Jonge marokkanen nieuwe topcriminelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: Jonge marokkanen nieuwe topcriminelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:35

Snoevie schreef:
loop maar eens door Amsterdam,daar is het nog een graadje erger!

moet zeggen dat ik het hier in Hoorn erg rustig vind,tot zover geen overlast,hooguit bij het station kersenboogerd,maar dat valt eigenlijk ook wel mee,omdat ik daar niet naast woon

Dat durf ik nu niet zo met zekerheid te zeggen.
Gouda is echt een probleem namelijk voor de politie in Hollands Midden.
Gouda is natuurlijk ook een kleinere stad dan Amsterdam.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:37

tja dat is waar!
wij zijn vorig jaar verhuisd,en als je onze oude buurt nu ziet........diep triest!was al niet best toen we er nog woonden,maar nu..........doodzonde
veel overlast helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:05

katiavl schreef:
Als het marokanen zijn dan mag het toch gezegd worden, net als het belgen zijn of wat dan ook, vind ik meer normaal, tis net de mensen die discriminatie roepen die de problemen veroorzaken en erger maken dan ze zijn vind ik

Als er had gestaan dat Belgen de nieuwe topcriminelen waren had niemand over discriminatie gevallen. Lang leve de pamperpolitiek van de afgelopen jaren.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:22

inderdaad!helemaal mee eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:08

Nessah schreef:
3 hoeratjes voor de media..

Sjonge jonge zeg.. Wat een bericht.. Marokanen hebben al een slechte naam door dat er een groep tussen zit wat niet helemaal goed bezig is en dit maakt die naam alleen maar erger.. Er is al genoeg rasisme in nederland dacht ik zo.

Nessah: niet zo goed bezig?? Wat dacht je van gewapende overvallen op tankstations, overvallen in woningen waarbij de slachtoffers "niet zo vriendelijk" behandeld wordt en het geweld tegen deze slachtoffers totaal niet wordt geschuwd, gewoon grof worden mishandeld. Nessah, niet alle zaken komen bij opsporing verzocht of in de krant, er zijn heel wat hele nare zaken met veel geweld en waarbij ook kleine kinderen met geweld te maken krijgen, niet in het nieuws, juist niet...
Vergeet niet dat er dadergroepen bekend zijn, dat ze steeds wisselen en niet altijd aangetoond kan worden wie wat heeft gedaan, het oplossen van die zaken niet eenvoudig zijn, maar dat ze families, broers, neven etc wel steeds verder zien afgleiden.
Nee niet de winkeldiefstallen, maar daar begint het mee, jawel soms al als ze 5 jaar zijn. Jawel ook een hoop tieners kijken heel erg op tegen hun oudste broers en neven en willen heel graag mee gaan doen. Om in een dadergroep met automatische wapens mee te mogen doen, kickuh!. Niet dus "niet helemaal goed bezig", niks gebral en daardoor discriminatie. Nee heel eng als je kinderen van 12 binnen krijgt bij de politie die al zo doortrapt zijn, zo verhard, geweld zo normaal vinden en al zoveel geweld op hun naam hebben, dan heb je met een heel nijpend probleem te maken, nu zijn die gasten dus 10 jaar ouder zoals ik al aangaf, zullen ze dat begeerde automatische wapentje al hebben mogen vasthouden en hebben ze hun eigen groep al samengesteld?? Dat is wat men zich nl afvraagt en waarschijnlijk al weet. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:35

Snoevie schreef:
loop maar eens door Amsterdam,daar is het nog een graadje erger!

Nou nou, niet overal hoor. Laatst heb ik zo gelachen met een stelletje Marokkanen (feliciaa, het is dus met dubbel-k). Ze zaten hier met een groepje voor de deur en maakten nogal wat herrie. Dat vond ik niet zo heel leuk en trok het raam open en vroeg de heren vriendelijk of het wat minder kon. Een van het groepje begon natuurlijk gelijk te roepen dat ik maar op Wilders moest stemmen als ik ze zo nodig weg wou hebben. Ik vond niet dat ze weg moesten, ik wou alleen dat ze wat stiller waren. Dus ik begon heel hard te lachen en heb gezegd dat ik op zo'n idioot van mijn leven niet zal stemmen. De heren vertrokken toch maar stilletjes en hebben verder niks vernield of gestolen D:. Het waren er een stuk of 5 en opgeteld bij die 3 van vorige week heb ik toch al 8 goeie getroffen, dat kan toch bijna geen toeval meer zijn, er zijn ook goeie buitenlanders Ja. Ik woon trouwens op ongeveer 150 meter afstand van de plek waar Mohammed B gearresteerd is na de moord op Theo van Gogh.

Het lijkt me trouwens wel een naar en bedreigend gevoel als je weet dat een politicus het op jou en je mede-Marokkanen gemunt heeft. Stel je voor dat je een 'goeie' bent en dat je dan toch weet dat een of andere man met wit haar vindt dat je te min bent voor dit land. Dat lijkt me dus echt niet fijn en ik kan me voorstellen dat de Marokkaanse gemeenschap dat ook niet meer pikt.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:39

welja......dat zij het niet meer pikken..........andersom dus ook,he

maarja tuurlijk zijn er ook goeien bij,niemand zal toch anders beweren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:41

Nee maar de slechten verpesten het altijd voor de goeien, dat is al sinds mensenheugenis zo Lachen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:42

ja inderdaad,dat is met erg veel dingen

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 21:34

ach ja, jonge nederlanders zijn net zo goed sommige daar van criminelen, maar dat willen mensen niet zien! ze zien liever weer de buitenlanders! nou mensen zie de realiteit eens! niet iedere buitenlader bedoeld het slecht hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 07:41

De "top" criminelen hangen niet op straat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:52

Nou, ik weet niet of je die foto kent van Endstra en Holleeder, maar daar is toch wel degelijk sprake van hangen op straat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 12:26

Niet in de groepjes in de portieken waar men zo een "last" van heeft. En als je die foto op het bankje bedoelt? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:02

En niet elke Marokkaan wordt crimineel, maar zo kun je dus wel door blijven gaan. Conclusie kan zijn dat topcriminelen overal vandaan of voorkomen.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 16:10

russel schreef:
Niet in de groepjes in de portieken waar men zo een "last" van heeft.

Idd dat is gewoon hangjeugd die wat rotzooi trappen. Topcriminelen hangen niet op straat (veelte veel kans geliquideerd te worden Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 07:48

Of op de foto gezet te worden. Clown