onbedoeld heel hard kunnen aankomen. Elkaar in de haren vliegen op een LDR-topic is tot daar aan toe maar dit soort topics dienen denk ik wat genuanceerder te worden behandeld.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 12:03

MelanieB schreef:
Het staat mischien nergens, maar het is redelijk duidelijk, ze is van de verdieping afgesprongen

Arm kind, als het echt zelfmoordpleging was, mag ze van mij part nadat ze beter is weer de cel in... Ach gut

Pas een beetje op met wat je schrijft hier, je kunt een hoop mensen enorm kwetsen. Probeer eens te lezen wat hier o.a. beschreven is, het is erg makkelijk om keihard te oordelen vanachter je p.c.

Als de mensen in de regering zo ontzettend zwart-wit zouden regeren zoals jij denkt, dan zou de maatschappij er alleen maar harder en naarder van worden.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:08

De moeder ligt nog steeds in coma, de kans is dus klein dat zij (volledig) zal herstellen van haar letsel.
Het is allemaal dieptriest.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:32

detour schreef:
MelanieB schreef:

Pas een beetje op met wat je schrijft hier, je kunt een hoop mensen enorm kwetsen. Probeer eens te lezen wat hier o.a. beschreven is, het is erg makkelijk om keihard te oordelen vanachter je p.c.

Als de mensen in de regering zo ontzettend zwart-wit zouden regeren zoals jij denkt, dan zou de maatschappij er alleen maar harder en naarder van worden.

Ja sorry, maar ik vind het echt zielig, voor het kind, het kan natuurlijk ook zijn dat ze iets had, dat ze gewoon niet nadacht Ach gut

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 15:59

Tuurlijk is het zielig voor het kind al zal het (gelukkig) waarschijnlijk weinig gevoeld hebben, dat is dan een schrale troost...

Waarschijnlijk heeft die mevrouw heel veel aan haar hoofd gehad en heeft ze heel veel nagedacht; de vraag is of deze vrouw wel de juiste hulp heeft gehad c.q. gezocht...

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 21:47

zelfmoordgedachten leidt mensen tot waanzin, maar het kan er bij mij gewoon niet in dat ze haar kind meeneemt..

mandiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 21:50

Ik heb er vandaag gelopen, en gekeken hoe hoog het was.
Ze had toch aardig moeten klimmen er zat nog een rand voor.
Maar toch wel vreemd als je daar loopt en je weet dat nog niet zo lang geleden er mensen dood/gewond zijn geraakt.
Veel mensen zag je ook naar benede kijken enzo.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 22:15

Dela schreef:
zelfmoordgedachten leidt mensen tot waanzin, maar het kan er bij mij gewoon niet in dat ze haar kind meeneemt..

Ik denk idd dat het voor ons niet te begrijpen is wat deze vrouw gedaan heeft en waarom.

Het zal ook moeilijk zjin geweest voor mensen die het hebben zien gebeuren. Hopelijk is daar slachtofferhulp voor.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 08:24

Dela schreef:

Schijnbaar leek haar dit de beste oplossing

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 10:49

Nu weet ik het zeker Lachen Mensen zijn gek aan het worden.
Heb hier echt geen woorden voor! Gewoon.. Tja Scheve mond Zoals ik al zei, geen woorden voor. Dit is te gek voor woorden!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:38

Wat een gestoorde mensen zijn er zeg...Een kind lijkt me juist een reden om het op te proberen te lossen, een reden om te blijven leven..In dit geval zeer triest voor het kindje en voor de mensen die het gezien hebben..

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 17:46

Ze heeft eerst haar baby naar beneden gegooid waarna zij snel erachteraan sprong!!!! Dus ze is niet gevalllen, geduwd of iets anders. Ze is volledig ' uit eigen wil' voor zover dat een eigen wil is, naar beneden gesprongen...

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 17:49

Wat erg!
Dat kindje is nog doodgegaan ook.. Ach gut

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 20:43

Mag ik nogmaals verzoeken om genuanceerd op dit topic te reageren en rekening te houden met gevoelens van medebokkers.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 15:47

Haffielover schreef:
Wat een gestoorde mensen zijn er zeg...Een kind lijkt me juist een reden om het op te proberen te lossen, een reden om te blijven leven..In dit geval zeer triest voor het kindje en voor de mensen die het gezien hebben..

Dan moeten die problemen wel op te lossen zijn, daar kun je erg wanhopig van raken en dus zo erg dat je geen andere uitweg meer ziet, dat is pas triest...