Crocs blijken levensgevaarlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111

Re: Crocs blijken levensgevaarlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 23:41

Stoeptegel schreef:
idd zo sterft de krokodil nog eens uit.
Clown

ROFL

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:05

ze hebben dat toch al ingetrokken over de crocs. Waarom zie je meer ongelukken gebeuren, omdat ze veel gedragen worden. Logisch dat je daardoor meer ongelukken krijgt Knipoog

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:09

orri schreef:
Maat 20 is ienieminie-maat, voor kinderen die net kunnen lopen, die moet je ook gewoon optillen en niet op de roltrap laten staan.
gewoon helemaal mee eens in amerika was er ook iemand die zijn hond in de magnetron stopte en klaagde het bedrijf toen aan toen de hond dood was, dat er niet op stond dat j er geen dieren in mocht stoppen.. du amerika is gewoon wat raar

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:49

Mijn neefje van 2 heeft zijn beentje gebroken mede dankzij crocs...

Hij ging met een begeleider in de speeltuin van de glijbaan af. Hij zat tussen haar benen, crocs zijn stroef en remde zijn beentjes af terwijl het meisje achter hem natuurlijk wel soepel doorgleed. Moet je ook maar net weten.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:06

mesastamp schreef:
orri schreef:
Maat 20 is ienieminie-maat, voor kinderen die net kunnen lopen, die moet je ook gewoon optillen en niet op de roltrap laten staan.
gewoon helemaal mee eens in amerika was er ook iemand die zijn hond in de magnetron stopte en klaagde het bedrijf toen aan toen de hond dood was, dat er niet op stond dat j er geen dieren in mocht stoppen.. du amerika is gewoon wat raar

haha dat was een fabeltje Knipoog daar kwam ik laatst achter Tong uitsteken whaha maarja id helemaal mee eens dat je kinderen dan moet optillen. maar een losse veter van de al stars maakt ook ongeluken! (van iedere schoen maar om ff een merk te noemen;))

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:08

flair schreef:

Hij ging met een begeleider in de speeltuin van de glijbaan af. Hij zat tussen haar benen, crocs zijn stroef en remde zijn beentjes af terwijl het meisje achter hem natuurlijk wel soepel doorgleed. Moet je ook maar net weten.

Niet alleen crocs zijn stroef Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:18

dat kan inderdaad met heel vele schoenen gebeuren. maar ik vind corcs foei lelijk Knipoog haha ik vind het al een gevaar als je ze draagt alleen omdat ze zo lelijk zijn haha (sorry voor de mensen die ze wel mooi vinden Bloos)

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:23

lottehorse schreef:
dat kan inderdaad met heel vele schoenen gebeuren. maar ik vind corcs foei lelijk Knipoog haha ik vind het al een gevaar als je ze draagt alleen omdat ze zo lelijk zijn haha (sorry voor de mensen die ze wel mooi vinden Bloos)

Hahah... Haha! Ze zijn ook niet heel elegant, maar ik blijf zeggen dat ze heeeerlijk zijn
om op te lopen, of in mijn geval werken! Ik zal ze zeker niet dragen onder een jurkje
of zoiets dergelijks hihi Haha! Haha!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:28

haha ga je trouwen loop je op crocs Tong uitsteken haha ze zijn echt foei en dan ook foei lelijk Tong uitsteken ikzou er niet graag op gezien worden Knipoog maar id als je in een ziekenhuis werkt bijvoorbeeld snap ik dat je ze koopt! (al hoewel mijn zus die nu hbov doet het toch niet aandurft;))

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:48

Ik vind anders dat model Mary jane wel erg grappig, die zijn ook niet meer zo lomp Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 23:02

Rinske schreef:
Citaat:
Crocs blijken gevaarlijk

18-09-2007 | Gepubliceerd 12:08

Crocs-liefhebbers opgepast. De schoenen blijken levensgevaarlijk. In de Verenigde Staten komen er steeds meer verhalen op van mensen, vooral kleine kinderen die met hun voeten vast komen te zitten in de roltrappen.

In de metro van Washington hangen zelfs borden om de reizigers te waarschuwen wanneer ze met dit schoeisel op de roltrap staan. Daarbij staan foto's van krokodillen, de schoenen worden niet met naam genoemd.

Ook uit Japan komen geluiden over het gevaar van de schoenen. De Japanse overheid waarschuwde vorige week consumenten dat het tussen eind augustus tot midden september 39 klachten binnen had gekregen over kinderen wiens sandalen, vooral Crocs vast zaten in roltrappen.

Het gevaar schuilt hem in de sterkste punten van de klomp, flexibiliteit en grip. Er gaan verhalen over schoenen die vast komen te zitten in de ribbels op de treden van de roltrap of in de opening tussen de treden en de zijkant.

Het zijn vrijwel altijd kleine kinderen die vast komen te zitten. Crocs zijn er al vanaf maat 20, dus voor kinderen vanaf twee jaar.

Kazuo Motoya van het Japanse Nationale instituut verklaarde dat kinderen eerder geneigd zijn ongelukken te krijgen omdat ze "op roltrappen heen en weer bewegen en niet opletten waar ze hun voeten plaatsen."

De fabrikant van de schoenen, Crocs verklaarde consumentenklachten niet te registreren, maar tot nu toe "zeer weinig" klachten binnen had gekregen over ongelukken.

Bron: Z24, via RLTnieuws.nl

Ik heb ze niet, weet ook niet hoe het is om erop te lopen, maar handig lijkt het me niet als je ermee tussen de roltrap blijft hangen Nagelbijten / Gniffelen . Hebben er hier al mensen problemen mee ondervonden?

Zo te lezen niet álleen crocs dus, roltrappen zijn gewoon gevaarlijk en misschien ligt t wel aan de roltrappen, kinderen tillen hun beentjes nietgoed op, en omdat al die kinderen op crocs lopen omdat ze lekker zitten en hun toevallig blijven haken, ligt t aan de crocs, juist.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:42

maarja, nu kunnen ze een keertje niet de sculd geven aan de losse veter!!!

beetje jammer dat het op deze manier moet.

En trouwens, ik ben wel zoiemand die rustig crocs onder een rokje of korte broek draagt. Ik heb daar schijt aan!
Oke, ze zijn een beetje lomp (de caymans dan) maar ze lopen heerlijK!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:12

Ik draag ze ook onder een jurk...
En onder rokjes,en in mijn badpak.
Eigenlijk heb ik ze altijd aan.

Ik ben net de roltrap in het dorp even op en af geweest,en ik heb geprobeerd om 'vast' te komen tussen de roltrap,maar dat lukt dus niet.
Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:18

Tinkerloos schreef:

Ik ben net de roltrap in het dorp even op en af geweest,en ik heb geprobeerd om 'vast' te komen tussen de roltrap,maar dat lukt dus niet.

Sommige mensen krijgen nu eenmaal alles voor elkaar Clown

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:19

MISTRAL94 schreef:
Tinkerloos schreef:

Sommige mensen krijgen nu eenmaal alles voor elkaar Clown
Stelletje uitslovers. Clown

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:23

ohh ik heb ook een keer met sportschoenen vast gezeten toen ik klein was mijn veter zat vast in de roltrap Clown kan net zo goed gebeuren

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:23

Net zo goed?? Hoe dan??
Crocs hebben geen veters,hoe kom je daar in hemelsnaam mee vast te zitten dan??

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:24

flair schreef:

Maar dat kan toch met zoveel schoenen gebeuren?
edit; ik bedoel dat er vast wel meer schoenen zijn die stroef zijn..

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:44

Tinkerloos schreef:
Net zo goed?? Hoe dan??
Crocs hebben geen veters,hoe kom je daar in hemelsnaam mee vast te zitten dan??

naja het blijkt toch te kunnen Knipoog want er zijn toch echt klachten over geweest. haha.. maar ik vraag me inderdaad ook af hoe ze dat nou dus doen..

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:52

Tinkerloos schreef:

Ik zie het echt al helemaal voor me gewoon Huilen van het lachen Iemand op de roltrap poging tot doen om vast te komen zitten ROFL

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:57

haha ik denk dat menesn echt zich helemaal rot gelachen hebben Tong uitsteken zoon kind met van die crocs die zich in allemaal pogingen waagt om vast te komen zitten Tong uitsteken

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:00

Billy schreef:
Zo zijn Adidasjassen ook heel gevaarlijk. Als je een Adidasjas aanhebt en je gaat voor de tram staan, beschermt die je mooi niet en ben je gewoon dood Ja
Overal kunnen ongelukken gebeuren, en roltrappen zijn sowieso niet het meest ongevaarlijke vervoermiddel.....

ROFL ROFL ROFL Whoosh!

Maar als ik een nikejas aan heb werkt het wel?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:03

casperrr schreef:
Tinkerloos schreef:

Ik zie het echt al helemaal voor me gewoon Huilen van het lachen Iemand op de roltrap poging tot doen om vast te komen zitten ROFL
Ik kon niet te lang stuntelen,want er waren natuurlijk mensen achter me,die naar beneden kwamen,dus ik moest er op een gegeven moment wel vanaf.. Vork

Felisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:08

Ja, het gaat wel om kleine kinderen. Die zijn natuurlijk wat minder voorzichtig etc. Maar het blijft toch knap. Knipoog
Ze zijn wel lelijk zeg, die Crocs. Bloos

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:12

Afgelopen maandag keek ik naar Radar. Aan het eind van het programma delen ze altijd een warme of een koude douche uit (prijs voor een hele goed of juist een hele slechte service).
Moeders ging met haar dochtertje van een jaar of 7 naar de mediamarkt. Aan het eind van de roltrap, in de mediamarkt, bleef een van haar crocs hangen. Die schoen is helemaal stuk.
Mediamarkt wilde de schoenen niet vergoeden en kregen daar dus een koude douche voor. Er werd nog verteld dat Mediamarkt het uiteindelijk toch wel wilde vergoeden, maar dat was niet meer nodig omdat de importeur van crocs al een paar nieuwe had opgestuurd.

Dit topic had ik hier al voorbij zien gaan, dus ik zei gelijk tegen m'n vriend dat dat dus wel vaker gebeurd.

Het lijkt er toch op dat je gewoon op moet passen, vooral bij kinderen.