Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Juist....gewoon kas spekken...anders kunnen hun eigen loonsverhogingen niet door gaan...
tamorka schreef:JA, ik snap daarom ook niet dat mensen iedere keer beginnen over het milieu! Er zijn grotere milieuvervuilers en die worden ook niet aangepakt. En waren ze nu ECHT begaan met het milieu, dan maakten ze het rijden op gas een stuk betaalbaarder. Want dat is het milieuvriendelijkste. MAar dat doen ze niet. Dus het gaat alleen maar om 1 ding: en dat is geld.
Maik79 schreef:Heb ik het goed begrepen als de accijns per liter brandstof wel € 0,01 omhoog gaat? Dat valt me nog best mee. Misschien dat mensen dan inderdaad eens vaker het OV pakken. En nee, zo slecht is dat nog niet. Ik zit dagelijks een half uurtje in de trein van Leiden naar A'dam, kan vrijwel altijd zitten, en zie ongelofelijk veel auto's op de snelweg in de file hun uitlaatgassen de lucht in spuiten. Ik vraag me nog steeds vol verwondering af waarom die mensen tòch de auto willen pakken, er in hun eentje in zitten terwijl het dan echt wel uit kan om de trein te pakken.
Ik zou me dan meer druk maken over de BTW stijging van 19% naar 20%... Maar in context valt ook dat weer mee, als je ziet dat tegelijkertijd de WW-premie voor werknemers wordt afgeschaft. Oh en da's pas per 1-1-2009...
Kafue schreef:Zonnebloemolie klinkt goed, zie mezelf al savonds staan alle vrachtwagens bij te vullen met flesjes van 1 liter zonnebloemolie, ha ha ha ben ik mooi effe mee zoet.
Nee alle gekheid op een stokje we moeten gewoon allemaal tekenen. De klos met Bos betekend dat je op alle fronten de klos bent. En zonder transport staat alles stil.
Die pallet paardenvoer komt dan ook niet meer bij je op stal, want als we niet transporteren komt het graan niet eens bij de fabriek, und und und zo gaat het maar door.
En dan krijgt de regering loonsverhoging van ik geloof 10% en wij burgers moeten dat ophoesten, bah bah bah.
Moet je eens kijken wat er allemaal nu al duurder is geworden.
LiNdA1986 schreef:katiavl schreef:Een milieuvriendelijke auto kopen, moet je niet eens tax betalenIk zou zelfs met geen andere willen rijden, ben erg trots op de deze dat ik men steentje bijdraag
![]()
Wereld heeft genoeg last van onze vervuiling
Helaas heeft niet iedereen het geld voor een milieuvriendelijke auto....
katiavl schreef:katiavl schreef:Een milieuvriendelijke auto kopen, moet je niet eens tax betalenIk zou zelfs met geen andere willen rijden, ben erg trots op de deze dat ik men steentje bijdraag
![]()
Wereld heeft genoeg last van onze vervuiling
Helaas heeft niet iedereen het geld voor een milieuvriendelijke auto....
katiavl schreef:[
de niet milieu vriendelijke komen duurder uit, maar nogmaals ik vind het puur voor mezelfik zou niet met een milieu onvriendelijke willen rijden
ninja2 schreef:Maar ja allemaal PVDA en Sp stemmen nu merk je het he.
MISTRAL94 schreef:katiavl schreef:[
de niet milieu vriendelijke komen duurder uit, maar nogmaals ik vind het puur voor mezelfik zou niet met een milieu onvriendelijke willen rijden
Niet iedereen heeft die keus
katiavl schreef:katiavl schreef:[
Niet iedereen heeft die keus
katiavl schreef:mensen die geen keus hebben rijden ook niet met een veel verbruikende en vervuilende wagendat kost teveel geld
Maar goed de nederlanders hier zagen ook dat ze 35 euro aan speciale vuilzakken moeten geven, en nemen hun vuilnis mee naar nederland om niet appart te moeten dumpen. Net zoals je hier de plasticke winkel zakken moet kopen, voor milieubesparing hoor je ook klachten over![]()
dus mischien zijn jullie niet milieuminded![]()