Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Waar ik het absoluut niet mee eens zijn, zijn de wachtgelden
6 weken meedraaien als kamerlid en dan gelijk 2 jaar wachtgeld mogen opstijken.
patsur schreef:Ik stem Wilders
Schimmelig schreef:De wereld is scheef. Heeft niemand dit nog opgemerkt?Voetballers, filmsterren, Bill Gates, etc verdienen miljoenen terwijl in de derde wereld iedereen ligt te creperen...
Schimmelig schreef:Er zijn hopelijk ook wel andere partijen zijn die het belastingstelsel aan willen pakken
Futurefox schreef:Ik vraag me echt af wat ze in vredesnaam dan wel doen met ons geld...
Schimmelig schreef:De wereld is scheef. Heeft niemand dit nog opgemerkt?Voetballers, filmsterren, Bill Gates, etc verdienen miljoenen terwijl in de derde wereld iedereen ligt te creperen...
runningkawa schreef:Maar voor bijv een voetballer is het toch zo, net hoe gek de club is en er voor geeft.
Die ministers zeggen, ik wil meer verdienen en ach..die stomme Hollanders betalen dat wel
Die mopperen een keer en dat is het....dus verhogen die hap....
Schimmelig schreef:patsur schreef:Ik stem Wilders
Er zijn hopelijk ook wel andere partijen zijn die het belastingstelsel aan willen pakken
Sjah, wij maken deze maatschappij. Wij tolereren het dat mensen zo'n salarisverhoging krijgen.
De wereld is scheef. Heeft niemand dit nog opgemerkt?Voetballers, filmsterren, Bill Gates, etc verdienen miljoenen terwijl in de derde wereld iedereen ligt te creperen...
Futurefox schreef:Ik maak me echt serieus zorgen. Ik werk keihard....In de zorg dus...Maar als ik er zo hard op achteruit blijf gaan dan hou ik over een paar jaar geen geld meer over om te eten...Mensen die ik ken en hard werken verdienen zo weinig dat ze niet eens op zichzelf kunnen wonen. Iedereen die wel een leuke auto heeft leent het geld bij de bank, omdat sparen haast niet meer gaat.
10 procent erbij...haha bij onze CAO moet de bond al vechten voor 1 procent loonsverhoging....
Als we niks meer kunnen kopen omdat we er geen geld voor hebebn gaat het echt niet beter in Nederland....
melkbus schreef:En heel Nederland pikt dit dus gewoon! Iedereen loopt wel te mopperen maar ondertussen hebben zij die 10% wel te pakken.
Emilia schreef:
Emilia schreef:
Rashja schreef:Eigelijk moeste we maar eens met het hele land gaan staken of zo.
Citaat:Het jaarsalaris van de minister-president bedroeg in 2007 ongeveer 124,5 duizend euro inclusief vakantiegeld en exclusief eindejaarsuitkering. Daarnaast krijgt de premier jaarlijks een vaste onkostenvergoeding (in 2007 ruim 15 duizend euro) en maakt hij aanspraak op een aantal andere tegemoetkomingen en voorzieningen
Schimmelig schreef:Rashja schreef:Eigelijk moeste we maar eens met het hele land gaan staken of zo.
Lijkt mij een goed plan!Wie gaat dat organiseren
Schimmelig schreef:Rashja schreef:Eigelijk moeste we maar eens met het hele land gaan staken of zo.
Lijkt mij een goed plan!Wie gaat dat organiseren