Stoeptegel schreef:idd zo sterft de krokodil nog eens uit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stoeptegel schreef:idd zo sterft de krokodil nog eens uit.
orri schreef:gewoon helemaal mee eens in amerika was er ook iemand die zijn hond in de magnetron stopte en klaagde het bedrijf toen aan toen de hond dood was, dat er niet op stond dat j er geen dieren in mocht stoppen.. du amerika is gewoon wat raarMaat 20 is ienieminie-maat, voor kinderen die net kunnen lopen, die moet je ook gewoon optillen en niet op de roltrap laten staan.
mesastamp schreef:orri schreef:gewoon helemaal mee eens in amerika was er ook iemand die zijn hond in de magnetron stopte en klaagde het bedrijf toen aan toen de hond dood was, dat er niet op stond dat j er geen dieren in mocht stoppen.. du amerika is gewoon wat raarMaat 20 is ienieminie-maat, voor kinderen die net kunnen lopen, die moet je ook gewoon optillen en niet op de roltrap laten staan.
flair schreef:Mijn neefje van 2 heeft zijn beentje gebroken mede dankzij crocs...
Hij ging met een begeleider in de speeltuin van de glijbaan af. Hij zat tussen haar benen, crocs zijn stroef en remde zijn beentjes af terwijl het meisje achter hem natuurlijk wel soepel doorgleed. Moet je ook maar net weten.
lottehorse schreef:dat kan inderdaad met heel vele schoenen gebeuren. maar ik vind corcs foei lelijkhaha ik vind het al een gevaar als je ze draagt alleen omdat ze zo lelijk zijn haha (sorry voor de mensen die ze wel mooi vinden
)
Rinske schreef:Citaat:Crocs blijken gevaarlijk
18-09-2007 | Gepubliceerd 12:08
Crocs-liefhebbers opgepast. De schoenen blijken levensgevaarlijk. In de Verenigde Staten komen er steeds meer verhalen op van mensen, vooral kleine kinderen die met hun voeten vast komen te zitten in de roltrappen.
In de metro van Washington hangen zelfs borden om de reizigers te waarschuwen wanneer ze met dit schoeisel op de roltrap staan. Daarbij staan foto's van krokodillen, de schoenen worden niet met naam genoemd.
Ook uit Japan komen geluiden over het gevaar van de schoenen. De Japanse overheid waarschuwde vorige week consumenten dat het tussen eind augustus tot midden september 39 klachten binnen had gekregen over kinderen wiens sandalen, vooral Crocs vast zaten in roltrappen.
Het gevaar schuilt hem in de sterkste punten van de klomp, flexibiliteit en grip. Er gaan verhalen over schoenen die vast komen te zitten in de ribbels op de treden van de roltrap of in de opening tussen de treden en de zijkant.
Het zijn vrijwel altijd kleine kinderen die vast komen te zitten. Crocs zijn er al vanaf maat 20, dus voor kinderen vanaf twee jaar.
Kazuo Motoya van het Japanse Nationale instituut verklaarde dat kinderen eerder geneigd zijn ongelukken te krijgen omdat ze "op roltrappen heen en weer bewegen en niet opletten waar ze hun voeten plaatsen."
De fabrikant van de schoenen, Crocs verklaarde consumentenklachten niet te registreren, maar tot nu toe "zeer weinig" klachten binnen had gekregen over ongelukken.
Bron: Z24, via RLTnieuws.nl
Ik heb ze niet, weet ook niet hoe het is om erop te lopen, maar handig lijkt het me niet als je ermee tussen de roltrap blijft hangen. Hebben er hier al mensen problemen mee ondervonden?
Tinkerloos schreef:Ik draag ze ook onder een jurk...
En onder rokjes,en in mijn badpak.
Eigenlijk heb ik ze altijd aan.
Ik ben net de roltrap in het dorp even op en af geweest,en ik heb geprobeerd om 'vast' te komen tussen de roltrap,maar dat lukt dus niet.
Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben...
MISTRAL94 schreef:Stelletje uitslovers.Tinkerloos schreef:Ik draag ze ook onder een jurk...
En onder rokjes,en in mijn badpak.
Eigenlijk heb ik ze altijd aan.
Ik ben net de roltrap in het dorp even op en af geweest,en ik heb geprobeerd om 'vast' te komen tussen de roltrap,maar dat lukt dus niet.
Sommige mensen krijgen nu eenmaal alles voor elkaar
flair schreef:Mijn neefje van 2 heeft zijn beentje gebroken mede dankzij crocs...
Hij ging met een begeleider in de speeltuin van de glijbaan af. Hij zat tussen haar benen, crocs zijn stroef en remde zijn beentjes af terwijl het meisje achter hem natuurlijk wel soepel doorgleed. Moet je ook maar net weten.
Tinkerloos schreef:Net zo goed?? Hoe dan??
Crocs hebben geen veters,hoe kom je daar in hemelsnaam mee vast te zitten dan??
Tinkerloos schreef:Ik ben net de roltrap in het dorp even op en af geweest,en ik heb geprobeerd om 'vast' te komen tussen de roltrap,maar dat lukt dus niet.
Billy schreef:Zo zijn Adidasjassen ook heel gevaarlijk. Als je een Adidasjas aanhebt en je gaat voor de tram staan, beschermt die je mooi niet en ben je gewoon dood
Overal kunnen ongelukken gebeuren, en roltrappen zijn sowieso niet het meest ongevaarlijke vervoermiddel.....
casperrr schreef:Ik kon niet te lang stuntelen,want er waren natuurlijk mensen achter me,die naar beneden kwamen,dus ik moest er op een gegeven moment wel vanaf..Tinkerloos schreef:Ik ben net de roltrap in het dorp even op en af geweest,en ik heb geprobeerd om 'vast' te komen tussen de roltrap,maar dat lukt dus niet.
Ik zie het echt al helemaal voor me gewoonIemand op de roltrap poging tot doen om vast te komen zitten