Steekpartij school Amsterdam!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re: Steekpartij school Amsterdam!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 23:21

je hoort het niet te denken, maar totaal niet verkeerd dat hij flink verrot geslagen is voor hij afgeleverd is bij de politie..

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 23:25

o0marije0o schreef:
Iemand vermoorden is iemand vermoorden. Hoe jong je ook bent..Vind een levenslange straf daarbij horen..(wat vaak alsnof maar 6 jaar is ofzo omdat je bij goed gedrag na 1/3 e van je straf al vrij gelaten wordt Clown )

Daar heb je inderdaad gelijk in.
ziekelijk dit gewoon heb er geen woorden voor.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:52

En dan dus keihard volhouden op tv dat er geen 2 groepen zijn en dat alles goed gaat in die wijk... als dit gebeuren goed gaan wordt genoemd... wat is dan in hun ogen slecht gaan met de wijk...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:59

Adriana schreef:
En dan dus keihard volhouden op tv dat er geen 2 groepen zijn en dat alles goed gaat in die wijk... als dit gebeuren goed gaan wordt genoemd... wat is dan in hun ogen slecht gaan met de wijk...

Is normaal, dat doen ze altijd net zoals ze op school ook altijd braaf waren enzo. Is iets dat je altijd ziet

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:37

Het is zo'n goeie school dat de politie meerdere keren per jaar de kluisjes moet controlleren op wapens.

En één van de leerkrachten zei gisteravond nog in het nieuws dat ze juist zo uitkeken naar het suikerfeest.

Doen autochtone scholen tegenwoordig ook al aan suikerfeest?

Nee, voor mij is het gewoon weer 1 + 1 = 2

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:33

_LoT_GiN_ schreef:
ik weet niet of er 2 groepen waren, maar uit de verhalen die rondgaan, lijkt het er wel op.
de jongen die het slachtoffer filmde, werd in elkaar geslagen door een oudere jongen die zijn jongere broertje verloren was ( waardoor weet ik niet), maar het schoot hem ook inderdaad in het verkeerde keelgat.

verhalen die gehoord zijn geloof ik niet zo in, ook niet die 2 verhalen die hierboven worden verteld.
feiten, geen "ik heb gehoord" verhalen

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 17:22

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 17:34

Weer steekpartij op schoolHet onderwijs anno 2007. Gisteren al een dode scholier en zojuist werd bekend dat vanochtend op een VMBO in de gezellige volkswijk Rotterdam-West weer twee mensen zijn verwond door een scholier. Het gaat om de 51-jarige adjunt-directrice van de school en een 15-jarige leerling. De verdachte, eveneens 15 jaar, is aangehouden en zit vast. De aanleiding is onenigheid in een eerder stadium. Lees de twee scholieren kregen ruzie op Partypeeps en die werd vervolgens in real life uitgevochten. De adjunct-directrice die ertussen sprong, raakte evenals het slachtoffer gewond aan armen en gezicht. Hun toestand is niet levensbedreigend

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 18:16

die mag dus ook papiertjes rapen

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 18:18

Tjaa,, het gebeurd vaak de laatste tijd! echt onbegrijpelijk hoe sommige mensen het in hun hoofd halen Boos!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 18:25

De school is wel goed hoor Lachen. Staat altijd bekend als een goede school die mee denkt/leeft met de wijk.

Dit kan op iedere school gebeuren, dit ging zo snel, zo plotseling en onverwacht dat kan je gewoon heel moeilijk voorkomen. Bij ons zijn er ook ooit een groep jongens de school ingestormt en begonnen daar mensen in elkaar te slaan ed. Terwijl er nooit problemen waren bij ons op school. Tis wel al een tijdje terug gebeurt, die jongens zaten niet bij ons op school, maar een daarvan had een sneeuwbal tegen zich aangekregen, waarscheinlijk per ongeluk.. Scheve mond

Toen was er ook politie ed bij.

xDramaQueen schreef:
Verhalen die gehoord zijn geloof ik niet zo in, ook niet die 2 verhalen die hierboven worden verteld.
feiten, geen "ik heb gehoord" verhalen

De mensen waar ik het van gehoord heb vertelde gewoon de waarheid, in dit topic word het ook nog is bevestigt door iemand anders dat mijn verhaal klopt.

Ben er vandaag weer langs gekomen, er branden allemaal kaarsjes en er lagen bloemen ed. En er stonden camera ploegen en politie etc. Athans sochtends vroeg. Er stonden ook groepjes jongens, niet veel maar een paar heel dicht bij elkaar. En smiddags liepen er overal huilende mensen met armen om elkaar heen over het station.. Je werd er heel somber van .

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 19:10

dit is togh niet normaal
waar gaat de wereld heen
14 jaar :|
vind het gewoon eng, zou het maar een kammeraad van je zijn

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 19:14

Kapi_Dust schreef:
Hoe gek is de wereld, nu gebeurt het ook al in rotterdam
http://www.nu.nl/news/1271729/14/Tiener ... _neer.html

Dit wou ik ook net erbij posten in dit topic. Hoorde het op t 6uur journaal. Vréselijk..waar gaat het naartoe in dit land
Het gevolg hiervan is dat mensen het eens goed zat worden. Strenge aanpak in dit land willen en massaal op wilders gaan stemmen omdat hij de enige is die voor een harde aanpak is en n grote b*k heeft.
Maar moet er niet aan denken wat er gebeurt als zo'n iemand aan de macht komt..dan wordt t zo n burgeroorlog in t o zo leuke iedereen heeft meningsvrieheid/religie vrijheid / enz vrijheid landje