Man raast over A4 met 280 kilometer per uur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Re: Man raast over A4 met 280 kilometer per uur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:06

Zo hard als je wilt, behalve bij de grote steden. Daar is een limiet van 130km p/u

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:07

Daar is op sommige wegen geen limiet. dus....

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:08

Yuna schreef:
Ik vind snel rijden op een openbare weg helemaal niet stoer. Lachen Op een circuit is een heel andere zaak natuurlijk. Maar op de openbare weg? Ik denk dan gewoon steeds "Ach weer eentje die wanhopig probeert iets te compenseren." Wat imho toch niet lukt. Haha!
En om dan zoals de kerel in het artikel het dan nog in niet heldere toestand te doen...Nee, die mogen ze zijn rijbewijs wel afpakken.

En BMW ziet zo'n mensen idd ook liever in andere wagens...Er is stilletjesaan een (helaas vaak terrecht) vooroordeel over BMW bestuurders.

Ik zal dus ook nooit een BMW willen, idd om het type wat er standaard in rijdt... Ondanks dat ze duur zijn, vind ik ze vrij ordinair.
Laatst bijgewerkt door Exit13 op 17-10-07 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:08

Yuna schreef:
Ik vind snel rijden op een openbare weg helemaal niet stoer. Lachen Op een circuit is een heel andere zaak natuurlijk. Maar op de openbare weg? Ik denk dan gewoon steeds "Ach weer eentje die wanhopig probeert iets te compenseren." Wat imho toch niet lukt. Haha!
En om dan zoals de kerel in het artikel het dan nog in niet heldere toestand te doen...Nee, die mogen ze zijn rijbewijs wel afpakken.

En BMW ziet zo'n mensen idd ook liever in andere wagens...Er is stilletjesaan een (helaas vaak terrecht) vooroordeel over BMW bestuurders.

Ik bedoelde eigelijk omdat hij gepakt is dat hij daarom een slechte reclame makkte over bmw een bmw hoort immers altijd sneller te zijn,,ja ik ben flauw sorry Haha! Ach gut
ja klopt bmw word niet gekocht door je slome buurman dit zijn autos die door een bepaald publiek word gekocht.
Ik heb eens een van de grote mannen van bmw gesproken ik vroeg hem over het verschil tussen bijvoorbeeld mercedes en bmw,hij legde heel leuk uit,,,,in een mercedes word je gereden en in een bmw moet je rijden.

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:09

Ik denk dat je zowiezo een beetje een autofreak moet zijn om dat te begrijpen.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:10

Misser schreef:
Yuna schreef:

Ik zal dus ook nooit een BMW willen, idd om het type wat er standaard in rijdt... Wat wil je bewijzen, vraag ik me ook weleens af Haha!.

waarom zal ik iets willen bewijzen? je snapt de intentie niet om in zo'n auto te rijden het is gewoon een gevoel zoals hans teeuwen dat zal zeggen haha.
Gevoel van veel kracht en het gevoel van echt rijden.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:11

tamorka schreef:
Ik denk dat je zowiezo een beetje een autofreak moet zijn om dat te begrijpen.

ja je moet dat in je hebben denk ik.
iemand die niks met autos heeft word niet warmer of kouder van een bmw of fiat punto

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:12

Yuna is dus geen autofreak en geniet dus ook niet zo van het rijden in een auto zoals een autofreak dat doet. Voor haar is een auto een vervoersmiddel zoals voor de meesten (ook voor mij hoor).

Caresse07

Nee he was ik weer vergeten om de garage af te sluiten gisteren, hebben ze mijn BMW geleend om mee te racen Haha!

Nu even serieus dan: ik vind het sowieso al heel knap dat iemand 280 op de Nederlandse wegen kan rijden hoor, moet dan toch wel heel erg rustig geweest zijn en dat is maar goed ook, jee wat een ellende dit portret had kunnen aanrichten Nagelbijten / Gniffelen

SAKKIA

Tja ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er ook niet echt vrolijk van wordt als ik dit lees Snap ook niet dat mensen hier het allemaal zo stoer e.d. vinden
Oke er is niks gebeurd, maar hij reed wel op de openbare weg en in een vingerknip is er dan wel wat gebeurd Knipoog

Ik snap de vooroordelen over BMW en ik kan daar ook helemaal in mee gaan en ik snap dan ook niet dat mensen dat ook nog vol trots bevestigen

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:14

tamorka schreef:
Yuna is dus geen autofreak en geniet dus ook niet zo van het rijden in een auto zoals een autofreak dat doet. Voor haar is een auto een vervoersmiddel zoals voor de meesten (ook voor mij hoor).

Ik zie de meeste autos ook gewoon als een vervoers middel maar bij sommige zie ik iets anders.
ik heb respect voor hoe het gemaakt is en een heerlijk gevoel van genieten als ik in zo'n machine rijd.
nee is dan is het meer dan een boodschappen auto.

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:17

Tuurlijk dat de grote mannen van BMW dat gaan zeggen Haha! Image building immers belangrijk, he Knipoog

En aaaah, ok nu ben ik mee Moniek. Dan is het inderdaad wel grappig *gniffelt mee* Haha!

En Tamorka, ik ben dan zelf geen overdreven autofreak maar een zeer goede vriend van me wel (die zit zelfs vaak op circuit, puur hobbymatig wel) en die heeft toch ook geen goed woord voor zo'n acties over. Als je écht kunt rijden, denk je immers niet dat je zo ook maar iets bewijst behalve dan dat je een goede auto hebt...En dat zien de mensen ook wel als je normaal aan het rijden bent.
En ik ben geen overdeven autofreak nee, maar mijn auto is meer dan een vervoersmiddel voor mij.
Zeggen dat ik het dan niet begrijp is imho zeggen dat je niet begrijpt wat geluk betekent tenzij je regelmatig high zou worden ofzo. Ben ik het dus niet zo mee eens Lachen

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:23

Yuna schreef:
En Tamorka, ik ben dan zelf geen overdreven autofreak maar een zeer goede vriend van me wel (die zit zelfs vaak op circuit, puur hobbymatig wel) en die heeft toch ook geen goed woord voor zo'n acties over. Als je écht kunt rijden, denk je immers niet dat je zo ook maar iets bewijst behalve dan dat je een goede auto hebt...En dat zien de mensen ook wel als je normaal aan het rijden bent.
En ik ben geen overdeven autofreak nee, maar mijn auto is meer dan een vervoersmiddel voor mij.
Zeggen dat ik het dan niet begrijp is imho zeggen dat je niet begrijpt wat geluk betekent tenzij je regelmatig high zou worden ofzo. Ben ik het dus niet zo mee eens Lachen

Ik heb het niet over het gedrag van die vent die 280 rijdt op de openbare weg. Als je kunt lezen had je gezien dat ik dat echt niet goedkeur, dus dat staat hier even helemaal los van.

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:41

Yuna schreef:
Tuurlijk dat de grote mannen van BMW dat gaan zeggen Haha! Image building immers belangrijk, he Knipoog

En aaaah, ok nu ben ik mee Moniek. Dan is het inderdaad wel grappig *gniffelt mee* Haha!

mmm snap je post niet helemaal.
maar zoals ik al zei ik heb niks te bewijzen waarom zou ik?
ik vind het leuk en het geeft een geweldig gevoel en dat doe ik voor mezelf en niemand anders.

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:48

Mijn eerste zin sloeg op de vergelijking mercedes en BMW door een grote man van BMW. Lachen Mijn tweede zin op je grapje dat hij dan niet gepakt had mogen worden Knipoog

Laatste gedeelte was als antwoord op Tamorka, en wat betreft dat bewijzen dat sloeg niet specifiek op jou hoor, sorry als dat zo over kwam, het sloeg gewoon op mensen die zo gevaarlijk snel rijden op openbare wegen.
Kan het gevoel zeker begrijpen hoor, maar imho als je verantwoordelijk bent, ga je dat gevoel halen door rondjes te doen op het circuit. En niet zoals die man uit het artikel op de openbare weg. Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:51

wow wat een idioot hoge snelheid zeg,ik dacht dat ik erg was.
hardste wat ik ooit reed wat in een Mercedes S van een vriend,180 km/pu

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:54

ooh ok ik ben weer bij haha
nee je gaat niet zomaar en al helemaal niet onder invloed zo hard knallen.
maar als je dat wel doet bijvoorbeeld op een verlaten stuk ofzo ja dan heb ik daar minder moeite mee.
En verder het circuit natuurlijk ,alleen balen dat je dan niet verzekerd bent,als je dan je auto in de prak rijd kost je dat met een m5 dan al snel 130 duizend eurotjes Huilen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:59

_Skess_ schreef:
Alhoewel Jeremy Clarkson niet zo te spreken was over deze auto, behalve als je de M knopt indrukt, dan gaat een wereld voor je open Clown

Was dat deze? Haha!
Tja, dan wil je de M knop toch ook even goed testen. Nagelbijten / Gniffelen

Maar goed, wel levensgevaarlijk om met zo'n snelheid te rijden.. Hij zal maar tegen een ander aanrijden.. Scheve mond

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:13

Volgens mij is er dus niemand die de rijkunsten van deze (slaap/drugs) dronken bestuurder goedkeurt. Dus als we het daar allemaal over eens zijn, dan scheelt dat weer een discussie en aanvallen op elkaars mening Clown

Overigens kijk ik ook wel een beetje anders tegen het verhaal nu er BMW staat, als er Nissan Micra had gestaan was het natuurlijk een heel ander verhaal geweest Knipoog

Nu is het echt wel een beetje ´Zo´n auto vraagt er ook om!´ Dat betekent nog niet dat het goed te keuren is dat de bestuurder de vraag ook beantwoordt..

Overigens, wie begonnen er over scheuren doe je maar op het circuit? Met 280 km/h de bochten door gaat niet goedkomen, kun je toch echt beter een lang recht stuk voor uitkiezen als je het al wil uitproberen.. En dan bij voorkeur niet in NL Knipoog

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:16

_Skess_ schreef:
Klopt....alhoewel Jeremy Clarkson niet zo te spreken was over deze auto, behalve als je de M knopt indrukt, dan gaat een wereld voor je open Clown

Wat een gek zeg... Nagelbijten / Gniffelen 280km per uur hoe dom kun je zijn! Goed dat die is opgepakt! Hoop dat hij zijn rijbewijs ook kwijt is!

Dat dacht ik meteen bij die opmerking, had die aflevering ook gezien Haha!

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:18

juist je pakt de stier bij de horens.
een m5 heeft een top van 330 dat kan je bijna op geen een circuit goed rijden omdat er veel bochten inzitten waardoor je ook niet goed kan remmen.
Een formule 1 auto kan dit wel omdat dit een totaal andere auto is maar een m5 heeft iets meer tijd nodig voor het remmen.
Dus ja een lang stuk is beter!

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:21

Fiffill schreef:
_Skess_ schreef:
Klopt....alhoewel Jeremy Clarkson niet zo te spreken was over deze auto, behalve als je de M knopt indrukt, dan gaat een wereld voor je open Clown

Wat een gek zeg... Nagelbijten / Gniffelen 280km per uur hoe dom kun je zijn! Goed dat die is opgepakt! Hoop dat hij zijn rijbewijs ook kwijt is!

Dat dacht ik meteen bij die opmerking, had die aflevering ook gezien Haha!

Jeremy is steengoed en heeft het vaak ook goed ,alleen moet je voorstellen dat hij geen bmw liefhebber is dat is die kleine wel.
en hij rijd alleen maar auto's van dit caliber dus hij kan makkelijker zeiken dan wij.
voor ons als bmw liefhebber is het een monster waar idd iets minder computer dingetjes aan hadden gemogen.
over de 507 pktjes ben ik dik tevree Afgod Ja

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:21

Moniek schreef:
juist je pakt de stier bij de horens.
een m5 heeft een top van 330 dat kan je bijna op geen een circuit goed rijden omdat er veel bochten inzitten waardoor je ook niet goed kan remmen.
Een formule 1 auto kan dit wel omdat dit een totaal andere auto is maar een m5 heeft iets meer tijd nodig voor het remmen.
Dus ja een lang stuk is beter!

Dan race je toch lekker over de A4 naar het buitenland, op naar het lange rechte stuk Cool

Ik had de A4 er niet voor uitgekozen, wat een idioot

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:27

nee de a4 had ik er ook niet voor uitgekozen en zal zeker naar duitsland gaan.
Maar wat me hier opvalt de a4 is niet goed gevaarlijk teveel mensen maar duitsland is wel goed omdat het dus mag.
beetje rare redenatie vind ik.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:30

Ja, dat snap ik ook niet helemaal Verward
Racen doe je maar ergens waar het kan en waar geen andere auto's rijden.