Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantal86 schreef:Het is nog maar woensdag vandaag, en in nog geen 1 week tijd zijn er echt gigantisch veel dode gevallen en/of gewonden door andersmans toe doen.
Bijvoorbeeld het familie drama in enschede
amsterdam enz
wat is er toch met nederland aan de hand, is het een hype of iets elkaar vermoorden of verwonden...
Tieneke schreef:Het is niet alleen zo in Nedeland. Het speelt over de hele Westerse wereld, denk ik
Ik gooi het gewoon op de verziekte maatschappij. Mijn docent geschiedenis kan er zo passioneel over vertellen, maar uiteindelijk vind ik wel dat hij ergens gelijk heeft: we zijn zo hebberig op alles en leren gewoon niet meer om tegenslag te accepteren/relativeren. Overal moet voor gevochten worden...
Hopelijk wordt het ooit weer beter.
katiavl schreef:Het is gewoon een feit dat als er bv oudermoord gepleegd is op één bepaalde plaats, dat er in die tijdspanne een predispositie is van nog oudermoorden. Wat voor land dat je gaat wonen tegenkomen ga je het toch
katiavl schreef:En er gebeuren veel meer moorden dan degene die in de krant staan, kwestie van veiligheidsgevoel of mischien teweinig plaats. Moordzaken is iets wat overal gebeurd
charily schreef:wij moeten als we naar t buitenland gaan,
ons houden aan de regeltjes van dat land en als t even kan ook hun geloof.
maar veel buitelanders(spreek hier niet over alle, maar ken er veel)
die krijgen een verblijfsvergunning, uitkering en supsidie dit en dat,
en hebben het breder dan de gemiddelde nederlander..
voor de moslims komt er nog is een extra moskee,
maar als ik naar een moslim land ga, bouwen hun toch ook geen kerk voor mij,
geven me een uitkering en supsidies,
nee je ziet maar hoe je je red..
dat is het gevoel dat ik krijg
niet aanvallend bedoeld voor de eventuele buitenlanders hier die wel werken.