Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yuna schreef:Ik vind snel rijden op een openbare weg helemaal niet stoer.Op een circuit is een heel andere zaak natuurlijk. Maar op de openbare weg? Ik denk dan gewoon steeds "Ach weer eentje die wanhopig probeert iets te compenseren." Wat imho toch niet lukt.
En om dan zoals de kerel in het artikel het dan nog in niet heldere toestand te doen...Nee, die mogen ze zijn rijbewijs wel afpakken.
En BMW ziet zo'n mensen idd ook liever in andere wagens...Er is stilletjesaan een (helaas vaak terrecht) vooroordeel over BMW bestuurders.
Yuna schreef:Ik vind snel rijden op een openbare weg helemaal niet stoer.Op een circuit is een heel andere zaak natuurlijk. Maar op de openbare weg? Ik denk dan gewoon steeds "Ach weer eentje die wanhopig probeert iets te compenseren." Wat imho toch niet lukt.
En om dan zoals de kerel in het artikel het dan nog in niet heldere toestand te doen...Nee, die mogen ze zijn rijbewijs wel afpakken.
En BMW ziet zo'n mensen idd ook liever in andere wagens...Er is stilletjesaan een (helaas vaak terrecht) vooroordeel over BMW bestuurders.
Misser schreef:Yuna schreef:Ik vind snel rijden op een openbare weg helemaal niet stoer.Op een circuit is een heel andere zaak natuurlijk. Maar op de openbare weg? Ik denk dan gewoon steeds "Ach weer eentje die wanhopig probeert iets te compenseren." Wat imho toch niet lukt.
Ik zal dus ook nooit een BMW willen, idd om het type wat er standaard in rijdt... Wat wil je bewijzen, vraag ik me ook weleens af.
tamorka schreef:Ik denk dat je zowiezo een beetje een autofreak moet zijn om dat te begrijpen.
tamorka schreef:Yuna is dus geen autofreak en geniet dus ook niet zo van het rijden in een auto zoals een autofreak dat doet. Voor haar is een auto een vervoersmiddel zoals voor de meesten (ook voor mij hoor).
Yuna schreef:En Tamorka, ik ben dan zelf geen overdreven autofreak maar een zeer goede vriend van me wel (die zit zelfs vaak op circuit, puur hobbymatig wel) en die heeft toch ook geen goed woord voor zo'n acties over. Als je écht kunt rijden, denk je immers niet dat je zo ook maar iets bewijst behalve dan dat je een goede auto hebt...En dat zien de mensen ook wel als je normaal aan het rijden bent.
En ik ben geen overdeven autofreak nee, maar mijn auto is meer dan een vervoersmiddel voor mij.
Zeggen dat ik het dan niet begrijp is imho zeggen dat je niet begrijpt wat geluk betekent tenzij je regelmatig high zou worden ofzo. Ben ik het dus niet zo mee eens
Yuna schreef:Tuurlijk dat de grote mannen van BMW dat gaan zeggenImage building immers belangrijk, he
En aaaah, ok nu ben ik mee Moniek. Dan is het inderdaad wel grappig *gniffelt mee*
En Tamorka, ik ben dan zelf geen overdreven autofreak maar een zeer goede vriend van me wel (die zit zelfs vaak op circuit, puur hobbymatig wel) en die heeft toch ook geen goed woord voor zo'n acties over. Als je écht kunt rijden, denk je immers niet dat je zo ook maar iets bewijst behalve dan dat je een goede auto hebt...En dat zien de mensen ook wel als je normaal aan het rijden bent.
En ik ben geen overdeven autofreak nee, maar mijn auto is meer dan een vervoersmiddel voor mij.
Zeggen dat ik het dan niet begrijp is imho zeggen dat je niet begrijpt wat geluk betekent tenzij je regelmatig high zou worden ofzo. Ben ik het dus niet zo mee eens
_Skess_ schreef:Alhoewel Jeremy Clarkson niet zo te spreken was over deze auto, behalve als je de M knopt indrukt, dan gaat een wereld voor je open
_Skess_ schreef:Klopt....alhoewel Jeremy Clarkson niet zo te spreken was over deze auto, behalve als je de M knopt indrukt, dan gaat een wereld voor je open
Wat een gek zeg...280km per uur hoe dom kun je zijn! Goed dat die is opgepakt! Hoop dat hij zijn rijbewijs ook kwijt is!
Fiffill schreef:_Skess_ schreef:Klopt....alhoewel Jeremy Clarkson niet zo te spreken was over deze auto, behalve als je de M knopt indrukt, dan gaat een wereld voor je open
Wat een gek zeg...280km per uur hoe dom kun je zijn! Goed dat die is opgepakt! Hoop dat hij zijn rijbewijs ook kwijt is!
Dat dacht ik meteen bij die opmerking, had die aflevering ook gezien
Moniek schreef:juist je pakt de stier bij de horens.
een m5 heeft een top van 330 dat kan je bijna op geen een circuit goed rijden omdat er veel bochten inzitten waardoor je ook niet goed kan remmen.
Een formule 1 auto kan dit wel omdat dit een totaal andere auto is maar een m5 heeft iets meer tijd nodig voor het remmen.
Dus ja een lang stuk is beter!