Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamorka schreef:Nieuw is het fenomeen van de 'player': ouderejaars die zoveel mogelijk brugklassers het bed in proberen te krijgen. "Deze brugklassers worden ltd's genoemd: lust-, tast- en dumpobjecten. Scholen weten precies om wie het gaat, maar spreken nooit de jongens erop aan. Wij vinden dat scholen dat wel moeten doen", legt Visser uit.
Kledingregels
tamorka schreef:Ik geloof best dat je wel wat van hun leefwereld af weet, maar bij dit soort zaken:tamorka schreef:Nieuw is het fenomeen van de 'player': ouderejaars die zoveel mogelijk brugklassers het bed in proberen te krijgen. "Deze brugklassers worden ltd's genoemd: lust-, tast- en dumpobjecten. Scholen weten precies om wie het gaat, maar spreken nooit de jongens erop aan. Wij vinden dat scholen dat wel moeten doen", legt Visser uit.
Kledingregels
zullen ze jou echt niet betrekken!
Citaat:"Leerlingen etaleren borsten en billen alsof het niks is"
Citaat:Het APS vindt dat er kledingregels mogen komen voor leerlingen, niet alleen tijdens lesuren, maar ook voor schoolfeesten. Op de feestjes moet volgens de organisatie paal en perk worden gesteld aan "openlijke vrijpartijen".
tamorka schreef:.
Waarom word je eigenlijk Laura Booty genoemd? Wat wil dat zeggen?
lottehorse schreef:Bij mij op school is er al een voorschrift! En ik denk dat het wle goed is. soms lopen ze gewoon in topjes rond! of dingen waarin je hun tie*ten gewoon ziet zitten! dus kom op. en dan tegen me kaar aan schuren.. tja hoord er een beetje bij he. maarja het licht er ook aan hoe ver je zelf gaat natuurlijk als het daar bij blijft. opelijk vrijen op school.. tja dat lijkt mij ook niet echt wat
. wij mogen niet eens zoenen op school haha
Sannii schreef:bij ons mogen we geen broeken of rokken dragen die korter zijn dan een duimlengte boven de knie.
Spaghettibloesjes mogen ook niet, alleen bloesjes met een dikke schouderbedekking (3 vingerbreedtes dik)
bloesjes waarin je je tieten half laat zien mogen ook niet.
UpToDance schreef:Omdat ik niet echt plat ben van achter om het zo maar te zeggen, vertaling is Laura bil.