Britse opa wordt spermadonor voor schoondochter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: Britse opa wordt spermadonor voor schoondochter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:31

goeroe schreef:
Dat kind kan toch ook gepest worden als hij/zij helemaal niet weet wie zijn/haar vader is? Of als hij/zij flaporen heeft, of een bril krijgt, of een verkeerd merk kleding draagt? Als je zeker wilt weten dat je kind later nooit gepest zal worden kun je er denk ik beter niet aan beginnen. Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, er is een kans dat het kind er mee gepest zal worden. Maar dit zou voor mij geen overtuigende reden zijn om het niet te doen. Lachen

Dat vind ik een hele flauwe reden, daar zou ik het niet voor laten!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 17:13

MamboBeach schreef:
goeroe schreef:
Dat kind kan toch ook gepest worden als hij/zij helemaal niet weet wie zijn/haar vader is? Of als hij/zij flaporen heeft, of een bril krijgt, of een verkeerd merk kleding draagt? Als je zeker wilt weten dat je kind later nooit gepest zal worden kun je er denk ik beter niet aan beginnen. Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, er is een kans dat het kind er mee gepest zal worden. Maar dit zou voor mij geen overtuigende reden zijn om het niet te doen. Lachen

Dat vind ik een hele flauwe reden, daar zou ik het niet voor laten!

Dat is toch mijn punt? Tong uitsteken

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 17:51

coco25 schreef:
Ik vindt het wel appart verhaal hoor Nors opkijken Ik begrijp dat het dan wel familie is maar je opa die zijn sperma leent..

Hij hoeft het heus niet terug hoor Haha!

Soda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 12:15

buster4ever schreef:
gadverdamme draag je een koter van je familie gadver...
echt smerig moet er niet aan denken iew jakkie

Natuurlijk niet. Het is een koter van de familie haar man, dat is toch geen bloedverwant? Ik zie het probleem niet zo. Als dit voor die mensen een goede oplossing is, dan is dat toch prima? Je wilt kinderen en je kan ze niet krijgen, dan is KI één van de mogelijkheden. Iemand zegt hier: adopteer dan een kind. Hoe weet je nou dat een mogelijkheid is voor deze mensen. Misschien zijn ze te oud of hebben ze de financiële mogelijkheden niet. Daar kun je niet zo maar over oordelen vanachter je computer.

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 13:56

reininglover Nagelbijten / Gniffelen Die was wel grappig.

En ik vind het wel logisch, zo heb je toch 'bijna' het kind van je man. Kan er geen probleem in zien eigenlijk, toch beter zo dan van een volslagen vreemde?